De lucht kleurt hier grijs/lichtroze/witquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Als ik nu naar buiten kijken is het net alsof ik door een gele zonnebril kijken
Wat? Is Pet er niet blij mee?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij is Peter er niet echt blij mee
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Mijn voorspelling van een rampzalige nazorg is dus uitgekomen
Ik heb gehoord dat Floortje mensen op hyves spamt om haar single te kopen, misschien kun je haar ook spammen op hyves.quote:
Ik spam d'r ooit nog wel eens in de Musk in Hilversumquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Floortje mensen op hyves spamt om haar single te kopen, misschien kun je haar ook spammen op hyves.
Zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Ik spam d'r ooit nog wel eens in de Musk in Hilversum
quote:
Het zou wel weer eens een late avond kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef MarijeH het volgende:
En Gerard Ekdom zoals gewoonlijk om 04:00
Kevin is volgens mij nog druk met zn festival. Volgens mij duurt dat tot morgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Robert-Jan en der Rudy zometeen...! wederom geen Kevin.
Aha, daarom is hij er dus niet. Geloof dat de vrouw die er zit de vriendin is van Robert-Jan en ze was er vorige week ook, dacht ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kevin is volgens mij nog druk met zn festival. Volgens mij duurt dat tot morgen.
Maar wat spot ik daar aan Robert-Jan's zijde... een vrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |