Je kan in opties oid je eigen posts een kleurtje geven! Beste optie ooit!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:20 schreef Biancavia het volgende:
Het is vreselijk irritant, want dan lees ik iets dat ik denk 'heb ik dat geschreven'en dan blijkt het die henk te zijn.
je kan ergens instellen dat je eigen posts een bepaalde kleur hebben, dat heb ik dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:20 schreef Biancavia het volgende:
Het is vreselijk irritant, want dan lees ik iets dat ik denk 'heb ik dat geschreven'en dan blijkt het die henk te zijn.
Nee, dat vind ik afleidend.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
je kan ergens instellen dat je eigen posts een bepaalde kleur hebben, dat heb ik dus
Ik hou ook van jou!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef Biancavia het volgende:
G%#&*@#
Ik ben blij dat ik vannacht op vakantie ga.
Met conflict?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef Biancavia het volgende:
G%#&*@#
Waar ga je heen schatje?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef Biancavia het volgende:
G%#&*@#
volgens mij niet. heb het al uit proberen te zoekenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan je trouwens ook ergens instellen dat je eigen posts een andere kleur hebben?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan je trouwens ook ergens instellen dat je eigen posts een andere kleur hebben?
quote:Welke kleur wil je je eigen posts geven? Laat dit veld leeg voor de standaard kleur.
Zoek een kleur. #
gatverdamme, ranzige nep-Poolquote:Op woensdag 4 juni 200816:04 schreef Houniet het volgende:
Hier nog een Duitser:
maxson
Van mij gejat [afbeelding].
Heb maar weer mijn oude terug.
Banaanvraag.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, met deze link kun je de avatar om je avatar te veranderen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is dat niet de mannelijke kant van jou?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |