hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef mschol het volgende:
al de /ncrc geprobeerd?
dit lijkt gewoon een corrupte installer..
UItvoeren vannuit de console. Dus console openen, programma erheen slepen en de switch erachter zetten.quote:
of gewoon start -> uitvoeren -> bladeren -> programma selecteren -> aan het einde NA de " de /ncrc toevoegenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
UItvoeren vannuit de console. Dus console openen, programma erheen slepen en de switch erachter zetten.
Bij Vista heb je volgensmij geen uitvoerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon start -> uitvoeren -> bladeren -> programma selecteren -> aan het einde NA de " de /ncrc toevoegen
TS heeft XP, geen Vista.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij Vista heb je volgensmij geen uitvoerenKun je zo in het startmenu typen.
ook vista heeft uitvoeren, alleen niet standaard aan (rechtermuiklik @ startbalk -> eigenschappen -startmenu -> customize -> vinkje zetten bij "run command"quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij Vista heb je volgensmij geen uitvoerenKun je zo in het startmenu typen.
smart staat idd al aan..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:47 schreef mschol het volgende:
heb je een mogelijkheid om SMART aan te zetten in je bios (mits dit niet al aan staat)
de problemen duiden op de hardware kennelijk, en kan enkele dingen betekenen:
1) rotte HD
2) rot ram..
3)bolle condensatoren
van hoge waarschijnlijkheid naar lage...
lukt niet...programma wordt gelijk afgesloten door windows omdat er een fout is opgetreden.....t zal mn geheugen wel zijn...ook 2 maanden oudquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:13 schreef Riparius het volgende:
[..]
Stap 2 uit het lijstje hierboven: controleer of je RAM wel goed werkt met Memtest86.
je kan ook een cd iso downloaden en die op cd brandenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
lukt niet...programma wordt gelijk afgesloten door windows omdat er een fout is opgetreden.....t zal mn geheugen wel zijn...ook 2 maanden oud![]()
edit: map verplaats, en nu lukt het wel..maar ik zie dat ik t op een floppy moet zetten, en ik heb geen floppydrive
Ik heb geen cdroms liggenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook een cd iso downloaden en die op cd branden
je gaat verder met installeren als er een hardware onderdeel kapot is? heel snuggerquote:Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
Net SP3 geinstalleerd, reboot...crasht explorer.exe hele tijd. SP3 er weer af, is videokaart weer pleite![]()
en de setup van de drivers die ik gedownload had, is nu ineens corrupt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |