abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59605623
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:37 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Heb je ermee gegooid dat ie stuk was ofzo?

En ja je hebt er garantie op.
ik heb em zelf niet als laatst gebruikt, maar denk niet dat mijn broertje ermee heeft lopen gooien, nee

effe opsturen dan ofzo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_59605649
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nintendo staat er toch zeker om bekend controllers te maken die je letterlijk onder een wals moet leggen wil je ze kapot maken. Dus denk ik gewoon puur pech.
hmm

laten we het daroop houden dan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 juni 2008 @ 19:21:38 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_59608545
quote:
Here's what you don't know about Deadly Creatures. It's got a deep, unpredictable storyline. One that's threaded into and told seamlessly between bouts of gameplay. The latest look at the title revealed much more of the mysterious tale, which centers on the tarantula and scorpion as they make their way from the depths of their natural dwellings into the structures of man. Why? We can't yet say. What we can divulge, though, is that their destinies intersect on multiple occasions and you will have the opportunity to see levels from each of the character's viewpoints. As hazardous as the creatures are, they are still small potatoes next to man, who towers over their world like some looming giant. And man may be up to no good, a story thread that rears up throughout the tale, culminating at a gas station explosion.

In one new cut-scene shown to us (and featured in our new videos), the scorpion and the tarantula face off for a brief moment before the landscape surrounding them begins to shake, rocks falling, dirt spilling. In the background, you're able to see two humungous men walking by, shovels in their hands. They've journeyed out into the desert to dig something up. According to Rainbow Studios, the critters become connected to this developing plot, which winds through subjects such as betrayal and even death. Based on the little we've seen and know of the yarn thus far, we're wholeheartedly intrigued. It's clear that the developer has attempted to produce a unique and gripping story that proves man himself is just as frightening as any eight-legged creepy-crawly. Rainbow has gone all out to make the yarn believable, teaming with THQ to contract major Hollywood actors to voice the roles of some of the human characters in Deadly Creatures. Quizzed on who might be lending their voice talents to the game, Rainbow reps remained quiet, but did indicate that we would be blown away when the roster was announced sometime soon.
Kan nog best wat worden .

Filmpje:
http://wii.ign.com/dor/ob(...)dlycreat_4_redo.html
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_59609116
Veel mensen hier die SSBB gaan halen aankomende donderdag/vrijdag?
pi_59609259
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:49 schreef McGilles het volgende:
Neuj, heb hem al uitgespeeld. Moet alleen even mijn Wii niet updaten tot ik een US Wii heb, anders werkt mijn Freeloader niet meer
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_59609375
Neem dan een modchip, kun je ook regiovrij spelen,
wel fokt dat je echt een 2de wii gaat kopen
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  zondag 22 juni 2008 @ 20:10:50 #232
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59609503
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:56 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Neuj, heb hem al uitgespeeld. Moet alleen even mijn Wii niet updaten tot ik een US Wii heb, anders werkt mijn Freeloader niet meer
Ja, ik vind dat echt een kutactie van Nintendo

Wat kan de Freeloader nou in godsnaam voor kwaads doen? Het kan er alleen voor zorgen dat mensen eens niet in die afzetterij trappen met de echte euro-dollar koers en de electronica euro-dollar koers...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59609920
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:03 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Neem dan een modchip, kun je ook regiovrij spelen,
wel fokt dat je echt een 2de wii gaat kopen
Ben tegen modden, en zo erg vind ik het niet om een US Wii te importeren. Zullen op de E3 wel genoeg titels aangekondigd worden die in USA een jaar eerder gereleased worden dan in Europa
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  Donald Duck held zondag 22 juni 2008 @ 20:50:12 #234
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_59610415
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:10 schreef Tomasso het volgende:

Wat kan de Freeloader nou in godsnaam voor kwaads doen? Het kan er alleen voor zorgen dat mensen eens niet in die afzetterij trappen met de echte euro-dollar koers en de electronica euro-dollar koers...

Het gaat niet specifiek om freeloader, maar om een exploit waar ook freeloader gebruik van maakt.
Deze exploit werd ook veelvuldig gebruikt op het illegale wii-terrein, en daar trad Nintendo dus tegen op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 22 juni 2008 @ 20:50:34 #235
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_59610431
quote:

[..]

Wat kan de Freeloader nou in godsnaam voor kwaads doen?
Nou...
quote:
Het kan er alleen voor zorgen dat mensen eens niet in die afzetterij trappen met de echte euro-dollar koers en de electronica euro-dollar koers...
dat. Het is natuurlijk niet voor niets dat Nintendo zulke grote reserves heeft. Het is gewoon een enorm conservatief bedrijf wat dat betreft, maar het heeft ze bijvoorbeeld wel door wat slechtere periodes geholpen (N64, GameCube)
  zondag 22 juni 2008 @ 20:55:54 #236
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_59610554
quote:
Ik wel, hoop alleen dat het al op woensdag te verkrijgen is zoals met Mario Kart, heb donderdag geen tijd om het te kopen dus hoop dat er redelijk wat exemplaren in de winkels liggen, anders krijg je wat ik nu met Okami heb, na 3 weken nergens meer te vinden
  zondag 22 juni 2008 @ 21:02:07 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59610694
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Kokstra het volgende:

[..]

Nou...
[..]

dat. Het is natuurlijk niet voor niets dat Nintendo zulke grote reserves heeft. Het is gewoon een enorm conservatief bedrijf wat dat betreft, maar het heeft ze bijvoorbeeld wel door wat slechtere periodes geholpen (N64, GameCube)
Dit dus inderdaad. Klanten belazeren.
pi_59610859
quote:
-Rabia Al-Basri
pi_59611043
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

wordt mijn eerste online game aangezien mariokart na bijna 2 maanden nog steeds niet binnen is

trouwens hardware niet kunnen leveren is 1 ding, maar hoe lastig is het nou om een game te drukken?
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 juni 2008 @ 21:21:45 #240
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_59611162
net een nieuwe Excite Truck gewonnen op ebay voor 11 euro inclusief verzenden. Eigenlijk wilde ik het spel niet eens per sé, maar de veiling liep bijna af en de prijs stond op 2 pond, dus ik gokte het maar en nog gewonnen ook.

Ben benieuwd of het ook nog een beetje leuk is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_59611958
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:21 schreef ethiraseth het volgende:
net een nieuwe Excite Truck gewonnen op ebay voor 11 euro inclusief verzenden. Eigenlijk wilde ik het spel niet eens per sé, maar de veiling liep bijna af en de prijs stond op 2 pond, dus ik gokte het maar en nog gewonnen ook.

Ben benieuwd of het ook nog een beetje leuk is.
Excite Truck is tof, zwaar ondergewaardeerde game naar mijn mening. EXCITE!!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_59630108
Weet iemand wanneer Call of Duty 5: World at war uitkomt op de Wii, lijtk me wel grappig spelletje om op de Wii te spelen.
En het belangrijkste, kan je dit spel ook online op de wii spelen?
BlaDieBla
  maandag 23 juni 2008 @ 18:23:31 #243
198333 Goomba42
Nintendorzz!!
pi_59631421
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

wordt mijn eerste online game aangezien mariokart na bijna 2 maanden nog steeds niet binnen is

trouwens hardware niet kunnen leveren is 1 ding, maar hoe lastig is het nou om een game te drukken?
ik heb mario kart (gelukkig) al (de op 2 na laatste XD ) en het is egt vet XD XD
goomba's.. little paddo's filled with joy... :P
pi_59631678
Ja, ik ben nieuw hier... in deze Wii-topic-reeks zeg maar. Dus: hoi!

Heb sinds vandaag een Wii (van marktplaats welliswaar... maar was bijna ongebruikt) en heb daarbij de spelletjes Wii Sports (uiteraard) en SSX Blur (schijnt nog best moeilijk te zijn, wil je het echt goed kunnen).

Nu heb ik meteen een aantal vragen aan jullie als Wii-experts
- Is het goed genoeg om een tweede remote en nunchuk van een B-merk (dus niet van nintendo) zelf te kopen, of raden jullie me dit af?
- Ik ben niet echt van de schiet- en actiespellen enzo. Vind het vooral leuk om juist iets te kunnen doen met die 'innovatieve' spelbediening (zoals je doet met het bowlen, boksen, tennissen etc). Nu hoorde ik van Wii Play en Wii Sports Island. Zijn dit leuke titels? En wat raden jullie me nog meer aan?
- Hoelang gaan de batterijen in de wii-remote ongeveer mee? Is zo'n oplaadstation echt een must eigenlijk?

Dat was 'm even voor nu.
  maandag 23 juni 2008 @ 18:43:55 #245
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_59631866
quote:

[..]

Als je homebrew kunt draaien ben je ook gevoelig voor warez. Ik snap het best dat Nintendo de kraan dichtdraait.
  maandag 23 juni 2008 @ 18:46:31 #246
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59631925
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:43 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Als je homebrew kunt draaien ben je ook gevoelig voor warez. Ik snap het best dat Nintendo de kraan dichtdraait.
Ach, ze hadden gewoon nooit die regio-lock erop moeten zetten. Hierdoor ging het modden alleen nog maar sneller van gang, en hierdoor is ook de warez begonnen. Ik denk dat 50% van de modchippers het niet gedaan had als de Wii regiovrij was.
  Donald Duck held maandag 23 juni 2008 @ 18:54:59 #247
46149 __Saviour__
pi_59632130
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, ze hadden gewoon nooit die regio-lock erop moeten zetten. Hierdoor ging het modden alleen nog maar sneller van gang, en hierdoor is ook de warez begonnen. Ik denk dat 50% van de modchippers het niet gedaan had als de Wii regiovrij was.
Gelul. Warez en modchips komen er omdat mensen gratis willen spelen, regiovrij kunnen spelen is echt niet de drijfveer erachter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 23 juni 2008 @ 18:58:05 #248
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59632208
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gelul. Warez en modchips komen er omdat mensen gratis willen spelen, regiovrij kunnen spelen is echt niet de drijfveer erachter.
Ik denk zeker dat er dan minder mensen waren die het deden.
  maandag 23 juni 2008 @ 19:00:07 #249
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_59632257
Mijn Wii heeft zojuist de geest gegeven...

Hij doet het nog wel, maar het beeld stottert erg, het is net of dat ie z'n frames per seconde niet meer haalt...

Nintendo gebeld, en hij kan omgeruild worden + 92,- euro, hij is nooit omgebouwd geweest oid.

Arme Wii, ik mis je nu al...

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  Donald Duck held maandag 23 juni 2008 @ 19:03:43 #250
46149 __Saviour__
pi_59632359
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk zeker dat er dan minder mensen waren die het deden.
Enkele procenten hooguit. Modchips waren in het begin nooit al volledig regiovrij, en nu kan het zelfs zonder modchips. Dus al met al is regiovrij spelen maar een kleine factor bij modden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')