quote:
Morning, je bedoelt Patricia? Ik zal eens even helpen zoeken, dat vind ik echt niet eRRRRg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Lobasca het volgende:
Ha BQ, morning!![]()
Ik ben nu aan het speuren naar een filmpje waarin Natasia tegen die kapster (naam ben ik vergeten), liep te pochen, dat ze na DGK, met haar 'kindjuuuuuuuuus' ergens op een zonnige buitenlandse locatie gaat wonen.
De verbeelding droop erafZe begon toen ook opeens met een zgn 'bekakte R' te praten, 'ging vanzelluf'
![]()
Maar kannut wederom niet vinden
Zoek eens op Patricia en Natasia.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:10 schreef Lobasca het volgende:
Ha BQ, morning!![]()
Ik ben nu aan het speuren naar een filmpje waarin Natasia tegen die kapster (naam ben ik vergeten), liep te pochen, dat ze na DGK, met haar 'kindjuuuuuuuuus' ergens op een zonnige buitenlandse locatie gaat wonen.
De verbeelding droop erafZe begon toen ook opeens met een zgn 'bekakte R' te praten, 'ging vanzelluf'
![]()
Maar kannut wederom niet vinden
Niks te vinden onder die zoekterm, volgens mij zijn die filmpjes gewoon "verdwenen". Wel deze gevonden, de reactie van Natasja nadat ze te horen heeft gekregen dat ze naar huis mag. Ze begint met het bedreigen van Huub, kolerewijf.quote:
Heerhugowaard is vanavond. Zijn optredens kan je op zijn site vinden, waar en wanneer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
'Gister trad Jaap op in Heerhugowaard, als ik mij niet vergis. Zal dan de Waerdse Tempel zijn geweest.
Tis het adres van die site ook alweer?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heerhugowaard is vanavond. Zijn optredens kan je op zijn site vinden, waar en wanneer.
Goedenmorgen overigens
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks te vinden onder die zoekterm, volgens mij zijn die filmpjes gewoon "verdwenen". Wel deze gevonden, de reactie van Natasja nadat ze te horen heeft gekregen dat ze naar huis mag. Ze begint met het bedreigen van Huub, kolerewijf.
Viel dat even tegenquote:
Vanavond staat Jaap in Marlene op de middenweg, oude centrumquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tis het adres van die site ook alweer?![]()
![]()
Patricia dussssssssss
Oh natuurlijk, ik dacht dat het ging om haar eerste exit maar dit is na het bekergooigedoe. Thanks.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:46 schreef Smash-it het volgende:
Natasia had Lieke toch aangevallen toen ze weer even terug kwam?
Gaan we d'r nog heen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:45 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Vanavond staat Jaap in Marlene op de middenweg, oude centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |