Je kapper is cool.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was net bij de kapper en daar stond de cd van Maxïmo Park op
ga je ook niet? zo ja waaaarom dahaan.quote:
Fijn. Waarom zeg je dat tegen mij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef frame-saw het volgende:
Oké jakkop, The Hot Stewards zijn officieel gay. Ze zijn support van Alphabeat en Paramore. Auw
Volgens mij niet nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:32 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Guillemots geen voorprogramma zondag
Ja ik vind ze zeker tof jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef frame-saw het volgende:
Nee jij was toch zo'n fan? Of had ik dat verkeerd?
The Dodos stonden in het voorprogramma.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:32 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Guillemots geen voorprogramma zondag
Dat dacht ik ook. Maar toen ik in de zaal stond te wachten op the Guillemots, kreeg ik daarvoor eerst opeens the Dodos. Leuke verrassing.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:21 schreef frame-saw het volgende:
The Dodos was toch een concert op zich, in de kleine zaal? Of had ik dat verkeerd?
Kut voor je en je hond.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn hond leek het een goed idee om een appel in één keer door te slikken en vervolgens te gaan hoesten en bloed op te kotsen
En dan ben je dus niet in Nijmegen te vinden bij een cool bandje maar bij een chagrijnige DA In een Arnhemse prachtwijk....
Nee zeker niet. Iets kan heel goed niet goed zijn (!?) maar toch doeltreffend en "memories back bringen" (wow, schouderklopje voor mezelf)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:42 schreef Manono het volgende:
[..]
En Manono maar denken dacht dat vet en goed op hetzelfde neerkomen
Okay beetje dom dus.
Happy birthday LMKaatje !
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:22 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Iets kan heel goed niet goed zijn (!?) maar toch doeltreffend en "memories back bringen" (wow, schouderklopje voor mezelf)
Dat dus!
en dank je, alweer 29, gaat hard man!
volgens mij al minimaal 2 jaarquote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef Manono het volgende:
Ja je bent stokoud. Hoelang ben je nu al 29?
quote:Op maandag 9 juni 2008 17:19 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
ben vrijdag voor de 5e keer 29 geworden.
kan toch?
Die functie werkt tijdelijk niet bij cd wow (dat van je order tracken). Ook een paar keer over gemaild toen mijn cd twee maanden te laat wasquote:Op maandag 9 juni 2008 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon even een mailtje sturen naar CD-wow met je username en ordernummer. Weet je het tenminste zeker
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Love Mae King het volgende:
Actiecommittee "Houd Bet Indie Sounds... voetbalvrij!"
eerste lid: Love Mae King
Sluit je allemaal aan aub!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Love Mae King het volgende:
Actiecommittee "Houd Bet Indie Sounds... voetbalvrij!"
eerste lid: Love Mae King
Sluit je allemaal aan aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |