abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62057381
Dat het spel een flinke downgrade kende dankzij het vele uitstel was bekend maar wat ik nu krijg voorgeschoteld is toch wel erg slikken. Het ziet er zo korrelig uit en op geen enkel aspect heb ik nog iets kunnen ontdekken waarvan ik zeg dat dit de capaciteiten van de hardware benut, laat staan voor een deel.

Ik als BIA fan kan hier niets anders van maken, sorry.
pi_62077858
Ik heb eigenlijk niks aan te merken op de graphics.
pi_62080355
Het gaat hier allemaal over console versies toch? Kan me voorstellen dat als je een 107cm tv hebt je het korreliger vind als dat je 64cm tv hebt ...
Where facts are few, experts are many.
pi_62102061
Ik ga hem niet meer kopen, PC release is weer uitgesteld. Nu naar 9 oktober.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:46:26 #205
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62102254
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef Atreidez het volgende:
Het gaat hier allemaal over console versies toch? Kan me voorstellen dat als je een 107cm tv hebt je het korreliger vind als dat je 64cm tv hebt ...
Zoen 107 cm kan een hogere resolutie beter aan denk ik, dus gaat die vlieger niet op

ik kan het ook zwaar verkeerd hebben, heb er eigenlijk geen verstand van
pi_62102730
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:46 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zoen 107 cm kan een hogere resolutie beter aan denk ik, dus gaat die vlieger niet op

ik kan het ook zwaar verkeerd hebben, heb er eigenlijk geen verstand van
HD-Ready tv heeft een maximale resolutie van 1366x768. Full HD heeft 1920 x 1080. Maakt niet uit hoeveel Inch het is.
pi_62102746
Met een kleiner scherm kun je beterHD Ready nemen en bij echt een flinke , HD FUll
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62123035
naja, let's be real, je kunt gewoon altijd beter full hd nemen (gewoonweg om te voorkomen dat je over een jaar een nieuwe wilt kopen)

dadelijk maar weer de xbox aanzwengelen en eens verder gaan met de gewapende broertjes.
pi_62209981
Hij is uit zie ik.

ff binnentrekken en als ie bevalt meteen bestellen morgen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:22:06 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62210013
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:20 schreef vosss het volgende:
Hij is uit zie ik.

ff binnentrekken en als ie bevalt meteen bestellen morgen
Werd tijd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:49:28 #211
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_62246931
Ik weet niet hoor, maar bij mij ziet het er prima uit eigenlijk.

Hier een paar screens van toenet :

Speel hem op 1680x1050 met alles op max. Ik heb niks te klagen over de graphics, vind het prima
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_62247056
Damn, grafisch gezien zitten er toch af en toe gedrochten tussen zeg . Je ziet soms dingen.... dat kan in deze tijd echt niet meer .
X
X
X
pi_62248349
Inderdaad. Soms ziet het er echt prachtig uit en dan ineens zie je iets en denk je van..... WTF moet dit voor shit voorstellen!?

Al met al vermaak ik me er tot nog toe prima mee en haal ik hem van het weekend origineel in huis
vosss is de naam,
pi_62256359
Ik vind m prachtig Draait nog redelijk goed op me pc'tje, mooi shadows enzo en t geluid is helemaal Denk dat ik t weekend geen problemen heb om tot 6 uur wakker te blijven voor de F1!
pi_62268016
Is mijn laptop dan zo slecht? Het spel hapert behoorlijk, en loops zelf op sommige momenten gewoon vast.

Core 2 Duo T7500 (2,2 Ghz)
9500M GS (up to 1791MB turbocache)
4 GB geheugen (Vista 32 dus 3 GB in feite)

Ik snap dat ik hem niet op high zal kunnen spelen, maar zelfs op low doet ie het belachelijk slecht. Iemand tips?
pi_62268029
Ghehe, datzelfde dacht ik gisteravond ook al

Ik ga zo weer spelen
vosss is de naam,
pi_62311799
Dat wisselen naar Single Player zonder squads vind ik maar jammer.. In het echt gaan ze toch ook niet midden op de linie alleen een huis verkennen En ik stoor me alsnog aan de moderne verkeersborden, een afgang als je authenticiteit beloofd...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:35:49 #218
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62311845
Blijft maar een matig spel, net als het vorig deel voelt het allemaal wat houterig en statisch aan. Die paar vernietigbare covers maken weinig goed. Het 'gore'-systeem is aardig, evenals Nederland als setting, maar niet genoeg om de tegenvallende graphics en onnatuurlijke gameplay goed te maken.
pi_62318717
Ik vind hem wel redelijk. Ik heb die omgevingsfunctie van de andere twee delen niet terug kunnen vinden. Het is vrij lastig om te flanken. Nu heb ik hem wel al bijna uitgespeeld, maar goed.
pi_62339949
Ik heb 'm in één ruk op Hard (iig, het hoogst mogelijke voor authentic) uitgespeeld, serieus, wat een geweldig spel. De graphics zijn, op een paar dingen na, gewoon goed, weet niet waar men zoveel op te zeiken heeft =/. Het verhaal was top, en de cutscenes geweldig, vond 'm zo goed dat ik de volgende dag meteen opnieuw begonnen ben en alweer op de helft zit met authentic. Het is nu wel wat moeilijker, als je geen crosshair hebt als je mikt vanuit cover
pi_62340090
Ja k zit ook op de helft met authentic, retemoeilijk maar oh zo tof.
pi_62340855
Met het nieuwe healthsysteem en squadmates die meteen worden geheelt na iedere checkpoint valt het nog wel mee
pi_62340981
Ik gebruik me teammates eigenlijk alleen als ik iets wil opblazen
pi_62341059
Mja, ik flank nu ook een stuk minder, en als ik het doe gebruik ik nooit mijn assault team (nooit gedaan overigens, gewoon beide voor supressing fire gebruiken )
pi_62342880
iemand tips hoe ik het beste te werk kan gaan bij dat landhuis (als je zowat zonder ammo met een zielig pistooltje uit die rivier komt)....ik blijf maar afgeslacht worden door die duisters buiten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')