Ja, ik dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Brambrammer het volgende:
-lang verhaal-
Ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die zoveel last hebben en bij wie niets werkt?
Ik ben ook 100% allergisch voor gras en huisstofmijt. Gebruikte hiervoor laatste jaren Xyzal, daarvoor elk jaar wat anders, Aerius en nog wat andere dingen.. Altijd hetzelfde verhaal, had zelfs regelmatig koorts als alles begon te bloeien. Alleen maar in bed willen liggen... Maar ben anderhalf jaar geleden op aanraden van een collega naar de huisarts gestapt met de vraag of ik Oralgen mocht gaan gebruiken. Elke dag met één druppel onder de tong opbouwen tot 20 druppels en dit dan 2x per week. Dit werkt perfect!! De huisarts zei alleen wel dat ik er niet vanuit moest gaan dat ik na 3-5 jaar kon stoppen, dat werkt namelijk bij lang niet iedereen. Ik gebruik het samen met Xyzal. Ik heb soms alleen nog last, wanneer ik veel in huis bezig ben met bed opmaken en kleren opvouwen (stof dus). Dan kan ik 's avonds en de dag erna nog wel ziek voelen. Maar verder nooit echt meer van het gras! Dus misschien is dit wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Brambrammer het volgende:
Ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die zoveel last hebben en bij wie niets werkt?
Nergens last van behalve van wat diepere wallen dan anders ja, is dat ook van hooikoorts dan??quote:Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef RRGJL het volgende:
Week of 2 terug hier begonnen. Vanochtend werd ik wakker met wallen (van de hooikoorts ja)
![]()
Is die openquote:Op maandag 13 april 2009 10:39 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Lekker hoor, ik heb het weer. Verstopte neus de hele dag door, en soms last van mijn ogen. Ik gebruik Xzyzal ofzo, dat werkt een klein beetje. Vanmiddag ga ik even een neusspray en oog druppels halen bij de apotheek.
Ik hou zo van de zon! Met dit weer moet ik echt naar buiten, maar helaas slaat de hooikoorts dan wel genadeloos toe. Ik merk wel verschil tussen een dag werken (vooral binnen) en het weekend, maar hey... ik ga echt niet binnen zitten met dit weer!quote:Op maandag 13 april 2009 11:43 schreef Drexl het volgende:
Vanochtend een acute hoest -en niesaanval en jeukende ogen. Gelukkig helpt de combinatie Xyzal/binnen blijven redelijk.
Is het bij jullie ook zo erg dat je straks weer naar de winter verlangt?
De enige manier om het zeker te weten is naar de huisarts te gaan en bloedonderzoek te laten doen. Een andere mogelijkheid is hooikoortsmedicijnen slikken en kijken of je je beter voelt, maar ik zou toch echt het eerste doen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hoe weet je of je hooikoorts heb? Heb namelijk hartstikke hoofdpijn, snotneus (duizend keer niezen per dag), soms wat jeukende/traanogen en ongelofelijke keelpijnHad er vorig jaar ook last van, maar nu toch wel erger..
Hmm. Dat word dan maar bloed laten prikkenquote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De enige manier om het zeker te weten is naar de huisarts te gaan en bloedonderzoek te laten doen. Een andere mogelijkheid is hooikoortsmedicijnen slikken en kijken of je je beter voelt, maar ik zou toch echt het eerste doen.Het klinkt in elk geval wel als hooikoorts, maar het zou net zo goed een fikse verkoudheid kunnen zijn.
Allergietest kan ook.quote:Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hmm. Dat word dan maar bloed laten prikken
Nou en of!! Als ik een mega-aanval heb, dan móet ik slapen!! Gelukkig komen die aanvallen naarmate ik ouder word steeds minder vaak voor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |