Hij kan net zo goed stoppen. Niemand die het nu volgt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:06 schreef Toad het volgende:
@Foksi: je kon volgens CNN verder kijken naar de speech van McCain via internet.
quote:Obama appears to have been hurt by the controversy involving his church — almost 40 percent of voters said that his decision to leave the church was an important factor, and they preferred Clinton by 2-to-1.
Volgens MSNBC gaat ze nog niet opgeven maar wil ze een prive-gesprek met Obama hebben om te zien wat zijn plannen zijn.quote:
Ik denk dat ze eerst South Dakota staat te vieren en dan zegt: 'not till all the votes are in', o.i.d. Vervolgens claimt ze nog eens de popular vote. Misschien dat ze dan ook nog met overslaande stem aankondigt beroep aan te tekenen tegen de beslissing omtrent Florida en Michigan.quote:
Maar de race is nu overquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:34 schreef Fokski het volgende:
S.Dakota heeft de "last word"?Montana moet nog binnen komen.
Ga eens daar naar toe en voor de camera springenquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:37 schreef ElmarO het volgende:
Grappig dat ze nu op steenworp afstand van mijn hotel staat te speechen.
Stonden daarnet geen camera's buiten. Rond 18 uur lokale tijd wel. Heb daarnet wel tussen een aantal Hillary-supporters gestaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ga eens daar naar toe en voor de camera springen
Een funny looking foreigner jumping around? Dat zal de secret service leuk vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ga eens daar naar toe en voor de camera springen
Haar team schijnt morgen superdelegates gek te gaan bellen en ze proberen om te lullen. Benieuwd hoe Obama straks reageert.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom praat ze alsof ze nog kans maakt?
Precieze aantal weet ik niet, maar het zijn er dacht ik wel meer dan 500.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoeveel super delegates zijn er in totaal eigenlijk?
Ze wil VP worden en probeert het zo te spelen zodat Obama niets anders kan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom praat ze alsof ze nog kans maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |