Heb je je dag nietquote:
Hehe ik was zo aant posten tot zo'n opmerking kwamquote:
Begin je nou alweer te zeiken over dat kutijsje van jequote:
Je verdient een groepsvernedering volgende meetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe ik was zo aant posten tot zo'n opmerking kwam
Ik had even zin om balsturig te zijn
Vergeef mij
Die kapper was dus eigenlijk weggegooid geld?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is dat ik niet meer aan mijn haren kan trekken, anders waren ze er nu allemaal uit van ergernis door je kutposts Yashi, niet leuk![]()
![]()
Ik zo, ja uhm weet nog niet wat ik wil... Vingerdikte of korter... Nja doe maar eerst vingerdikte. Is ze net klaar, wil ze alles afstoffen zeg ik, nee doe toch maar met de tondeusequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kapper was dus eigenlijk weggegooid geld?
Ik denk niet dat Moblo hem zomaar mee laat nemenquote:
Download Chuck gewoonquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik ugly Betty gaan kijken.. Of american gangster
En jij bent de vuilstort van de familiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Krijg trouwens nóg een tv, hoorde ik net van mijn maTante moet er vanaf...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij bent de vuilstort van de familie
Je was toch al op zoek ook? En als je zelf werkt e.d. en het huis voornamelijk een hotel is (maw: je slaapt er alleen, verder niks), dan lijkt me dat geen hele gekke keuze.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]nee dat ook weer niet, maargoed de tv die ik nu heb is ook niet te luxe... zit ook geen afstandsbediening meer bij.
heb vandaag ook min of meer te horen gekregen dat ik verzocht wordt om een andere woon/verblijfplaats te zoekenMocht ik niet meer willen draaien in het huishouden hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |