quote:Op zondag 15 juni 2008 18:11 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
den bosch? wist niet dat daar een atp toernooi was.
Ik vermoed dat er nog steeds velen de gemeentelijke herindeling van een jaar of 10 geleden niet kunnen accepteren.quote:
In de tijd dat ik erheen ging (midden jaren '90) werd er volgens mij nog via alle kanalen Rosmalen gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef Tim86 het volgende:
de ATP noemt het ook gewoon 's Hertogenbosch..altijd zo geweest.
ik zeg ook niet dat het uiteindelijk veel uit maaktquote:Op maandag 16 juni 2008 12:02 schreef TubewayDigital het volgende:
den bosch is internationaal net zo nietszeggend als rosmalen
hmmm dat zou bijna lastig kunnen worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:09 schreef freiss het volgende:
De qualifier is Rohan Bopanna, nummer 293 van de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:30 schreef TubewayDigital het volgende:Behalve de Dutch open dan, want daar heb ik al een kaartje voor gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
Dubbele fout op setpointquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |