abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61328810
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef Summers het volgende:
Ah fijn , dan kan ik nu ongestoord achter elkaar zappen en naar blote tieten kijken en vrouwen met hun benen wijd dag in dag uit en alleen nog maar geld kwijt zijn aan sex sex en nog eens sex .
Ik hoop dat je dat wel met zo'n geile meisjesstemmetje typte.
Hoort erbij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61336489
Kijk.. goed nieuws dat RTL Astro TV van de buis heeft gehaald. Al ben ik wel benieuwd wat de opvolger zal worden. Ik ga ervan uit dat een paar slimme mannetjes bij RTL snel een nieuwe geldput open zullen trekken.

Ik had trouwens nog een vraag aan Raadslid P.H. van Dijk van de SP. Afdeling Rotterdam welteverstaan. Je hebt je de afgelopen tijd hardgemaakt tegen Astrotijd. Dat was blijkbaar een van de speerpunten waar jij namens de SP mee bezig was. Op het moment houdt dat natuurlijk nog niet op, omdat SBS nog altijd doorgaat. Toch vroeg ik me af welke aandachtspunten verder nog op de agenda staan. Nu leek Astro TV prioriteit te hebben, maar waar gaat de aandacht hierna naartoe?

Ga je daar dan ook op Fok! over schrijven? Stiekem mis ik de felle discussies .
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  woensdag 3 september 2008 @ 00:43:13 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61337244
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat wel met zo'n geile meisjesstemmetje typte.
Hoort erbij
Yep , sms Summers of je postcode en wie weet wat er kan gebeuren ..... ik zit al klaar hoor en wacht op JOU .....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61356437
Prima dat die zooi van de buis is, maar om nou al die mensen die zelf bellen in de slachtofferrol te plempen... nah. Bellen doe je zelf.
En idd, voor de sexdinges geldt wmb hetzelfde. Even irritant en nep.

@Summers
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 7 september 2008 @ 15:40:39 #275
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61449369
Ik kan niet geloven dat hij nog steeds op tv komt, zijn stem is uitermate irritant.
Ik heb de uitzending op radar bekeken, waar het toch wel duidelijk is hoe deze 'praktijk' werkt.
Rtl zou astro-tijd stoppen op Rtl 4, overigens wordt astro tijd wel nog uitgezonden op Rtl 5 en Rtl 8 (!!!??).
Volg je hart, gebruik je verstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')