Maar waarom geen kans in een oefenwedstrijd als het toch niet loopt met Ruud van Nistelrooij, waarom stormram Jan Vennegoor of Hesselink er wel in en Klaas Jan Huntelaar niet?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Huntelaar toch wel snapt dat hij Van Nistelrooij voor zich heeft.
Ja, kijk, ik ben ook geen fan van Van Nistelrooij ofzo. Dat Huntelaar waarschijnlijk weinig speelt vind ik ook meer fijn voor Ajax dan voor Huntelaar zelf. Misschien dat hij dan blijft. Wat ik begreep wilde Van Basten oefenen met het inbrengen van een stormram, wat in het EK vroeg of laat ongetwijfeld zal moeten gebeuren. Dus vandaar... Maar de hele wedstrijd was gewoon weer ruk.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar waarom geen kans in een oefenwedstrijd als het toch niet loopt met Ruud van Nistelrooij, waarom stormram Jan Vennegoor of Hesselink er wel in en Klaas Jan Huntelaar niet?
Dat VofH een stormram is weet iedereen wel en iedereen weet ook wel wat hij wel en niet kan.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, kijk, ik ben ook geen fan van Van Nistelrooij ofzo. Dat Huntelaar waarschijnlijk weinig speelt vind ik ook meer fijn voor Ajax dan voor Huntelaar zelf. Misschien dat hij dan blijft. Wat ik begreep wilde Van Basten oefenen met het inbrengen van een stormram, wat in het EK vroeg of laat ongetwijfeld zal moeten gebeuren. Dus vandaar... Maar de hele wedstrijd was gewoon weer ruk.
Dan haal ik mijn woorden terugquote:
Omdat hij het scenario 1-0 achter ging oefenen in de laatste 10 minquote:Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar waarom geen kans in een oefenwedstrijd als het toch niet loopt met Ruud van Nistelrooij, waarom stormram Jan Vennegoor of Hesselink er wel in en Klaas Jan Huntelaar niet?
Omdat Klaas geen stormram is natuurlijk. D'oh!quote:Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En Vennegoor wel zeker?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat Klaas geen stormram is natuurlijk. D'oh!
Ik dacht dat het vorige week was, maar heb er voor de rest nog niets over gelezen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
En Vennegoor wel zeker?
Sowieso, het hele begrip stormram/breekijzer gaat nergens over...
Even terug over Ajax, heeft Blind die gesprekken met de spelers zonder perspectief bij Ajax komende week of zijn die gesprekken afgelopen week al gevoerd?
Zouden afgelopen week gevoerd zijn..quote:Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
En Vennegoor wel zeker?
Sowieso, het hele begrip stormram/breekijzer gaat nergens over...
Even terug over Ajax, heeft Blind die gesprekken met de spelers zonder perspectief bij Ajax komende week of zijn die gesprekken afgelopen week al gevoerd?
Nou, hopen dat we binnenkort afscheid gaan nemen van een hele rits spelers. Ik wil geen namen noemen Leo, Luque, Rommedahl, Krohn-Dehli, Perez, Ogararu, Emanuelson, Mitea, Delorge, en misschien wat spelers die we kunnen uitlenen.quote:
Whehequote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Pfff benieuwd of het grote Feyenoord nieuws verband houdt met Sulejmani....
Maak je niet druk joh ze hebben het geld er niet eens voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Pfff benieuwd of het grote Feyenoord nieuws verband houdt met Sulejmani....
Inderdaad. Gelukkig begint het EK binnenkort, heb ik wat anders als afleidingquote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef Wooldoor het volgende:
Erg stil laatste week, weken daarvoor was er elke dag wel een nieuwe speler die naar Ajax zou komen.
Nog meer beton..quote:AD
... De Amsterdamse wethouder Carolien Gehrels doet daarin echter ook een duit in het zakje. De hoofdstad wil de Amsterdam Arena uitbreiden...
Uitbreiden omlaag de mat laten zakken en stoeltjes in de gracht zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |