abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67918598
Tis weer begonnen inderdaad zeg Mijn oogwit is zo goed als verdwenen en mijn neus loopt de gang uit! Bah bah...
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_67924405
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Brambrammer het volgende:
-lang verhaal-

Ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die zoveel last hebben en bij wie niets werkt?
Ja, ik dus.
Ik heb de injecties niet geprobeerd, ik ben nu bezig met Grazax.. en het werkt serieus.
Het eerste ooit dat echt werkt, heb nog nergens last van gehad, en ik loop dus continu verbaasd over straat omdat ik gewoon geen hooikoorts heb.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:38:17 #278
239888 eemstah
Weer een verslaving erbij...
pi_67925046
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:16 schreef Brambrammer het volgende:

Ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die zoveel last hebben en bij wie niets werkt?
Ik ben ook 100% allergisch voor gras en huisstofmijt. Gebruikte hiervoor laatste jaren Xyzal, daarvoor elk jaar wat anders, Aerius en nog wat andere dingen.. Altijd hetzelfde verhaal, had zelfs regelmatig koorts als alles begon te bloeien. Alleen maar in bed willen liggen... Maar ben anderhalf jaar geleden op aanraden van een collega naar de huisarts gestapt met de vraag of ik Oralgen mocht gaan gebruiken. Elke dag met één druppel onder de tong opbouwen tot 20 druppels en dit dan 2x per week. Dit werkt perfect!! De huisarts zei alleen wel dat ik er niet vanuit moest gaan dat ik na 3-5 jaar kon stoppen, dat werkt namelijk bij lang niet iedereen. Ik gebruik het samen met Xyzal. Ik heb soms alleen nog last, wanneer ik veel in huis bezig ben met bed opmaken en kleren opvouwen (stof dus). Dan kan ik 's avonds en de dag erna nog wel ziek voelen. Maar verder nooit echt meer van het gras! Dus misschien is dit wat?
Live life to the fullest!!
pi_67925731
Oralgen is een beetje hetzelfde als Grazax volgens mij. Ik ga dat volgend jaar maar is proberen en dit jaar maar is een kenacort spuit laten zetten denk ik.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_67930036
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef RRGJL het volgende:
Week of 2 terug hier begonnen. Vanochtend werd ik wakker met wallen (van de hooikoorts ja )
Nergens last van behalve van wat diepere wallen dan anders ja, is dat ook van hooikoorts dan??
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:56:17 #281
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_67935588
Ben gister begonnen met Aerius, t helpt wel heb ik t idee, heb vandaag nog niet geniest!!!
Ik word snachts wel wakker met dichte neus en sochtends met dikke rode ogen.
Maar t gekriebel is weg.. En zolang ik mn ogen niet aanraak, gaat t daar ook goed mee..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 12 april 2009 @ 15:52:46 #282
239888 eemstah
Weer een verslaving erbij...
pi_67951110
Gister iets te vroeg gejuicht, dat ik nooit las van gras had met de Oralgen.. Voel me erg slecht vandaag.. ontzettende loopneus, denken dat je moet niezen, maar het blijft alleen maar kriebelen... Mijn ogen aan het tranen... Niet leuk!!! Maar gelukkig uit ervaring weet ik dat het meestal maar 2 dagen duurt.. dus dinsdag hopelijk weer helemaal fit!!

Hoe is het bij jullie??
Live life to the fullest!!
pi_67951932
Mmmm, ik nam om de dag een pilletje, nu maar elke dag
Wat meer niezen en mijn ooghoeken jeuken
Maar het is goed te doen
  maandag 13 april 2009 @ 09:29:41 #284
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_67969385
gister geen Aerius ingenomen en het ging goed.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_67970253
shit, hooikoorts is gisteren los gebarsten en het is facking verschrikkelijk
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_67970300
Lekker hoor, ik heb het weer. Verstopte neus de hele dag door, en soms last van mijn ogen. Ik gebruik Xzyzal ofzo, dat werkt een klein beetje. Vanmiddag ga ik even een neusspray en oog druppels halen bij de apotheek.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_67970482
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:39 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Lekker hoor, ik heb het weer. Verstopte neus de hele dag door, en soms last van mijn ogen. Ik gebruik Xzyzal ofzo, dat werkt een klein beetje. Vanmiddag ga ik even een neusspray en oog druppels halen bij de apotheek.
Is die open ?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_67970568
Gelukkig is het afgenomen met de jaren.
Als kind had ik het extreem erg: continue niezen, vliesjes in de ogen en een huisarts die mij Pollinosan van Dr. Vogel voorschreef (een homeopatisch middel dat echt niet helpt)

Tegenwoordig is incidenteel Loratadine (gewoon de merkloze apotheek-versie van Allerfre) slikken afdoende om de meeste klachten weg te nemen.
pi_67970677
Xyzal werkte bij mij vorig jaar als een trein: nul klachten. Nu is het gewoon bijna onwerkzaam: hoe kan dit en wat nu?
  maandag 13 april 2009 @ 11:13:35 #290
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67971027
Hmm, ik heb een verstopte neus, maar ook keelpijn, dus ik twijfel of het nou hooikoorts al is of een gewone verkoudheid. Ben bang het eerste.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_67971788
Vanochtend een acute hoest -en niesaanval en jeukende ogen. Gelukkig helpt de combinatie Xyzal/binnen blijven redelijk.
Is het bij jullie ook zo erg dat je straks weer naar de winter verlangt?
We zijn niets anders dan strandvonders van ons eigen leven; brokstukken verzamelend langs de zee der vergetelheid.-
Willem Frederik Hermans
  maandag 13 april 2009 @ 12:35:54 #292
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_67973366
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:43 schreef Drexl het volgende:
Vanochtend een acute hoest -en niesaanval en jeukende ogen. Gelukkig helpt de combinatie Xyzal/binnen blijven redelijk.
Is het bij jullie ook zo erg dat je straks weer naar de winter verlangt?
Ik hou zo van de zon! Met dit weer moet ik echt naar buiten, maar helaas slaat de hooikoorts dan wel genadeloos toe. Ik merk wel verschil tussen een dag werken (vooral binnen) en het weekend, maar hey... ik ga echt niet binnen zitten met dit weer!
Gevolg: hoofdpijn, zere jeukende ogen, etc etc Naast de dagelijkse neusspray zit ik nu dus weer aan de Aerius tabletjes, terwijl ik die door de week eigenlijk niet gebruik.
Geluk is een richting, geen punt
  maandag 13 april 2009 @ 16:55:55 #294
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67979480
Hoe weet je of je hooikoorts heb? Heb namelijk hartstikke hoofdpijn, snotneus (duizend keer niezen per dag), soms wat jeukende/traanogen en ongelofelijke keelpijn Had er vorig jaar ook last van, maar nu toch wel erger..
  maandag 13 april 2009 @ 17:01:59 #295
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67979655
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hoe weet je of je hooikoorts heb? Heb namelijk hartstikke hoofdpijn, snotneus (duizend keer niezen per dag), soms wat jeukende/traanogen en ongelofelijke keelpijn Had er vorig jaar ook last van, maar nu toch wel erger..
De enige manier om het zeker te weten is naar de huisarts te gaan en bloedonderzoek te laten doen. Een andere mogelijkheid is hooikoortsmedicijnen slikken en kijken of je je beter voelt, maar ik zou toch echt het eerste doen. Het klinkt in elk geval wel als hooikoorts, maar het zou net zo goed een fikse verkoudheid kunnen zijn.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 13 april 2009 @ 17:04:08 #296
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67979705
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

De enige manier om het zeker te weten is naar de huisarts te gaan en bloedonderzoek te laten doen. Een andere mogelijkheid is hooikoortsmedicijnen slikken en kijken of je je beter voelt, maar ik zou toch echt het eerste doen. Het klinkt in elk geval wel als hooikoorts, maar het zou net zo goed een fikse verkoudheid kunnen zijn.
Hmm. Dat word dan maar bloed laten prikken
pi_67980757
Hoort moeheid er ook bij trouwens
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 april 2009 @ 17:51:10 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67980935
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hmm. Dat word dan maar bloed laten prikken
Allergietest kan ook.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_67981024
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Hoort moeheid er ook bij trouwens
Nou en of!! Als ik een mega-aanval heb, dan móet ik slapen!! Gelukkig komen die aanvallen naarmate ik ouder word steeds minder vaak voor!
  maandag 13 april 2009 @ 17:58:33 #300
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67981101
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Allergietest kan ook.
Hmm, in mijn tijd ging dat via bloedprikken. Ze hebben zeker nieuwerwetsche onzin bedacht dat dat niet meer hoeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')