Mja, ik vermoed dat ik daar dus gevoelig voor ben, want na mei heb ik meestal geen last meer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef Charizma het volgende:
http://www.huidinfo.nl/hooikoorts.html
De hazelaar en de els
Had je als kuur SlitOne? Dat had ik eerst wel; een pipetje alstware, en dan onder je tong doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Charizma het volgende:
Klote hooikoorts!!
Ik ben nu 23 en heb er sinds ongeveer 3 jaar last van. Het is zomaar opeens begonnen en ik heb voorheen nooit last gehad van hooikoorts. Ik ben langs de K&O arts geweest en daaruit is gebleken dat ik zwaar allergisch ben voor grassen en bomen.
Ik kreeg een kuur om antistoffen op te bouwen, een kuur van 2 jaar ofzo. Ik moet dan elke dag een capsule met een vloeibaar stofje innemen en dit 3 minuten in mijn mond houden. WTF? dat hou ik geen 2 jaar vol dus daar ben ik vrijwel direct mee gestopt.
Ik heb nu aerial pilletjes en verschillende neusspray's geprobeerd. Niks lijkt echt goed te helpen.
Mijn symptomen: Constant een loopneus en een klein beetje geïrriteerde jeukerige ogen. Ik wordt helemaal gek van die fucking loopneus.
Zal binnenkort weer eens langs de huisarts...
Edit; het valt nu nog redelijk mee trouwens.. Maar begin er al wel weer enigszins last van te krijgen. Zodra alles weer volop gaat bloeien begint het echte drama weer![]()
Lucky you, ik heb er het hele bloei seizoen last vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, ik vermoed dat ik daar dus gevoelig voor ben, want na mei heb ik meestal geen last meer...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had je als kuur SlitOne? Dat had ik eerst wel; een pipetje alstware, en dan onder je tong doen.
Dat vond ik ook erg vervelend,. Bovendien was het echt heel goor.
Nu heb ik een andere, wel hetzelfde principe. Dit is alleen makkelijker, want het is geen onmogelijk pipetje wat ik leeg moet drukken, maar gewoon een spuitje alstware. Je bouwt dit ook op, dus in het begin krijg je minder. Bovendien smaakt deze ook niet vies als het perongeluk op mn tong terecht komt. (2 min moet het eronder).
Deze gaat me makkelijk lukken om vol te houden.
Ja, die pipetjes zijn echt kut.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:02 schreef Charizma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^^ die had ik ook ja![]()
Hoelang duurt die nieuwe kuur van je en hoe heet het? Gebruik je ook nog wat anders ernaast?
Is dit waar? Dat hoop ik toch niet want ik ben nu 22 en het wordt ieder jaar steeds erger.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:08 schreef ethiraseth het volgende:
Als je er op je 20e nog niet af ben acht ik de kans dat je er nog overheen groeit vrij klein eigenlijk. Dan zou het rond je 17e al minder aan het moeten worden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |