Nasonex heb ik gehad, werkte bij mij voor geen meter. Heb nu Aerius maar dat doet ook niet veel. Ik ga binnenkort ook weer langs de huisarts om weer wat nieuws uit te proberen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef Beauregard het volgende:
Vanochtend maar weer eens naar de huisarts geweest. Want, Xyzal doet me niks dus ik wilde iets anders.
Nu heeft-ie me Nasonex voorschreven, een neusspray. Mijn hooikoorts verschijnselen zijn voornamelijk een potdichte neus, verder geen dingen als zere ogen of schrale keel gelukkig. Iemand bekend met Nasonex? Ik gebruik nu dagelijks Otrivin, puur om mijn neus open te houden. Slecht, weet ik.
Same here. 's ochtends en 's avonds is het op zijn ergst. Overdag heb ik er wel last van maar niet heel ergquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik word elke ochtend wakker met hooikoorts, blerghMijn neus zit dan helemaal dicht, en mijn ogen jeuken echt zo! Lijkt wel of ik gewoon griep heb ofzo. Overdag heb ik er gelukkig minder last van
Klinkt meer als een allergie voor huisstofmijt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik word elke ochtend wakker met hooikoorts, blerghMijn neus zit dan helemaal dicht, en mijn ogen jeuken echt zo! Lijkt wel of ik gewoon griep heb ofzo. Overdag heb ik er gelukkig minder last van
Yeah, heerlijk huisstofmijt als het gras gemaait wordt en ik er dan ook last van heb:{quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Klinkt meer als een allergie voor huisstofmijt.
Het woord combinatie is je onbekend?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Yeah, heerlijk huisstofmijt als het gras gemaait wordt en ik er dan ook last van heb:{
Ze maaien hier elke ochtend het gras lijkt wel
Het makkelijkst is via Markplaats, ik moest rond de 11 euro betalen. Is nog meer dan normaal, maar voor iets dat zo super werkt, en ik gebruik het maar af en toe gedurende het hooikoortsseizoen. Ik heb wel t idee dat je pupillen er groter door worden, zal komen doordat het toch een soort van verdovend werkt? Straks denken ze nog dat ik zwaar aan de drugs ben (en ik heb van mezelf al redelijk grote pupillen..)quote:Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef schatje het volgende:
Ik heb in het verleden heel veel Visine verkocht aan vrienden enzo. Ik kocht het bij Duane Reade in New York, 2 a 3 dollar per doosje geloof ik.
In A'dam wordt het o.a. verkocht bij Backstage aan de Rozengracht die er flink winst op maken door er 20 euro voor te vragen.
Op Pinkpop had ik er juist best veel last van, de laatste nacht heb ik niet kunnen slapen omdat echt alles dicht zat, kreeg bijna geen adem...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef RemCOW het volgende:
Op zich red ik het redelijk met Aerius icm met normale neusspray. Alleen het laatste mag niet langer dan een week worden gebruikt, dus hoe dat straks moet... Ugh... Pinkpop was zo in elk geval goed uit te houden, ondanks dat de tent tussen allemaal grassen stond waar ik enorm allergisch voor ben
Zeker weten, ik had veel eerder van het bestaan hiervan moeten weten. Hoe vaak ik wel niet met die albino oogjes rondgelopen heb, en nu is het echt als bij toverslag wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:28 schreef mark_dabomb het volgende:
Je kan inderdaad iets vergrote pupillen er van krijgen. Dat is een nadeel, de voordelen wegen er echter wel heel erg tegenop!
same here, heb strakjes een afspraak bij de huisarts, hopen dat hij me iets kan voorschrijven dat wel werktquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:44 schreef Joene het volgende:
Zo ook vandaag weer een hoop last , en de Xyzal doet niks meer
De huisarts zegt al jaren ,"Sorry"maar ik heb niets dat echt werktquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
same here, heb strakjes een afspraak bij de huisarts, hopen dat hij me iets kan voorschrijven dat wel werkt
Ik ben benieuwd of het bij jou ook zo goed werkt. Ik heb totaal geen last meer sinds ik het gebruik. Op mijn flesje staat 50 µg/dosis. Dat spul heeft echt m'n levensplezier verbeterd!! Het stinkt wel als je het net in je neus sprayt. Beetje verbrande plastic lucht maar het helpt en het stinkt maar eventjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:59 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest en ik heb Fluticason gekregen, een neusspray.
Vandaag tot een uur of 20:00 geen last gehad op een paar keer niesen na. Alleen als je het inneemt lijkt je neus even leeg te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |