abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59350090
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef Mirre het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of het bij jou ook zo goed werkt. Ik heb totaal geen last meer sinds ik het gebruik. Op mijn flesje staat 50 µg/dosis. Dat spul heeft echt m'n levensplezier verbeterd!! Het stinkt wel als je het net in je neus sprayt. Beetje verbrande plastic lucht maar het helpt en het stinkt maar eventjes.
Dat zijn goede berichten !
Had jij ook last van je ogen en een tintelend gehemelte, of alleen van je neus ?
Ik zet mijn ervaring hier neer, maar de eerst komende dagen wordt het regen dus dan heb ik geen last.
Een beetje een dubio welk weer ik het liefs heb.
Zon is ook wel lekker maar ja .... :p.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 15 juni 2008 @ 10:52:25 #102
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_59402021
Ik heb astma, ben er zowat volgensmij bijna overheen gegroeid maar ik heb altijd al last gehad van zware verkoudhijd. ik ken geen dag dat ik niet verkouden ben geweest. nou help ik daar zelf ook een beetje aan mee (nephaar, kamer stoffig enz.) maar het is gewoon heel iritant. ik nies en proest de hele dag door en ben de hele dag aan het snotteren, het gaat maar niet over. En de neuspray helpt ook niet. Ik heb me dus wel laten testen op hooikoorts maar heb het dus niet terwijl ik ook last heb van rode prikkende ogen. Ik denk dat ik binnekort maar es een huisarts moet opzoeken.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 18 juni 2008 @ 08:09:39 #103
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_59479658
Vandaag is dus echt weer een rampdag, heb zelfs jeuk in m'n oor... Rode ogen, een potdichte neus enz enz. Ik word er echt een beetje gek van...
Don't let my username fool you...
pi_59479666
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:09 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag is dus echt weer een rampdag, heb zelfs jeuk in m'n oor... Rode ogen, een potdichte neus enz enz. Ik word er echt een beetje gek van...
Dat heb ik dus ook DRAMA dag vandaag , ben bijna 2 uur wakker ,en loop dus ook al 2 uur te niezen,te wrijfen enz.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_59479810
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook DRAMA dag vandaag , ben bijna 2 uur wakker ,en loop dus ook al 2 uur te niezen,te wrijfen enz.
Hier precies hetzelfde!
pi_59479813
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ah die jeuk in je oor. Ik dacht dat ik de enige was, wordt er echt gek van. Kan al bijna een week geen adem meer halen door mijn neus. Toch maar even Xylometazoline neusspray gekocht. Dat werkt wel, alleen mag je dat maar 5 dagen gebruiken. Even genieten van die paar dagen lucht
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_59479825
Budesodine ofzo hoe het ook heet , werkt ook al niet vandaag
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 09:16:35 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_59480546
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:23 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ah die jeuk in je oor. Ik dacht dat ik de enige was, wordt er echt gek van. Kan al bijna een week geen adem meer halen door mijn neus. Toch maar even Xylometazoline neusspray gekocht. Dat werkt wel, alleen mag je dat maar 5 dagen gebruiken. Even genieten van die paar dagen lucht
ik heb dat dus ook, die jeuk in mn oor! eerder nooit gehad, maar het is wel duidelijk dat t van de hooikoorts komt. ik heb het dit jaar sowieso best erg!

ik gebruik verder geen middeltjes tegen hooikoorts, dat heb ik al jaren geleden opgegeven.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:30:32 #109
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59483627
Ik zit aan de Mizollen. Werken echt prima, hebben alleen een nadeel, of eigenlijk meerderen. Als je die bijsluiter leest met bijwerkingen. Laat ik nou precies die vervelendste bijwerkingen hebben

Moe- en dufheid. En... De aller vervelendste: Opwerking van de eetlust. Ik heb de hele ganse tijd honger en trek. Vreet alles wat los en vast zit. Dat is niet bedoeling Vroeg me al af waar dat zo ineens vandaan kwam Maar ja, de hooikoorts is wel vrij stevig ingeperkt...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_59484502
Ik heb ook jeuk in mijn oor! Ik wist niet dat dat bij hooikoorts hoorde zeg maar.
pi_59484873
HAAAAATSJOEE!

Hoppa.. dit wordt weer zo'n dag hoor.
Ik denk dat ik vanmiddag een hooikoorts-slaapje mag houden
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:29:25 #112
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_59488295
Zo te zien ben ik dus niet de enige met die klachten vandaag. Het is gelukkig dankzij de Loratadine al iets minder dan vanmorgen, maar het is nog niet alles... Dat heeft wel eens beter gewerkt. Ook niet funny in de auto met die jeukende rode ogen...
Don't let my username fool you...
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:11:53 #113
206322 Seam
Pillz-E
pi_59494782
Jezus vandaag was het best erg bij mij, en dan had ik ook nog eens mijn herkansing
Moest in het begin continu niezen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_59495441
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat zijn goede berichten !
Had jij ook last van je ogen en een tintelend gehemelte, of alleen van je neus ?
Ik zet mijn ervaring hier neer, maar de eerst komende dagen wordt het regen dus dan heb ik geen last.
Een beetje een dubio welk weer ik het liefs heb.
Zon is ook wel lekker maar ja .... :p.
Ik had ontzettend last van jeuk en een irritant gevoel bij het weke gedeelte van mijn gehemelte. Je weet wel, helemaal achterin je mond. Echt stapelgek werd ik ervan. Ik kon er zelfs niet van slapen. Verder de klassieke hooikoortsklachten zoals constant een verkouden gevoel, verstopte neus en niesen tot ik er doodmoe van werd. Alles is echt helemaal weg met die Fluticasonpropionaat-spray. Het is voor mij echt een wondermiddel. Geen hooikoortsverschijnselen meer en geen verstopte neus meer. De jeuk in mijn ogen is dit jaar minimaal. Als ik er last van heb dan wrijf ik bewust niet in m'n ogen en trekt het vrij rap weer weg.
Trekt het niet weg dan druppel ik er een druppie prevalin oogdruppels in en is het probleem ook zo opgelost.
pi_59495461
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook jeuk in mijn oor! Ik wist niet dat dat bij hooikoorts hoorde zeg maar.
Yep, dat hoort er ook bij.
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 20:14:46 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_59497751
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef Mirre het volgende:

[..]

Yep, dat hoort er ook bij.
ik wist dat ook niet. en heb het dit jaar eigenlijk ook pas voor t eerst
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59497759
Vanmiddag nog naar dok geweest, injectie met antiallergeen gehad maar helpt wel tot nu toe
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:48:59 #118
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59541569
Het was heel erg dit jaar, maar ik heb nu al bijna een week geen last! Ik denk dat mijn vijand is uitgebloeid!!
Are these the nazis, Walter?
pi_59541661
Ik woon in twee plaatsen. Had in beide plaatsen tot dinsdag nergens last van. Dinsdag zat ik op de fiets en een behoorlijke nies aanval. de rest van de avond ook wat last gehad. en de medicijnen lagen natuurlijk ergens anders .
Hopelijk blijft t bij die ene avond. (gelukkig ga ik verhuizen uit de "hooikoorts"plaats)
*poef* nu is het weg
pi_59542698
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:48 schreef WalterSobchak het volgende:
Het was heel erg dit jaar, maar ik heb nu al bijna een week geen last! Ik denk dat mijn vijand is uitgebloeid!!
Ik heb sinds deze week ook veel minder last. Maar ik kan me niet voorstellen dat de grassen al zijn uitgebloeid?

Even afwachten hoe het gaat de rest van de dagen!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_59555401
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik wist dat ook niet. en heb het dit jaar eigenlijk ook pas voor t eerst
Ik ook
pi_59555466
Al 3 weken geen last meer van !
pi_59555777
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef mark_dabomb het volgende:

[..]

Ik heb sinds deze week ook veel minder last. Maar ik kan me niet voorstellen dat de grassen al zijn uitgebloeid?

Even afwachten hoe het gaat de rest van de dagen!
Ik heb ook bijna geen last meer, misschien is de piek achter de rug, die ligt idd altijd midden juni als je de hooikoortsschema's mag geloven, dus dat is een goede zaak
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 07:45:51 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_59571742
het is nu ook een beetje vochtiger weer, dan heb ik er ook altijd iets minder last van. als straks de pluizen komen, dan krijg ik het weer :S
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:45:28 #125
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_59574798
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik heb ook bijna geen last meer, misschien is de piek achter de rug, die ligt idd altijd midden juni als je de hooikoortsschema's mag geloven, dus dat is een goede zaak
De schema;'s zeggen ook dat er zo tegen augustus weer een opleving komt.

Maarja, ik zie het wel positief tegemoet. Heb dit jaar amper last gehad, het is al half juni dus het zal allemaal wel goed komen verder. Al blijf ik wel nog tot eind augustus elke dag een pilletje slikken voor de zekerheid.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')