Je kent het wel. Een kanaal van nintendo. Die hebben ze gewoon nintendo kanaal genoemt. Ik zelf zou het zeker ook wat anders noemen, maar hé, ik ben nintendo niet.quote:
Hoe wou je het dan noemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kent het wel. Een kanaal van nintendo. Die hebben ze gewoon nintendo kanaal genoemt. Ik zelf zou het zeker ook wat anders noemen, maar hé, ik ben nintendo niet.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:23 schreef depax het volgende:
codemaster heeft gezegd dat er een wii versie komt van f1 2009 wat gebruik gaat maken van het stuurtje
http://gonintendo.com/?p=44786quote:
ook komt er als het goed is vandaag de nieuwe Nibris website online en is er al een screenshot gelekt.quote:Q: The first game will be released next year. Talk us briefly through the development process that will be taking place over the coming months?
RC: It depends partly on format - portables are a lot easier as they don’t have such a rich graphical experience - but on dedicated consoles and PCs the way we write stems from what we call an ‘engine’, which for us is Codemasters’ EGO Engine. This is what drives DiRT™ and GRID™, so its pedigree on next-generation systems such as PlayStation 3 and Xbox 360 is already proven. The Formula One games will have the benefit of this. It typically takes us two years to develop such a game, but a lot of the assets have already been created - we have a number of the tracks because they already exist in GRID™, and we have the basics of the car dynamics and handling.
Then there’s the issue of which format when - clearly we’ll be targeting formats where there’s been no Formula One experience for a number of years, and the Nintendo Wii, the fastest-selling hardware console in the world today, where the plan is to use the controller like a steering wheel. We’ll go through a parallel development process on that, the Xbox 360 and the PlayStation 3. The artwork involved will be intense and a lot of that will be done overseas to make sure we’re up to speed.
Maar dan is je wii geheugen toch opeens vol, zoals bij mij.... En WiiWare danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:09 schreef TheStar het volgende:
kanalen moeten toch altijd op het wii-geheugen staan? SD kaart is puur voor backup, wordt niets van geladen volgens mij
en twee nieuwe screenshots ( ja geen conceptart)quote:Nibris back in 2007 seemed to be going really strong they said sadness was going well and Frontline studios seemed to back them up in every way possible then it seemed one day it all vanished why???? Well I found something rather interesting, emergent techonlogies said that Nibris' wii game sadness was using the Gamebryo engine and that the wiimote and nunchuk are to be used as the arms....but also listed in there press release article at the very end is a reason why the game has been delayed so long and that is that playtesters that have been playing the game where suffering from panic attacks as well as other psychological reactions from playing the game.
Tja dan kan je steeds tijdelijk dingen op je SD kaart opslaan, maar als je ze wilt gebruiken moet je ze weer naar je wii kopierenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef neggix het volgende:
[..]
Maar dan is je wii geheugen toch opeens vol, zoals bij mij.... En WiiWare dan
Hmm, hadden ze ook wel iets beter over na kunnen denken dan.. Beetje irritant dit.. Maar goed,m moet maar dan hequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:14 schreef TheStar het volgende:
[..]
Tja dan kan je steeds tijdelijk dingen op je SD kaart opslaan, maar als je ze wilt gebruiken moet je ze weer naar je wii kopieren
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ik word steeds enthousiaster over het Nintendo Kanaal. Het is echt kei handig, en de trailers zijn van een vrij redelijke kwaliteit. Alleen heb ik nog steeds maar 2 DS demo's staan
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:58 schreef depax het volgende:
Volgens een artikel op een blog is er een verklaring waarom Nibris spel sadness vertraagd is
[..]
but also listed in there press release article at the very end is a reason why the game has been delayed so long and that is that playtesters that have been playing the game where suffering from panic attacks as well as other psychological reactions from playing the game.
Tot nu toe iig nog nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:58 schreef depax het volgende:
Ook zal als alles goed is vandaag de nieuwe Nibris site live gaan.
Wat voor melding krijg je dan precies?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:58 schreef Naamah het volgende:
Heb ik dit topic heel enthousiast 'met z'n allen in het nintendo-kanaal' genoemd.. kom ik er zelf niet in! Mooi is datIk heb 'm al wel gedownload, dat lukte wel, maar krijg een foutmelding als ik 'm wil openen. Anyway, ik blijf proberen!
Heb er zelf geen last van, maar misschien heb je hier iets aan? http://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/errors/results.jsp?error_code=261412&system=Wii&locale=en_US&action2.x=11&action2.y=22quote:Op zondag 1 juni 2008 15:08 schreef Naamah het volgende:
Fout 261412, schijnt meer voor te komen maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Graag gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 15:24 schreef Naamah het volgende:
Hey thanks! Ik heb m'n eigen mailadres toegevoegd en hoewel het volgens de nintendo site pas werkt als er echt een connectie is tussen beide (en die is er niet want dan moet je eerst een mail krijgen en accepteren), doet het kanaal het toch! Misschien toeval, misschien nietIk ga nu ff kijken wat het kanaal allemaal te bieden heeft! Nogmaals dank!
Goed zo! Leuk he?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef Roi het volgende:
Jawel mensen, Roi heeft eindelijk een Wii gekocht![]()
!
Ben nu al uren druk bezig met Galaxy.
Wil je er nu alweer vanaf ja. Nou bedanktquote:Op zondag 1 juni 2008 18:18 schreef Furia het volgende:
Als iemand nog een Wii Fit wil: ik heb hem maandag bij Amazon.de besteld en had hem vrijdag in huis
Jaquote:Op zondag 1 juni 2008 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is gewoon een reclamekanaal voor hun eigen spellen?
Stond ie toen op voorraad want er staat nu een levertijd van 5-7 weken........quote:Op zondag 1 juni 2008 18:18 schreef Furia het volgende:
Als iemand nog een Wii Fit wil: ik heb hem maandag bij Amazon.de besteld en had hem vrijdag in huis
O ja, das waar ook! Heb nog zo'n Mii wedstrijdkanaal en nog zo'n intressant (ahum) enquetekanaalquote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef Steffy het volgende:
Nintendo kanaal is weer iets waarmee ze mensen aan het lijntje willen houden. Kijk naar al die kanalen die er op zitten. Allemaal compleet ruk, nutteloos, je kijkt er 2 keer naar en vervolgens doe je er nooit meer wat mee.
Iedereen wel, vooral om het "wat is het" gevoel weg te nemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:08 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
O ja, das waar ook! Heb nog zo'n Mii wedstrijdkanaal en nog zo'n intressant (ahum) enquetekanaal![]()
maar eerlijk toegegeven, in het begin heb ik ze nog wel eens gebruikt
jammer dat hj idd niet meer op voorraad is, mario kart wel trouwensquote:Op maandag 2 juni 2008 12:32 schreef KvdnBerg het volgende:
[..]
Stond ie toen op voorraad want er staat nu een levertijd van 5-7 weken........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |