abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 1 maart 2009 @ 16:23:27 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66584895
Naja, snotterig, gevoelige ogen... meh
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66585169
Hier gelukkig nog nergens last van! Maar heb nog een aantal pilletjes over van vorig seizoen, dus zodra het begint te jeuken ga ik weer slikken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_66587524
Ik krabbel mijn benen alweer vrolijk open. dus daar gaan we weer
pi_66588510
owja, helemaal vergeten dat ik hooikoorts had
pi_66588855
Ik heb nu nog geen last gelukkig
  maandag 2 maart 2009 @ 16:36:10 #156
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_66621583
Ah, altijd 'leuk' om dit topic weer bovenaan je MyAT te zien staan.

Als je nu last hebt, is het volgens mij de iep of esp. Dat is altijd de eerste die serieus last geeft, meestal in januari. Vanwege de wat koudere winter dan de afgelopen jaren zou dat best rond deze tijd kunnen zijn.
  maandag 2 maart 2009 @ 17:44:30 #157
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_66624015
Bij mij begonnen de ogen vanmorgen toch ook alweer te jeuken... Leuk, is het eens eindelijk goed weer, krijg je dit weer
Don't let my username fool you...
pi_66624267
Is het NU alweer zover?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:05:32 #159
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66641536
Bah, ik heb er sinds afgelopen vrijdag weer last van... zo vroeg?

http://hooikoorts.weeronline.nl/

De kaartjes vallen opzich wel mee... erg vreemd. Zo meteen maar weer de huisarts bellen.

Ik heb al last van (zware) hooikoorts sinds ik 7 (geloof ik) ben. Nu sinds een aantal dagen ben ik 20... dus hopelijk dat het volgend jaar over is. Gedurende de afgelopen jaren heb ik telkens nieuwe producten uitgeprobeerd, in de vorm van pillen en spuitjes, en opzich helpt het aardig, totdat je het opnieuw krijgt toegediend het jaar erop en het blijkt dat je er immuun voor bent geworden.

Zelf gebruik ik dus nooit oogdruppels of neusspray. Wel heb ik af en toe een inhalator gehad tegen benauwdheid, maar voornamelijk dus pillen of in zwaardere vorm van een spuitje. Ben benieuwd of er nu weer wat nieuws op de markt is wat ze in me kunnen stoppen . Als ik er maar minder last van heb, haha.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:08:42 #160
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66641573
Als je er op je 20e nog niet af ben acht ik de kans dat je er nog overheen groeit vrij klein eigenlijk. Dan zou het rond je 17e al minder aan het moeten worden zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:14:55 #161
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66641640
Het gaat toch per 7 jaar? 7 - 14 - 21..
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:25:59 #162
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66641799
Vorige keer ben ik 4 maart langs geweest voor de medicijnen vertelde de dokter zojuist, dus het is niet eens zo vroeg nu. Vanmiddag krijg ik te horen of er wellicht weer iets nieuws is wat ik zou kunnen proberen. Ben benieuwd.
pi_66642476
Ook ik mag me nu wél melden hier.
Bah, is wel heel vroeg
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2009 @ 09:12:00 #164
218273 crew  JayJay8
pi_66642568
Nog geen last van gelukkig...Zal binnenkort wel weer beginnen
pi_66719340
Wat bloeit er nu weer?
Ik heb jeuk-ogen en een loopneus en mijn zoontje van een half jaar heeft ook rode ogen en niesbuien

Ik heb pas sinds een paar jaar last van niezen, maar het lijkt per jaar erger te worden....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:19:51 #166
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_66778374
Klote hooikoorts!!

Ik ben nu 23 en heb er sinds ongeveer 3 jaar last van. Het is zomaar opeens begonnen en ik heb voorheen nooit last gehad van hooikoorts. Ik ben langs de K&O arts geweest en daaruit is gebleken dat ik zwaar allergisch ben voor grassen en bomen.

Ik kreeg een kuur om antistoffen op te bouwen, een kuur van 2 jaar ofzo. Ik moet dan elke dag een capsule met een vloeibaar stofje innemen en dit 3 minuten in mijn mond houden. WTF? dat hou ik geen 2 jaar vol dus daar ben ik vrijwel direct mee gestopt.

Ik heb nu aerial pilletjes en verschillende neusspray's geprobeerd. Niks lijkt echt goed te helpen.

Mijn symptomen: Constant een loopneus en een klein beetje geïrriteerde jeukerige ogen. Ik wordt helemaal gek van die fucking loopneus.

Zal binnenkort weer eens langs de huisarts...

Edit; het valt nu nog redelijk mee trouwens.. Maar begin er al wel weer enigszins last van te krijgen. Zodra alles weer volop gaat bloeien begint het echte drama weer

[ Bericht 4% gewijzigd door Charizma op 06-03-2009 20:26:28 ]
Be water my friend
pi_66779767
Zijn er alweer bomen bezig? Ik heb het er al 2 dagen over met mijn moeder dat ik last heb van mijn neus en keel (mijn hooikoorts slaat altijd door op mijn keel, raakt geïrriteerd doordat mijn neus gaat lopen) en zij ook en nu zie ik opeens dit topic ... Heel fijn.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:09:32 #168
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_66780499
Be water my friend
pi_66780762
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef Charizma het volgende:
http://www.huidinfo.nl/hooikoorts.html

De hazelaar en de els
Mja, ik vermoed dat ik daar dus gevoelig voor ben, want na mei heb ik meestal geen last meer...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 12:49:53 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66795436
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Charizma het volgende:
Klote hooikoorts!!

Ik ben nu 23 en heb er sinds ongeveer 3 jaar last van. Het is zomaar opeens begonnen en ik heb voorheen nooit last gehad van hooikoorts. Ik ben langs de K&O arts geweest en daaruit is gebleken dat ik zwaar allergisch ben voor grassen en bomen.

Ik kreeg een kuur om antistoffen op te bouwen, een kuur van 2 jaar ofzo. Ik moet dan elke dag een capsule met een vloeibaar stofje innemen en dit 3 minuten in mijn mond houden. WTF? dat hou ik geen 2 jaar vol dus daar ben ik vrijwel direct mee gestopt.

Ik heb nu aerial pilletjes en verschillende neusspray's geprobeerd. Niks lijkt echt goed te helpen.

Mijn symptomen: Constant een loopneus en een klein beetje geïrriteerde jeukerige ogen. Ik wordt helemaal gek van die fucking loopneus.

Zal binnenkort weer eens langs de huisarts...

Edit; het valt nu nog redelijk mee trouwens.. Maar begin er al wel weer enigszins last van te krijgen. Zodra alles weer volop gaat bloeien begint het echte drama weer
Had je als kuur SlitOne? Dat had ik eerst wel; een pipetje alstware, en dan onder je tong doen.
Dat vond ik ook erg vervelend, . Bovendien was het echt heel goor.
Nu heb ik een andere, wel hetzelfde principe. Dit is alleen makkelijker, want het is geen onmogelijk pipetje wat ik leeg moet drukken, maar gewoon een spuitje alstware. Je bouwt dit ook op, dus in het begin krijg je minder. Bovendien smaakt deze ook niet vies als het perongeluk op mn tong terecht komt. (2 min moet het eronder).
Deze gaat me makkelijk lukken om vol te houden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:58:41 #171
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_66795652
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Mja, ik vermoed dat ik daar dus gevoelig voor ben, want na mei heb ik meestal geen last meer...
Lucky you, ik heb er het hele bloei seizoen last van
Be water my friend
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:02:28 #172
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_66795744
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Had je als kuur SlitOne? Dat had ik eerst wel; een pipetje alstware, en dan onder je tong doen.
Dat vond ik ook erg vervelend, . Bovendien was het echt heel goor.
Nu heb ik een andere, wel hetzelfde principe. Dit is alleen makkelijker, want het is geen onmogelijk pipetje wat ik leeg moet drukken, maar gewoon een spuitje alstware. Je bouwt dit ook op, dus in het begin krijg je minder. Bovendien smaakt deze ook niet vies als het perongeluk op mn tong terecht komt. (2 min moet het eronder).
Deze gaat me makkelijk lukken om vol te houden.

^^ die had ik ook ja

Hoelang duurt die nieuwe kuur van je en hoe heet het? Gebruik je ook nog wat anders ernaast?
Be water my friend
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 maart 2009 @ 13:06:40 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66795846
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:02 schreef Charizma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^^ die had ik ook ja

Hoelang duurt die nieuwe kuur van je en hoe heet het? Gebruik je ook nog wat anders ernaast?
Ja, die pipetjes zijn echt kut.
Ik heb nu Staloral.
Deze duurt ook zo'n 2 jaar en ik gebruik er niks anders naast.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66799525

Het is inderdaad weer eens zover.
Ik voel me al anderhalve week niet helemaal lekker en dacht dat ik verkouden aan het worden was.
Totdat ik me gisteren besefte dat het die stomme hooikoorts weer is.

Vorig jaar heb ik geprobeerd om de lente en zomer zonder medicijnen door te komen (want als je de ziekte steeds onderdrukt kun je er niet overheen groeien.) Maar het was echt niet te doen.
Dus heb maandag maar weer een afspraak bij de huisarts voor medicijnen.
Ik kijk er alleen heel er tegenop aangezien ik de eerste 3 weken van de medicijnen nauwelijks functioneer.
Ik reargeer altijd heel heftig op de medicijnen waardoor ik heel suf wordt.. Heb al veel verschillende soorten medicijnen geprobeerd maar het probleem blijft.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_66799549
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:08 schreef ethiraseth het volgende:
Als je er op je 20e nog niet af ben acht ik de kans dat je er nog overheen groeit vrij klein eigenlijk. Dan zou het rond je 17e al minder aan het moeten worden zijn.
Is dit waar? Dat hoop ik toch niet want ik ben nu 22 en het wordt ieder jaar steeds erger.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')