.quote:AMSTERDAM - Een of meerdere vandalen hebben in de nacht van donderdag op vrijdag in Amsterdam de banden van ruim honderd auto's lekgestoken.
Het gaat om wagens die stonden geparkeerd in de omgeving van Oud-West, de Koninginnebuurt, een stuk van de grachtengordel, De Pijp, de Rivierenbuurt en de Sarphatistraat.
De politie maakte vrijdag bekend dat zij aan de hand van aangiften een signalement van een vermoedelijke dader heeft. Ze zegt dringend op zoek te zijn naar getuigen en roept gedupeerden op aangifte te doen.
Vandalen sloegen deze week al vaker toe in Amsterdam. In de nacht van maandag op dinsdag werden de banden van in ieder geval tien auto's lekgeprikt in het stadsdeel Oud-Zuid.
Een nacht later staken onbekenden de wielen van 33 voertuigen in Amsterdam-Zuideramstel lek
Handje ophouden maar...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:15 schreef Meki het volgende:
Ga ik doen
Ik eis schadevergoeding erbij omdat ik geschrokken was
O jeetje toch, moet Cohen even een kopje thee komen drinken bij je?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:15 schreef Meki het volgende:
Ga ik doen
Ze zijn nog heel!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:09 schreef sjimz het volgende:
Hmm ik ga even kijken of mijn autobanden nog heel zijn.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:
Ja, zonet wel.. nu niet meerquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:15 schreef Meki het volgende:
Ga ik doen
Inderdaad genoeg agenten die bonnen kunnen uitschrijven maar zodra iemand band lekt steekt nergens te bekennenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
Schandalig! Als je parkeerkaartje 5 minuten verlopen is staat de gestapo parkeerbeheer erbij, maar als auto's gesloopt worden is het gezag nergens te bekennen.
Jouw edit heeft veel nutquote:
met een mesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef Slappy het volgende:
Meki doe eens wat aan die tt.Sinds waneer kan je een auto lek steken
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |