zin om vanavond langs te komen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef Little_Angel het volgende:
Wie wil jouw muziek horen dan?
Ik niet iig.
Ik kan ook zelf m'n trommelvliezen kapot makenquote:
ik wurg je met de draden van je tiefus speakertjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
kankerkneus van mij krijg je geen gamela antwoord als je zoiets tegen mij zegt maar een rechtse op je kaak
Zoals wie? Fred Teeven? Hans Wiegel?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
kankerkneus van mij krijg je geen gamela antwoord als je zoiets tegen mij zegt maar een rechtse op je kaak
net alsof emos en gothics naar black metal luisterenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:43 schreef Flashwin het volgende:
ts luistert black metal
snij gewoon meteen je polsen door, vuile kut emo gothic
pittige taal :pquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef shaitan14 het volgende:
kijken wat hun ervan zeggen gezien ik Death en Black metal draaibeetje Deicide of Carcass jagen die nike koppies zo weg
Martin denkt daar waarschijnlijk net zo over:quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
Jij bent kei stoer man.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef shaitan14 het volgende:
kijken wat hun ervan zeggen gezien ik Death en Black metal draai beetje Deicide of Carcass jagen die nike koppies zo weg
ja en dit ben jij na 2 keer doortrekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:49 schreef Nikmans het volgende:
Dit is TS
[ afbeelding ]
Terechte klacht verder maar niet erg origineel
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:49 schreef Nikmans het volgende:
Dit is TS
[ afbeelding ]
Terechte klacht verder maar niet erg origineel
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:56 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
ja en dit ben jij na 2 keer doortrekken
[ afbeelding ]
haha ik ? pinkpop man, ben geen hippiequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:59 schreef Beauregard het volgende:
Scheer je weg naar Pinkpop, smerige hippie.
TS is dan ook een kankerhippie, met z'n metal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:03 schreef Nikmans het volgende:
TS-bash topic en dat zal het blijven zolang TS zich tegen elke bash wil verdedigen
TS begrijpt niet dat, ook al was hij de perfectie zelve, de woedende zuurpruimen die KLB vormen hem altijd af zullen kraken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:04 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig :p
plaag die arme TS niet zo hij heeft best een boel gelijk!
hmm zal ik t dan maar weg halen? :pquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
TS begrijpt niet dat, ook al was hij de perfectie zelve, de woedende zuurpruimen die KLB vormen hem altijd af zullen kraken.
Oeh, een iets harder festival, lekker rebels man!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef shaitan14 het volgende:
[..]
haha ik ? pinkpop man, ben geen hippieeerder Dynamo open air
altijd nog beter dan die nikker tmf zooiquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oeh, een iets harder festival, lekker rebels man!
Knuppel.
Koop een scheermesje en vier het.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:13 schreef shaitan14 het volgende:
[..]
altijd nog beter dan die nikker tmf zooi
Rustig maar, dat je racist bent had ik al geconcludeerd door je usericon.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:13 schreef shaitan14 het volgende:
[..]
altijd nog beter dan die nikker tmf zooi
Je moet het niet alleen zeggen maar gewoon doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:31 schreef shaitan14 het volgende:
Het laastste jaar zie ik steeds meer sukkeltjes die het nodig vinden om kleine speakers te dragen zodat iedereen hun bagger tmf lawaai kan horen
waarom ? ik hoef het niet te horen, niemand hoef het te horen, ik heb zelfs tassen te koop zien staan met ingebouwde speakers
waarom ! of zal ik het ook doen ? kijken wat hun ervan zeggen gezien ik Death en Black metal draaibeetje Deicide of Carcass jagen die nike koppies zo weg
![]()
voor de mensen die vragen waarom ik het gewoon niet tegen hun op straat zeg, geen zorgen vandaag nog gedaan, kreeg een gamalagemala antwoord terug.
Inderdaad, dat valt me ook op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Waarom denken black metal luisteraars altijd dat iedereen bang is van hun muziek
Omdat het 'duivels' is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Waarom denken black metal luisteraars altijd dat iedereen bang is van hun muziek
Internetheld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef LordofWar86 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef Chantal12345 het volgende:
[..]
Omdat het 'duivels' is.
Maar ik denk niet dat mensen bang zyn voor black metal..
Ze willen hun oren gewoon niet beschadigen door die kut herrie
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:25 schreef Chantal12345 het volgende:
goh! is dat zo erg!? zyn ipv zijn? wereldramp voor jou zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |