Helaas geen Meeeeeeeegahit geworden maar toch blijft het een erg vrolijk liedjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
Ik vroeg me al af van wie dit leuke nummer was
Heeejquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Hai!
Mijn oude account is onmogelijk te gebruiken, hier een nieuwe, groeten Robert-Jan
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Hai!
Mijn oude account is onmogelijk te gebruiken, hier een nieuwe, groeten Robert-Jan
Hoi Robert-Jan, welkom terug !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Hai!
Je had ook kunnen mailen naar forum@fok.nl, maar zo werkt het ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:40 schreef robertjanglas3fm het volgende:
omdat ik mijn ww kwijt was, maar geen mail kon ontvangen op mijn mail adres wat ik bij fok had opgegeven.
En zonder ww kon ik ook mijn mail adres niet wijzigen...opgelost!
3FM-medewerker blijken toch wel erg goed in het vergeten van wachtwoorden. Gerard en Annemieke kunnen met je meepratenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:40 schreef robertjanglas3fm het volgende:
omdat ik mijn ww kwijt was, maar geen mail kon ontvangen op mijn mail adres wat ik bij fok had opgegeven.
En zonder ww kon ik ook mijn mail adres niet wijzigen...opgelost!
Dank! Dank!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef robertjanglas3fm het volgende:
playlist
Hej Piles jij vindt Sonny J toch echt te gek??! zie dat die plaat ook zometeen nog komt. En Michiel kan het volgend uur ook weer even helemaal los met de nieuwe single van Weezerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeej
Waarom is ie onmogelijk te gebruiken
Echt te gek is mss wat overdreven, maar hij is zeker leukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Hej Piles jij vindt Sonny J toch echt te gek??! zie dat die plaat ook zometeen nog komt.
Ookquote:En Michiel kan het volgend uur ook weer even helemaal los met de nieuwe single van Weezer
Aha, en, ben ik geslaagd?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dat was express om jullie te testen ;-)
Als je tijd hebt, kun je dan nog wat enters in je playlist gooienquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:49 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dat was express om jullie te testen ;-)
DVNO is wel tof maar ik vind Justice - Stress trouwens ook wel in de categorie ' wat 'n track ' passenquote:
Die "les Artiest" (of zo iets ) valt er ook onder...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DVNO is wel tof maar ik vind Justice - Stress trouwens ook wel in de categorie ' wat 'n track ' passen
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:59 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Nou wij komen eigenlijk altijd uit en draaien meestal twee platen per uur extra....
Jupquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Die "les Artiest" (of zo iets ) valt er ook onder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |