hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef mschol het volgende:
al de /ncrc geprobeerd?
dit lijkt gewoon een corrupte installer..
UItvoeren vannuit de console. Dus console openen, programma erheen slepen en de switch erachter zetten.quote:
of gewoon start -> uitvoeren -> bladeren -> programma selecteren -> aan het einde NA de " de /ncrc toevoegenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
UItvoeren vannuit de console. Dus console openen, programma erheen slepen en de switch erachter zetten.
Bij Vista heb je volgensmij geen uitvoerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon start -> uitvoeren -> bladeren -> programma selecteren -> aan het einde NA de " de /ncrc toevoegen
TS heeft XP, geen Vista.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij Vista heb je volgensmij geen uitvoerenKun je zo in het startmenu typen.
ook vista heeft uitvoeren, alleen niet standaard aan (rechtermuiklik @ startbalk -> eigenschappen -startmenu -> customize -> vinkje zetten bij "run command"quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij Vista heb je volgensmij geen uitvoerenKun je zo in het startmenu typen.
smart staat idd al aan..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:47 schreef mschol het volgende:
heb je een mogelijkheid om SMART aan te zetten in je bios (mits dit niet al aan staat)
de problemen duiden op de hardware kennelijk, en kan enkele dingen betekenen:
1) rotte HD
2) rot ram..
3)bolle condensatoren
van hoge waarschijnlijkheid naar lage...
lukt niet...programma wordt gelijk afgesloten door windows omdat er een fout is opgetreden.....t zal mn geheugen wel zijn...ook 2 maanden oudquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Stap 2 uit het lijstje hierboven: controleer of je RAM wel goed werkt met Memtest86.
je kan ook een cd iso downloaden en die op cd brandenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
lukt niet...programma wordt gelijk afgesloten door windows omdat er een fout is opgetreden.....t zal mn geheugen wel zijn...ook 2 maanden oud![]()
edit: map verplaats, en nu lukt het wel..maar ik zie dat ik t op een floppy moet zetten, en ik heb geen floppydrive
Ik heb geen cdroms liggenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook een cd iso downloaden en die op cd branden
je gaat verder met installeren als er een hardware onderdeel kapot is? heel snuggerquote:Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Net SP3 geinstalleerd, reboot...crasht explorer.exe hele tijd. SP3 er weer af, is videokaart weer pleite![]()
en de setup van de drivers die ik gedownload had, is nu ineens corrupt![]()
ik krijg msn ook niet geinstalleerd...dat ligt wellicht dus niet aan mijn pcquote:Op zondag 1 juni 2008 12:40 schreef mini-lellan het volgende:
Ik krijg als ik msn wil instaleren dit scherm:
[ afbeelding ]
gzien je na een herinstall nog steeds crashes, corrupte bestanden enzo hebt lijkt mij defect hardware (of conflicterende) de enige goeie verklaring, zeker als het zooitje het daarvoor wel goed deed...quote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Parafernalia het volgende:
ik heb geen idee of er iets kapot is...ga nu memtest proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |