zin om vanavond langs te komen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef Little_Angel het volgende:
Wie wil jouw muziek horen dan?
Ik niet iig.
Ik kan ook zelf m'n trommelvliezen kapot makenquote:
ik wurg je met de draden van je tiefus speakertjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
kankerkneus van mij krijg je geen gamela antwoord als je zoiets tegen mij zegt maar een rechtse op je kaak
Zoals wie? Fred Teeven? Hans Wiegel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
kankerkneus van mij krijg je geen gamela antwoord als je zoiets tegen mij zegt maar een rechtse op je kaak
net alsof emos en gothics naar black metal luisterenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:43 schreef Flashwin het volgende:
ts luistert black metal
snij gewoon meteen je polsen door, vuile kut emo gothic
pittige taal :pquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef shaitan14 het volgende:
kijken wat hun ervan zeggen gezien ik Death en Black metal draaibeetje Deicide of Carcass jagen die nike koppies zo weg
Martin denkt daar waarschijnlijk net zo over:quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
Jij bent kei stoer man.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef shaitan14 het volgende:
kijken wat hun ervan zeggen gezien ik Death en Black metal draai beetje Deicide of Carcass jagen die nike koppies zo weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |