Ik denk dat opgeschoten hanggroeptuig weinig opheeft met wat hun (over-)grootouders wellicht is overkomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:18 schreef AryaMehr het volgende:
Grappig hoe sommige mensen het nieuws bagatelliseren. 2 onschuldige mensen die in Israel mishandeld zijn vergelijken met Marokkaanse straattuig getuigt wel van veel intelligentie. En overigens begrijp ik niet waarom sommige Joden hetgene doen waar ze 60 jaar geleden zelf mee te maken hadden.
Keppeltje <--> Bomgordelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat is het visuele verschil tussen een Israeliet en een Arabier?
Ze hebben de twee Arabieren na de kloppartij opgesloten in een kamp en vergast?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:18 schreef AryaMehr het volgende:
En overigens begrijp ik niet waarom sommige Joden hetgene doen waar ze 60 jaar geleden zelf mee te maken hadden.
Ze lijken nogal op elkaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 04:57 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat is het visuele verschil tussen een Israeliet en een Arabier?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Valt dit niet gewoon onder zinloos geweld? Zulke dingen gebeuren hier ook vaak genoeg.
Een groep van meer dan 11 mensen wacht met o.a. messen tot ze bepaalde mensen (nml. Arabieren, dus niet willekeurig) tegenkomen en vallen hen vervolgens aan: in elkaar slaan en ook nog neersteken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef GBA het volgende:
Goh, jongeren die met elkaar vechten. Oftewel: hoe klop ik een alledaagse gebeurtenis tot nieuwsbericht op omdat 't in mijn politieke straatje past.![]()
Nee.quote:
Alle bomaanslagen op Israel zijn enkel ook een incident nietwaar ??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:36 schreef Xith het volgende:
Dit was een incident.
Uit welke relegieuse boek heb jij dit nou gehaald. Wisten de Joden wel of de Arabieren bestonden toen ze hun heilige ... krijgen.quote:Joden krijgen aangeleerd om Arabieren te haten, moslims krijgen aangeleerd om joden en soms ook niet-gelovigen te haten. Religieus gevoede intolerantie is één van de grootste problemen die deze planeet kent.
Nee, Arabieren.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:12 schreef D-Flying het volgende:
Het moet eigenlijk Palestijnen zijn in ipv van Arabieren.
[..]
Uit welke relegieuse boek heb jij dit nou gehaald. Wisten de Joden wel of de Arabieren bestonden toen ze hun heilige ... krijgen.
Staat in de tekst.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:58 schreef zoalshetis het volgende:
en? is de ware reden achter dit incident al bekend?
ja, maar nu de ware reden.quote:
kom je dan niet zelf tot de conclusie dat je het absoluut niet kan vergelijken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef Triggershot het volgende:
Andersom zou het afgedaan worden als weer een zoveelste voorbeeld van anti semitisme in de moslimwereld en weer een argument voor Jodenhaat in de Islam, nu is het gewoon 'zinloos geweld'
Ja sorry maar, 'boy the abused one has a record of abuse' blijft maar in me hoofd rondspoken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom je dan niet zelf tot de conclusie dat je het absoluut niet kan vergelijken?![]()
en bij mij dat er 1 miljoen palestijnen tevreden in israel wonen, leven en geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja sorry maar, 'boy the abused one has a record of abuse' blijft maar in me hoofd rondspoken.
Mooi dat jij er iig wel een nationalitische issue van maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en bij mij dat er 1 miljoen palestijnen tevreden in israel wonen, leven en geld verdienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |