Gewoon steeds je teammates erop af sturen zodat de tank wordt afgeleid waarna jij een satchel kunt plaatsen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:47 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe hebben jullie dat bij Uden (Hell's Highway) gedaan op de treinstation. Ik krijg een tank kapot, daarna komen er ineens weer twee op beide flanken. Is niet te doen, eigenlijk.
De credit voor t werk gaat natuurlijk naar Gearboxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:31 schreef Happel het volgende:
Het hele spel speelt weg als een film, ik vind het werkelijk een prachtig staaltje werk wat Ubisoft heeft afgeleverd. Grafisch vind ik het geweldig en qua gameplay is het ook erg goed. Natuurlijk zijn er wel wat dingen aan te merken, maar al met al is het een puik spel.
Serieus?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Steffy het volgende:Wat een schijtspel zeg, natuurlijk moet je niks verwachten met 2 super slechte games als voor gaande delen maar een product als dit kun je echt niet mee aankomen. Het is wel een typische gearbox game, altijd matig maar als je dat zegt krijg je door de hype krijg je gelijk alle fanboys over je heen die diep in hun achterhoofd balen dat ze het spel gekocht hebben maar van zich afbijten om zich er beter bij te voelen.
Zeer teleurstellend zeg, graphics zijn matig op zijn best en het is weer een corridore shooter zoals we die 15 jaar geleden ook al zagen, realisme mijn aars, 0,0 realisme. Het spel moet in Nederland spelen maar dit had elke willekeurige stad in de UK kunnen voorstellen, nergens iets gezien wat nederlands leek. Spel is saai, verhaal nog saaier, cutscenes zijn om drinken te halen en te schijten want duren veel te lang.
Controles zijn zeer slecht, dat kan gewoon niet meer bij shooters in deze tijd, engine is niet echt optimaal, loopt vrij zwaar voor de matige graphics die je krijgt. AI is ook zeer matig, dit lijkt echt wel een knullige 13 in een dozijn shooter uit 2001 ofzo. Matige AI is waarschijnlijk de oorzaak dat alles scripted is als de pest wat het zeer repetief maakt net als de levels die je na 1 keer wel hebt bekeken, niet dat ik ver gekomen ben want ik kon het langer verdragen hier mijn tijd in te steken.
Dit spel is een 4 op zijn beste.
Gameplay 3
Graphics 4
Replay 0
Min punten:
Een heleboel
Pluspunten:
Zal een poging wagen morgen er 1 te vinden.
Conclusie, niet kopen, bagger
Wat zielig zeg, om iedereen die er wat goeds over te zeggen heeft meteen maar in een hokje te stoppen. Quakerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Steffy het volgende:
Het is wel een typische gearbox game, altijd matig maar als je dat zegt krijg je door de hype krijg je gelijk alle fanboys over je heen die diep in hun achterhoofd balen dat ze het spel gekocht hebben maar van zich afbijten om zich er beter bij te voelen.
Serieus? hoezo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:03 schreef denthemen het volgende:
Vandaag gekocht, wat mij betreft ruim onvoldoende.. Morgen omruilen
Ligt misschien meer aan mij hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |