Belooft nog watquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel bier heeft Michiel al op voordat de uitzending begon...?
ROFLquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ambtenaren modusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Veenstra zit weer in de relaxstand. Achterover leunend, armen over elkaar.
Absoluut ! denk ook niet dat Rise Up mij ooit zal vervelen.. zo zomers en zo vrolijk en swingend.quote:
Edwin zonder baard in z'n keel (lees: Annemieke).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:25 schreef Broekie het volgende:
Hoe was de uuropener trouwens? Die heb ik gemist namelijk...
Oke, doe ik morgen dan maarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Edwin zonder baard in z'n keel (lees: Annemieke).
Als ik 'm uitschrijf is 'ie echter niet leuk, dus dat kan je beter later terugluisteren.
Om de een of andere reden heb ik het idee dat er toch alleen maar dames welkom zijn, zelfs al zou ik er zo kunnen zijn...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Hadden ze mij niet even kunnen bellen vanmiddag?
Ik kan zonder problemen in de trein springen, maar als ik er nu in spring ben ik pas om 21 uur op het Mediapark...
En da's toch wat laat.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Hadden ze mij niet even kunnen bellen vanmiddag?
Ik kan zonder problemen in de trein springen, maar als ik er nu in spring ben ik pas om 21 uur op het Mediapark...
En da's toch wat laat.
In de inmiddels legendarische BAS-uitzending zat er toch echt een kerel op de bankquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik het idee dat er toch alleen maar dames welkom zijn, zelfs al zou ik er zo kunnen zijn...
En bovendien is het nou al te laat om vlaai te halen. Volgende keer gewoon op tijd bellen jongens, jullie hebben m'n telefoonnummer!
Ik moet hiervandaan met de fiets naar de bushalte, dan 20 minuten met de bus naar Station Hoofddorp en vanaf daar met de stoptrein naar Hilversum Noord (zonder overstap, dat dan weer wel!quote:
Maar toen zeiden ze ook al dat dat eigenlijk niet de bedoeling wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In de inmiddels legendarische BAS-uitzending zat er toch echt een kerel op de bank.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Hee, Roel, ben jij dat
Zo ja: dan daal je wel een beetje in mijn achting
Tof! helaas staat de playlist nog niet online maar het zal wel weer een feestje worden. Kevin is geloof ik ook weer terug.quote:
Hoe kom je daar dan aan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk.
WANT......Ik heb kaarten voor Coldplay.
Eg wl!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leerlingen die last hebben van spelfouten in opgaven![]()
![]()
![]()
![]()
. Zelf schrijven ze natuurlijk álles foutloos
.
IiCk SchrIiJjFffffffff Egg WeL AlleSz Gooedd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Dat Laks moeten ze eens heeeeel snel opheffenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |