abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59197543
Bij gebrek aan eigen kind, mijn alleriefste en leukste neefje:

pi_59199264
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 09:32 schreef pinquit het volgende:
wauw Jet, ik heb het idee dat het helemaal niet bij je past zo'n chique jurk ze lijkt me zon lekkere stoere meid , maar het staat je wel geweldig hoor heel lieflijk
Je hebt helemaal gelijk Jet is geen jurken-meisje We zien haar liever in iets stoers ondanks dat vind ik die jurk helemaal geweldig!

Morgaine, stoere dame!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:58:50 #178
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59199327
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat zeg ik ook niet hoor Sugar maar ik bedoelde er mee te zeggen dat een kind nog zo jong en der van geen kwaad bewust niks engs of gevaarlijks ziet in het ding wat zij in handen heeft.
Ik denk dat Sugar bedoelt dat ze zich juist wel bewust moeten zijn van wat wapens zijn en wat ze kunnen doen en dat het dus geen speelgoed is (ik zeg niet dat Morgaine dat nu wel denkt ofzo hoor, maar ik zou zelf Ethan ook niet zo snel het dienstpistool van een van m'n vrienden in handen drukken)

Die 2e foto van Morgaine op de motor is trouwens echt
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_59202208
ik vind 't ook wel een lugubere combinatie eerlijk gezegd, kind + wapen. maar ja, als 't je vaders werk is is 't toch ook weer wat anders. en ahaa, via nathan natuurlijk, nu snap ik het. waarschijnlijk heeft hij er nog niet veel van meegekregen maar morgaine heeft genoten voor 2, zo te zien.

memento-mori: wat een leuke neef heb je!
pi_59204552
Mijn moppie ging even in een plaatsvervangend bad, ff gauw in de gootsteen

En dat vond ze toch mooi!

Past net!

beetje verlegen

spetteren!!!

tja..... geloof dat we het nog maar eens moeten doen zo....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59204626
geweldige reportage XXXkarinXXX!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:14:37 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59204698
Aah, wat heeft Meike toch een leuk snoetje zeg!
En Jet zag er ook al zo cute uit.

Suug, ik snap jouw gevoel bij zo'n (enorme! ) gun precies hoor. Ik schrok eigenlijk van de foto Faja.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59205223
Ik niet zo eigenlijk ziet er wel stoer uit, en ze schiet er niet echt mee maar buren hier weer wel dus we gebruiken geen waterpistolen die er als wapens uitzien maar in visvorm. Vinden de kinderen even leuk.
Ik heb wel een sterk pacifistische buurvrouw met een erg militairenliefhebbend zoontje, erg leuke combinatie Pas maar goed op Thies, Moonah
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:41:41 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59205501
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef poemojn het volgende:
Pas maar goed op Thies, Moonah
Doe ik sowieso!
Gets, straks wil hij nog van die militairenprint broeken.
Waterpistool heb ik geloof ik niet zo veel op tegen.
Sorry voor de offtopic. En Faja, mijn 'schrik' doet niets af aan de schoonheid van je meiske hoor!

Overigens, nu ik toch weer eens in dit topic ben, LadyS, wat zag ik een leuke foto's van de dames zeg!
En Sugar, jij ook nog een veer in je kont voor je kinders en plaatjes?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 8 juni 2008 @ 08:37:44 #185
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59211555
Gisteren zijn we met Linde naar het strand geweest en ze vindt zand helemaal geweldig!

Papa legt uit wat je met zand kan doen:

En dat nodigde natuurlijk uit tot zelf verder onderzoeken (en proeven )
pi_59211883
Linde je bent net Jet Zelfde muts, zelfde broek en het zelfde shirt "Fun in the jungle"

Meike
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 8 juni 2008 @ 13:07:20 #187
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59215615
Meike wat blijf je toch een lieve toet houden! Daar kun je geen nee tegen zeggen... Ik zou Anna overigens van de keukenvloer kunnen oprapen hoor, als ik het zo zou doen. Die blijft nl niet zitten.

Linde...mooie meid! Leuk he, het strand! (en waar kan ik zo's scheetig shirtje kopen??)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 juni 2008 @ 17:37:07 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59223310
Lekker weer hier, dus hup, het zwembad in. En stiekem ook meteen zijn nieuwe kapsel laten zien (hij wilde alleen maar een paar horizontale lijntjes maar de kapper had zo zijn eigen idee daarover )

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:47:52 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59223578
Jeetje rewimo, ik vind christan al zo groot!!! en wat stoer, zn haar zo! vind ie het wel mooi? gekke kapper
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 juni 2008 @ 18:02:06 #190
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59223994
Christan wat wordt je groot zeg

De Gebroeders

Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 juni 2008 @ 18:20:01 #191
13151 crew  Rewimo
pi_59224440
Hij is ook groot voor zijn leeftijd (nog steeds)

Maneki, dat kun je goed zien, dat ze broers zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59224570
wat een lekker zwembad, christan! is dat in jullie eigen tuin? en dat kapsel, tsja... ben je er zelf blij mee? ik zou er flink van balen als m'n kapper iets heel anders deed dan ik vroeg. gelukkig groeit 't er wel weer uit
pi_59224604
oh wacht dit scherm stond al een tijdje open. maar ik zie nu de gebroeders Neko. schatjes zijn 't! niks veranderd vind ik, sinds ik ze ooit live zag. behalve natuurlijk groooooot geworden!
pi_59224675
Christan, wat ben je groot Niet te geloven zeg!
En de gebroeders Ook al zo groot......
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 juni 2008 @ 18:54:49 #195
13151 crew  Rewimo
pi_59225292
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:25 schreef bixister het volgende:
wat een lekker zwembad, christan! is dat in jullie eigen tuin? en dat kapsel, tsja... ben je er zelf blij mee? ik zou er flink van balen als m'n kapper iets heel anders deed dan ik vroeg. gelukkig groeit 't er wel weer uit
De kapper heeft zich lekker uitgeleefd Christan moest er wel aan wennen maar 't is natuurlijk wel heel stoer en hij had aardig wat bekijks Er was een klein meisje dat helemaal om hem heen liep om het te bekijken
  Jubileum moderator zondag 8 juni 2008 @ 19:26:06 #196
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59226029
Ik ben op tijd voor de grote broers van Saartje! Leuke knullen Maneek, en goed te zien dat ze van jou zijn.

Christan onvoorstelbaar dat je al zo groot bent geworden Cool haar dude
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59227008
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:07 schreef Memmel het volgende:

Linde...mooie meid! Leuk he, het strand! (en waar kan ik zo's scheetig shirtje kopen??)

H & M
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 8 juni 2008 @ 20:20:44 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59228026
Yep H&M Beaker wat een toeval dat ze precies hetzelfde aanhebben
  zondag 8 juni 2008 @ 22:18:41 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59232547
Oh Meike, wat is ze toch leuk!
En Linde ook trouwens, echt een moppie vind ik dat.

En wát een stoere, grote zonen zie ik hier voorbij komen! Jeetje, onvoorstelbaar dat ik straks ooit ook zo'n grote jongen als mijn zoon heb. Maar ze zijn wel erg leuk!

Paar foto's van vandaag (Efteling!)

Onder de indruk van Vrouw Holle:

Samen in de draaimolen op het paard!

Traptreintjes, jeugdsentime-hent!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 8 juni 2008 @ 22:31:27 #200
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59233027
Suug, die 3e foto is echt te

Wat leuk om jouw jongens ook eens te zien Maneki.

Ik vind Christans haar ontzettend stoer.

En Linde op het strand is ook al zo

Meike in de gootsteen is ook al zo

Morgaine, stoere meid hoor!

En ik ben echt verliefd op de jurk van Jet. En Jet zelf is ook

En dan die foto van Iris. Die vind ik zo leuk. En de laatste van de 2 zusjes: echt super.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')