abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59673535
Wie kan me helpen met Bully? Ben net begonnen en moet nu inbreken in de locker van iemand, maar.. het lukt niet! Hij zegt dat ik de control stick in de richting van de pijl moet draaien, dus dat doe ik.. heb echt een hele tijd zitten draaien, maar er gebeurt niks, behalve dan dat al m'n snoertjes helemaal gedraait en in de knoop raken.. Wat doe ik verkeerd?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  Donald Duck held woensdag 25 juni 2008 @ 12:40:42 #277
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_59673601
je moet met de joystick van de nunchuck draaien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_59673730
Ohw, ik had idd vooral met de remote zitten draaien Al had ik het met de nunchuck ook geprobeerd. Maar net naar aanleiding van je berichtje nog eens met de nunchuck zitten draaien en dat lukt ook niet...
  Donald Duck held woensdag 25 juni 2008 @ 12:48:27 #279
46149 __Saviour__
pi_59673828
nee, niet de nunchuck zelf bewegen, maar dat pookje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_59673932
OMG! Ik ben echt totaal ongeschikt voor de Wii!!!! Naja.. het is nu in elk geval gelukt, dus ga me wel in een hoekje zitten schamen en zal me nooit meer in dit topic vertonen

Bedankt in elk geval!
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:03:58 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59674246
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef Naamah het volgende:
ongeschikt
Tja...
quote:
Naamah
Vrouw!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_59674274
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja...
[..]

Tis de doelgroep van de Wii Roy, ze zou het moeten kunnen spelen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_59674832
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja...
[..]

Té makkelijk! Ik heb ook al m'n chemistry lesson verkloot en English ook, maar ik kan wél heel goed vechten!
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:31:00 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59674919
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef Naamah het volgende:

[..]

Té makkelijk! Ik heb ook al m'n chemistry lesson verkloot en English ook, maar ik kan wél heel goed vechten!
Nou, kom maar op, ik kan je hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_59675792
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Wellicht maar om te zeggen dat het ombouwen erdoor voorkomen had kunnen worden klopt gewoon niet. Er zullen altijd paupers zijn die hun Wii ombouwen om gratis te kunnen spelen.

paupers nog wel. jezelf laten naaien voor 50 euro per spel is natuurlijk wel slimmer dan 20cent voor een spel.
maar ja daar zullen dagobertjes zoals jij wel anders over denken. of mag je je wii niet ombouwen van je mama?
pi_59676687
Brawl is echt nog nergens te koop
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_59677318
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Hot_Baboon het volgende:

[..]

paupers nog wel. jezelf laten naaien voor 50 euro per spel is natuurlijk wel slimmer dan 20cent voor een spel.
maar ja daar zullen dagobertjes zoals jij wel anders over denken. of mag je je wii niet ombouwen van je mama?
Bla bla, wil je gamen, dan moet je dokken is mijn mening. Alles kost geld dus gamen ook.
pi_59678537
Ik ga wel gewoon vrijdag kijken voor Brawl, anders weet ik al weer hoe het gaat
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:17:44 #289
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_59679347
quote:

[..]

Chemistry is simpel, ik vind Geography wel kut, ik echt niet precies waar al die staten in Amerika liggen..
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:28:30 #290
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_59679697
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:02 schreef Hot_Baboon het volgende:

[..]

Zodra iedereen hetzelfde denkt als jij valt er voor je niks meer te gamen. Dan krijgen de developers namelijk geen geld meer. Maarja, jij voelt je vast stoer door het door de neus boren van salaris van andere hardwerkende mensen. kijken hoe leuk jij het vindt zodra je baas je geen geld meer geeft, want hij is ook geen dagobert, dus waarom zou jij niet gratis voor hem werken?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_59679854
Edit: laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door Naamah op 25-06-2008 17:21:08 ]
pi_59680008
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:19 schreef WjeroneW het volgende:
Weet iemand wanneer Call of Duty 5: World at war uitkomt op de Wii, lijtk me wel grappig spelletje om op de Wii te spelen.
En het belangrijkste, kan je dit spel ook online op de wii spelen?
BlaDieBla
pi_59680248
Call of Duty 5 moet je next gen spelen man, niet op de wii
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_59680372
FPSjes moet je op de PC of wii spelen. Niet op next gen consoles
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Donald Duck held woensdag 25 juni 2008 @ 18:14:52 #295
46149 __Saviour__
pi_59682149
quote:

[..]

Chemistry is simpel, maar English verkloot ik ook. Gewoon te veel van die totaal niet-alledaagse woorden, daar kom je haast nooit op als Engels niet je moedertaal is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_59697358
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope, niet meer. Ik kwam er laatst ook achter toen ik m'n DS lite wilde opsturen naar Nintendo. Had een geweldig plan bedacht, maar dat ging dus niet door omdat er maar 1 jaar garantie op zit
Volgens de wet heb je twee jaar garantie. Nintendo kan in haar voorwaarden zetten wat ze will, maar dit overruled natuurlijk nooit de wet. Dit proberen ze je natuurlijk wel wijs te maken en ze zullen redelijk dwars gaan liggen als je gratis reparatie eist, maar uiteindelijk zullen ze toch moeten toegeven .
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:22:10 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59697398
Nee, dat is nog niet zo. Enige waar je het op kan gooien is het feit dat de levensverwachting langer is, maar dan krijg je enkel de materiaalkosten vergoed en moet je zelf opdraaien voor de arbeidskosten.
pi_59698440
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zodra iedereen hetzelfde denkt als jij valt er voor je niks meer te gamen. Dan krijgen de developers namelijk geen geld meer. Maarja, jij voelt je vast stoer door het door de neus boren van salaris van andere hardwerkende mensen. kijken hoe leuk jij het vindt zodra je baas je geen geld meer geeft, want hij is ook geen dagobert, dus waarom zou jij niet gratis voor hem werken?
met je eerste zin ben ik het eens.
wie boor ik dan salaris door zijn neus?
volgens mij creëer ik ook werkgelegenheid op het gebied van het maken van modchips, het maken van lege dvd's, branders etc en mensen die wii's ombouwen.

tevens denk ik alleen aan mijn eigen knip en niet aan die van een ander. ik ben namelijk geen sociale instelling.
daar komt nog bij dat ik niet begrijp waarom je 50 euro voor een spel zou betalen als het ook voor ongeveer 20 cent kan. misschien kan iemand mij dit even uitleggen?

Daar komt nog bij dat je sommige titels veel eerder kan spelen: voorbeeld: Super Smash Bros Brawl kwam een aantal maanden geleden in amerika uit terwijl iedereen in nederland hem pas deze week kan spelen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:18:33 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59698571
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Hot_Baboon het volgende:

[..]

volgens mij creëer ik ook werkgelegenheid op het gebied van het maken van modchips, het maken van lege dvd's, branders etc en mensen die wii's ombouwen.
Als ik een huurmoordenaar inhuur zorg ik inderdaad ook dat hij geld kan verdienen. Niets mis mee dus! Dwaas.
pi_59698952
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Hot_Baboon het volgende:

[..]

quote:
tevens denk ik alleen aan mijn eigen knip en niet aan die van een ander. ik ben namelijk geen sociale instelling.
daar komt nog bij dat ik niet begrijp waarom je 50 euro voor een spel zou betalen als het ook voor ongeveer 20 cent kan. misschien kan iemand mij dit even uitleggen?

Daar komt nog bij dat je sommige titels veel eerder kan spelen: voorbeeld: Super Smash Bros Brawl kwam een aantal maanden geleden in amerika uit terwijl iedereen in nederland hem pas deze week kan spelen.
Als je zelf geen geld hebt dan loop je ook zo de winkel in om een brood te jatten? Omdat je "aan je eigen knip" moet denken Naja, ik ben klaar met deze discussie.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')