Slechts een musje... niks meer of minderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat poëtisch
![]()
Een vriendin in den vreemde, die hart heeft voor dieren en voor lieve mensjes
Elk ander wijf denkt hooguit na haar 40/50ste om haar tieten te laten liften, maar we hebben het hier over Amanda Balk, de prinses met plastic tiara van DGKquote:
Met Bob Ross de kunstschilderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie werd B hier ook al weer vergeleken?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Slechts een musje... niks meer of minder
Kijk maar rond je: we zijn er minder maar nog steeds
F.L E.N.S van der Pamquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Welke keurslager voorziet B van zn ossehaasjes ?
Wij hebben helemaal geen musjes hier, alleen een kolonie van een paar honderd kraaien/raven, diequote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs in mijn achtertuin
![]()
en ik maar broodkruimels strooien
GA DOOR, met een waterkommetje (en we zijn gek op een zandhoopje! Daar wassen we ons in... wees gekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zelfs in mijn achtertuin
![]()
en ik maar broodkruimels strooien
Antwoord a: Amanda mag niet meer met Brian omgaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:24 schreef Prospera het volgende:
Over wie clasht Tas met Del
[ afbeelding ]
En wat predikt ze erna in het kantoor?
[ afbeelding ]
Welke omg. woon jij dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wij hebben helemaal geen musjes hier, alleen een kolonie van een paar honderd kraaien/raven, die
vangen elk musje zo uit de lucht
Plat dak en geen mogelijkheid voor ons om te schuilen of te nestelen???quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wij hebben helemaal geen musjes hier, alleen een kolonie van een paar honderd kraaien/raven, die
vangen elk musje zo uit de lucht
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Antwoord a: Amanda mag niet meer met Brian omgaan
Antwoord b: Amanda is een goedkope snol die haar kut beter achter het CS kan gaan verkopen.
In mijn vorige huis hadden we een club van 40-50 musjes, die iedereen voerdequote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
GA DOOR, met een waterkommetje (en we zijn gek op een zandhoopje! Daar wassen we ons in... wees gek)
Errr... dit was weinig DGK... alhoewel: hoevaak hebben jullie vogeltjes bekeken? Ooit musjes?!
Genoeg heggen voor ze, maar die kraaien/raven hèquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Plat dak en geen mogelijkheid voor ons om te schuilen of te nestelen???![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Musje456 het volgende:
[..]
GA DOOR, met een waterkommetje (en we zijn gek op een zandhoopje! Daar wassen we ons in... wees gek)
Errr... dit was weinig DGK... alhoewel: hoevaak hebben jullie vogeltjes bekeken? Ooit musjes?!
antwoord A, maar voor de google hits is het leuker om de volledige namen te vermelden, dus...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Antwoord a: Amanda mag niet meer met Brian omgaan
Antwoord b: Amanda is een goedkope snol die haar kut beter achter het CS kan gaan verkopen.
Ook tamelijk landelijk, aan de zuidrand van een dorp, grenzend aan een natuurgebied, dat bewust niet beheerd wordt. Dat is het probleem, daar nestelen honderden kraaien, ik heb ze zelfs al eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welke omg. woon jij dan?
Ik op het platteland, zelfs roodborstjes en vinken zie ik hier
Ja hoor, maar dakpannen heben we lieverquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Genoeg heggen voor ze, maar die kraaien/raven hè
Overleven ze wel in nestkastjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |