Weet ik, maar hij komt er gewoon niet in. Ik gun hem zijn miljoen, maar ik zie ook voor me hoe hij in zijn neus pulkt en de troep aan banken of lakens afveegt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Prospera wat doe je![]()
Nou Disana, je hoeft je duivenhok niet schoon te maken hoor, die duiven schijten minder dan Jaap
Meestal at hij het opquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij komt er gewoon niet in. Ik gun hem zijn miljoen, maar ik zie ook voor me hoe hij in zijn neus pulkt en de troep aan banken of lakens afveegt.
Warm, bijna goed want ik ken zijn naam ook niet meer.quote:
Ah..die kapper..waar Peter NB op zijn Puchje achter aanzat, onder een schuilnaam natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Warm, bijna goed want ik ken zijn naam ook niet meer.
Het was die homodate uit Groningen die niet met hem wilde vrijen na een uitgebreide massage.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het was die homodate uit Groningen die niet met hem wilde vrijen na een uitgebreide massage.
Brian.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:15 schreef Desii het volgende:
Wie ohh wie is hier verminkt?
[ afbeelding ]
Ja, gezienquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:16 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, was jou Nena.... zie cap hierboven
Nou dan: die heet Michael.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nicolaassss!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:15 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Niels (Nicolaas)quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:15 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Nicolaasquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:15 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn nou weer de vóórdelen van deze verslaving Jackyquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:20 schreef JackyO het volgende:
Wat leuk deze quiz, en wat weet iedereen veel.
Uber puber Huub.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:21 schreef Desii het volgende:
Jahhhhhhh Nicolaas
[ afbeelding ]
En wie is dit:
[ afbeelding ]
Ja, jij!!! Jou moet ik hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:20 schreef JackyO het volgende:
Wat leuk deze quiz, en wat weet iedereen veel.
Huubquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:21 schreef Desii het volgende:
Jahhhhhhh Nicolaas
[ afbeelding ]
En wie is dit:
[ afbeelding ]
De Alphense pussy'squote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke voetbalclub speelde Nix hier?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Klopt... met één van de mooiere caps
[ afbeelding ]
FC Glasbak?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke voetbalclub speelde Nix hier?
Maar wel heel leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is geen afkicken, is misschien zoiets als methadon
![]()
Die pisnicht heet Emin.quote:
Wow, wat een topcap.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Klopt... met één van de mooiere caps
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |