Nee hoor, geen kul, het zit rond de duizend en het is in 2007 gedaald. Dat weet ik zonder dat ik daar een link voor heb. Ik krijg nl. ook nog wel info binnen zonder dat het via het internet gaat...quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Demophon het volgende:
Jij beweert dat de verdwongen verkoop omlaag ging, maar je komt zelf niet met bronnen en cijfers. Je roept maar wat, gewoon kul dus.
Als je "internet" als bron had genoemd had je ook een bron genoemd. Je mag best iets specifieker zijn dan een complete aflevering Netwerk voorschotelen. Je kan best zeggen "tussen 6 en 7 minuten zit het bewuste stuk", dan ben ik prima bereid om te gaan kijken. Maar een half uur?quote:Ik zeg dat hij omhoog gaat en kom wel met een bron. Maar vervolgens heb je daar geen zin in om naar te kijken
Maar eerder vond je wel dat swetsenegger gelijk had dat de vraag naar woningen zou dalen, dus daar was je wel zeker van? Dat is toch ook een voorspelling?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef FeestNummer het volgende:
Nee, ik denk dat voorspellingen voor over 15 jaar nauwelijks enige betrouwbaarheid hebben.
Dat kan heul niet, want 30 minuten netwerk geven iets heel anders aan!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef DS4 het volgende:
Inmiddels vond ik de officiële cijfers van gedwongen verkopen:
2004: 1.504
2005: 1.911
2006: 1.968
2007: 1.811
Zoals gezegd: een daling in 2007. Van DE bron op dit gebied.
Bron: www.kadaster.nl, kwartaalbericht 4e kwartaal 2007.
Extra vraag naar 801.000 woningenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef FeestNummer het volgende:
Nee, ik denk dat voorspellingen voor over 15 jaar nauwelijks enige betrouwbaarheid hebben.
23,9 procent, bijna een kwart, dat is fors. De (werkelijke) cijfers van de NVM zullen hier niet veel van afwijken. Ook het aantal dagen dat een gemiddelde woning te koop staat is veel gegroeid. Ondanks truucjes zoals het "van de markt' halen van woningen en weer terugzetten.quote:Woningverkoop daalt fors
LELYSTAD - Makelaars van de makelaarsvereniging LMV hebben in juni van dit jaar fors minder woningen verkocht dan in dezelfde maand een jaar eerder. Er was sprake van een daling van 23,9 procent. Dat meldde de relatief kleine LMV, met 450 aangesloten kantoren, woensdag.
http://www.telegraaf.nl/f(...)lt_fors__.html?p=3,1
Dat is natuurlijk logisch. De rente is flink gestegen, er is wat economische tegenspoed, enz.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef LXIV het volgende:
Ondertussen, op de korte termijn:
[..]
23,9 procent, bijna een kwart, dat is fors. De (werkelijke) cijfers van de NVM zullen hier niet veel van afwijken. Ook het aantal dagen dat een gemiddelde woning te koop staat is veel gegroeid. Ondanks truucjes zoals het "van de markt' halen van woningen en weer terugzetten.
Mooie kickquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Nu anderhalf jaar later kan ik concluderen dat de betaalbaarheid van een woning is verslechterd en dat ik blij ben dat ik 1.5 jaar terug mijn huidige nieuwbouw woning heb gekocht.
Met het salaris van toen had ik op dit moment niet meer kunnen financieren.
Dit advies had dezelfde waarde als het advies wat huizenmarktzeepbal in 2003 gaf. Dat advies was om als woningbezitter je huis zsm te verkopenquote:
dat zijn start-up problemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit advies had dezelfde waarde als het advies wat huizenmarktzeepbal in 2003 gaf. Dat advies was om als woningbezitter je huis zsm te verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |