abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62345415
Ik had eerst zo'n patrouillerende Duitser doodgeschoten, ben toen achter de vrachtwagen gaan zitten met de mp40 die je kon afpakken, en zo moet je eigenlijk een beetje geluk hebben met mikken.
pi_62364628
Hoe hebben jullie dat bij Uden (Hell's Highway) gedaan op de treinstation. Ik krijg een tank kapot, daarna komen er ineens weer twee op beide flanken. Is niet te doen, eigenlijk.
pi_62364702
Ziet er gaaf uit.. toch maar eens even downloaden.. kopen.. ehm.. installeren
Er gaat niets boven Groningen
pi_62365359
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:47 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe hebben jullie dat bij Uden (Hell's Highway) gedaan op de treinstation. Ik krijg een tank kapot, daarna komen er ineens weer twee op beide flanken. Is niet te doen, eigenlijk.
Gewoon steeds je teammates erop af sturen zodat de tank wordt afgeleid waarna jij een satchel kunt plaatsen.
pi_62391406
Ik ben redelijk aan t slowplayen.. Zit nu in dat brandende huis, maar weet de weg niet Na 4 keer trial & error ga ik morgen wel weer een leveltje verder. Ik vind t erg leuk iig, en ik stoor me eigenlijk nergens aan (behalve dan de fietspadborden natuurlijk ).
Where facts are few, experts are many.
pi_62392139
Zeer matig spel.
Beter dan de vorige Brothers in arms, dat wel.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:31:37 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62392142
Het hele spel speelt weg als een film, ik vind het werkelijk een prachtig staaltje werk wat Ubisoft heeft afgeleverd. Grafisch vind ik het geweldig en qua gameplay is het ook erg goed. Natuurlijk zijn er wel wat dingen aan te merken, maar al met al is het een puik spel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62393263
Man, online is de game klote Ziet er echt niet uit, en speelt ook nog eens kut!
Offline blijft ie tof!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_62393565
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:31 schreef Happel het volgende:
Het hele spel speelt weg als een film, ik vind het werkelijk een prachtig staaltje werk wat Ubisoft heeft afgeleverd. Grafisch vind ik het geweldig en qua gameplay is het ook erg goed. Natuurlijk zijn er wel wat dingen aan te merken, maar al met al is het een puik spel.
De credit voor t werk gaat natuurlijk naar Gearbox Ubisoft is slechts de publisher.
pi_62442701
Wat een schijtspel zeg, natuurlijk moet je niks verwachten met 2 super slechte games als voor gaande delen maar een product als dit kun je echt niet mee aankomen. Het is wel een typische gearbox game, altijd matig maar als je dat zegt krijg je door de hype krijg je gelijk alle fanboys over je heen die diep in hun achterhoofd balen dat ze het spel gekocht hebben maar van zich afbijten om zich er beter bij te voelen.

Zeer teleurstellend zeg, graphics zijn matig op zijn best en het is weer een corridore shooter zoals we die 15 jaar geleden ook al zagen, realisme mijn aars, 0,0 realisme. Het spel moet in Nederland spelen maar dit had elke willekeurige stad in de UK kunnen voorstellen, nergens iets gezien wat nederlands leek. Spel is saai, verhaal nog saaier, cutscenes zijn om drinken te halen en te schijten want duren veel te lang.

Controles zijn zeer slecht, dat kan gewoon niet meer bij shooters in deze tijd, engine is niet echt optimaal, loopt vrij zwaar voor de matige graphics die je krijgt. AI is ook zeer matig, dit lijkt echt wel een knullige 13 in een dozijn shooter uit 2001 ofzo. Matige AI is waarschijnlijk de oorzaak dat alles scripted is als de pest wat het zeer repetief maakt net als de levels die je na 1 keer wel hebt bekeken, niet dat ik ver gekomen ben want ik kon het langer verdragen hier mijn tijd in te steken.

Dit spel is een 4 op zijn beste.

Gameplay 3
Graphics 4
Replay 0

Min punten:

Een heleboel

Pluspunten:

Zal een poging wagen morgen er 1 te vinden.

Conclusie, niet kopen, bagger
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_62444020
Steffy op welk platform speelde je hem? PS3, Xbox 360, Pc ?

Want op de PS3 is het gewoon een dikke 9
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:31:29 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62445030
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Steffy het volgende:
Wat een schijtspel zeg, natuurlijk moet je niks verwachten met 2 super slechte games als voor gaande delen maar een product als dit kun je echt niet mee aankomen. Het is wel een typische gearbox game, altijd matig maar als je dat zegt krijg je door de hype krijg je gelijk alle fanboys over je heen die diep in hun achterhoofd balen dat ze het spel gekocht hebben maar van zich afbijten om zich er beter bij te voelen.

Zeer teleurstellend zeg, graphics zijn matig op zijn best en het is weer een corridore shooter zoals we die 15 jaar geleden ook al zagen, realisme mijn aars, 0,0 realisme. Het spel moet in Nederland spelen maar dit had elke willekeurige stad in de UK kunnen voorstellen, nergens iets gezien wat nederlands leek. Spel is saai, verhaal nog saaier, cutscenes zijn om drinken te halen en te schijten want duren veel te lang.

Controles zijn zeer slecht, dat kan gewoon niet meer bij shooters in deze tijd, engine is niet echt optimaal, loopt vrij zwaar voor de matige graphics die je krijgt. AI is ook zeer matig, dit lijkt echt wel een knullige 13 in een dozijn shooter uit 2001 ofzo. Matige AI is waarschijnlijk de oorzaak dat alles scripted is als de pest wat het zeer repetief maakt net als de levels die je na 1 keer wel hebt bekeken, niet dat ik ver gekomen ben want ik kon het langer verdragen hier mijn tijd in te steken.

Dit spel is een 4 op zijn beste.

Gameplay 3
Graphics 4
Replay 0

Min punten:

Een heleboel

Pluspunten:

Zal een poging wagen morgen er 1 te vinden.

Conclusie, niet kopen, bagger
Serieus?

Ik vind hem echt heel tof en dit is zo'n beetje de 1e WO2 shooter waar ik dat van vind! Ik heb ook CoD enz gespeeld en die vind ik toch echt een heel stuk minder! De vuurgevechten zijn echt tof en soms ben je voor elke meter aan het knokken en dat is wel vet!

GFX zijn niet super maar dat maakt me niet heel veel uit ik vind de gfx zoals ze nu tegenwoordig gemiddeld zijn goed genoeg!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62445233
Steffy heb het gewoon op een oute paycay ien fryslent zittan spielen.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62447083
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Steffy het volgende:
Het is wel een typische gearbox game, altijd matig maar als je dat zegt krijg je door de hype krijg je gelijk alle fanboys over je heen die diep in hun achterhoofd balen dat ze het spel gekocht hebben maar van zich afbijten om zich er beter bij te voelen.
Wat zielig zeg, om iedereen die er wat goeds over te zeggen heeft meteen maar in een hokje te stoppen. Quaker
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:12:22 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_62458231
Pfff beetje erg laat maar heb eindelijk een reviewtje voor de game in elkaar gerammeld Morgen komt hij online.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_62711865
Het spel valt me tot nu toe erg tegen. Ben nog niet zo héél ver, maar kan me ook echt niet voorbereiden om ff lekker te gaan BiA-en. Het spel is altijd zo eentonig, steeds maar weer Duitsers afmaken door te flanken etc etc. Misschien dat er nog een grote wending komt, maar tot nu toe..
pi_62981054
Ik vind het echt een geweldig spel
Resolutie op 1440x900 en settings op max op mijn 8600GT (UT3-engine )

De graphics zijn prima en het verhaal is echt geweldig
Net uitgespeeld en kan niet wachten op het volgende deel !
  woensdag 5 november 2008 @ 22:06:04 #243
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_62984021
Dit weekend maar weer spelen, was bij level 2 ofzo
pi_63037110
Vandaag gekocht, wat mij betreft ruim onvoldoende.. Morgen omruilen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:18:35 #245
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63037484
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:03 schreef denthemen het volgende:
Vandaag gekocht, wat mij betreft ruim onvoldoende.. Morgen omruilen
Serieus? hoezo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_63038364
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Serieus? hoezo?
Ligt misschien meer aan mij hoor Maar het voelt gewoon niet lekker.. De besturing, een deel van de graphics etc. Het overall plaatje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63041628
De controls vind ik ook wel vrij irritant, klikken met het muiswieltje om in te zoomen en het muiswieltje draaien om een ander wapen te kiezen? geen goed idee..

Ook zo kut dat je je controls dus niet kan aanpassen .. (of dat moet vanuit het main menu, heb alleen in-game gekeken)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64424744
Geniale game, maar dan met name door de multiplayer gameplay. Wat een plezier ! Niet ronduit knallen ala call of duty maar net even iets meer tactiek.

Wat betreft graphics stelt het niet veel voor, weinig detail en vrij kaal allemaal. Weinig mogelijkheden om je te verstoppen op de voor de hand liggende zandzakken en muurtjes na dan. Waar zijn de dichte bosjes bijvoorbeeld? Als men de gfx van een farcry 2 bv erin had gestopt dan was het echt top. Maar nogmaals, een dikke plus voor de game vanwege de gameplay.
pi_64425983
De multiplayer vond ik juist een enorm minpunt van de game, vond het echt gruwelijk saai maar misschien lag dat aan mij Moet de game nog maar eens terug krijgen van een vriend, dan kan ik de SP weer eens verder spelen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')