Waarom heb je dan geen optie om het voor de buitenwereld blanco te maken, en mensen met de juiste rechten ervoor kunnen het dan gewoon opvragen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is zodat de regering je makkelijk kan pakken als je te ver gaat
Dus ik moet voor mijn privacy betalen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:03 schreef Diepvriez het volgende:
voor een klein bedrag is het mogelijk om je gegevens niet openlijk te tonen als ik me niet vergis...
zoek het uit....
Sommige hosters hebben dat vaak al standaard, staan gewoon de gegevens van de hoster zelf in de Whois.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:03 schreef Diepvriez het volgende:
voor een klein bedrag is het mogelijk om je gegevens niet openlijk te tonen als ik me niet vergis...
zoek het uit....
Je wil het internet plat gooien he?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen optie om het voor de buitenwereld blanco te maken, en mensen met de juiste rechten ervoor kunnen het dan gewoon opvragen..
Dikke onzin dat mijn NAV gegevens en 06 nummer en mail nu voor het oprapen liggen.
Ik ga ze gelijk even mailen of ze me pasfoto er gelijk even bij kunnen zetten
[..]
Dus ik moet voor mijn privacy betalen?
Hoe dan? Ik heb me zo geregistreedquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef Sjibble het volgende:
Waarom verander je de gegevens niet, dus bijv iemand die je haat ofzo?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:11 schreef Lod het volgende:
Privacy is zoooo 1984
Leer je ook Nederlanse spellingquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef deepart het volgende:
Dus ik voor school een domein gekocht net, met host erbij. Kan ik mooi wat designs op gooien en een portefolio. Heel leuk allemaal, maar nu kijk in net bij Whois.net, en daar zie ik dat echt alles derop staat. Me woon adress, 06 nummer, email adress..
WTF?! Daar heb ik toch niet om gevraagt.. Waarom pleuren ze dat allemaal dood leuk op het internet zodat het voor iedereen zichtbaar is?
Slaat nergens op..
Je leest zeker nooit de voorwaarden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef deepart het volgende:
Dus ik voor school een domein gekocht net, met host erbij. Kan ik mooi wat designs op gooien en een portefolio. Heel leuk allemaal, maar nu kijk in net bij Whois.net, en daar zie ik dat echt alles derop staat. Me woon adress, 06 nummer, email adress..
WTF?! Daar heb ik toch niet om gevraagt.. Waarom pleuren ze dat allemaal dood leuk op het internet zodat het voor iedereen zichtbaar is?
Slaat nergens op..
LOL, dan krijgt diegene de rekening voortaan, en hij betaald hem niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef Sjibble het volgende:
Waarom verander je de gegevens niet, dus bijv iemand die je haat ofzo?
Ligt eraan waar je host het geregistreerd heeft. Dit is ook de reden dat ik mijn domeinen altijd via Tucows laat registreren, heb je zelf toegang tot OpenSRS:quote:
Ja, echt héél nuttig dat wegblokken van je info in dat screenshotjequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je host het geregistreerd heeft. Dit is ook de reden dat ik mijn domeinen altijd via Tucows laat registreren, heb je zelf toegang tot OpenSRS:
[ afbeelding ]
I know, staat ook wel in de whois. Maar neem liever het zekere voor het onzekere, de meeste n00bs weten toch niet wat Whois isquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, echt héél nuttig dat wegblokken van je info in dat screenshotje
Mja inlezen voor je zomaar contracten afneemt he,quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef deepart het volgende:
Slaat nergens op..
Jawel, maar ik heb die site nodig.. Dus noodgedwongen moet ik maar accepteren dat alle info maar dood leuk op whois word gepleurt..quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je leest zeker nooit de voorwaarden?
Ik ben een noob op het gebied van sites bouwen enzo.. Dus hoe kom ik daar?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je host het geregistreerd heeft. Dit is ook de reden dat ik mijn domeinen altijd via Tucows laat registreren, heb je zelf toegang tot OpenSRS:
[ afbeelding ]
Host vragen als je daarvan geen gegevens hebt. Overigens hoeft het niet zo te zijn dat er zo'n panel beschikbaar is, is afhankelijk van de host waar je domein is geregistreerd. Beste kun je gewoon je host vragen of ze het aan willen passen, maar kan zijn dat er dan administratiekosten in rekening worden gebrachtquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ben een noob op het gebied van sites bouwen enzo.. Dus hoe kom ik daar?
Het mag wat kosten.. zo'n privacyquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Host vragen als je daarvan geen gegevens hebt. Overigens hoeft het niet zo te zijn dat er zo'n panel beschikbaar is, is afhankelijk van de host waar je domein is geregistreerd. Beste kun je gewoon je host vragen of ze het aan willen passen, maar kan zijn dat er dan administratiekosten in rekening worden gebracht
Voordat je het domein registreerd maar meteen even aan die host vragen of het ook mogelijk is het domein op de naam van de host zelf te registreren. Dit was een paar jaar geleden overigens alleen maar mogelijk als je een .nl domein wou, dit omdat dat destijds alleen voor bedrijven kon. Door het op naam van de host te zetten kon je onder deze rare regel uitkomen. Zo heb ik mijn site phsoft.nl destijds ook geregistreerd, als je in de whois van die site kijkt zie je mijn gegevens ook niet staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Tevens wil ik een domein aan vragen voor wat ander content.. en daar wil ik juist niet mijn gegevens in de Whois
Weet je toevallig ook hosts die dat uit zichzelf al aanbieden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Voordat je het domein registreerd maar meteen even aan die host vragen of het ook mogelijk is het domein op de naam van de host zelf te registreren. Dit was een paar jaar geleden overigens alleen maar mogelijk als je een .nl domein wou, dit omdat dat destijds alleen voor bedrijven kon. Door het op naam van de host te zetten kon je onder deze rare regel uitkomen. Zo heb ik mijn site phsoft.nl destijds ook geregistreerd, als je in de whois van die site kijkt zie je mijn gegevens ook niet staan.
PCextreme doet het volgensmij standaard. Anders gewoon ff mailtje sturen en vragen. Alle domeinen die ik er geregistreerd heb staan in iedergeval niet op mijn eigen naam.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hosts die dat uit zichzelf al aanbieden?
Ik zal het onthouden, thanksquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
PCextreme doet het volgensmij standaard. Anders gewoon ff mailtje sturen en vragen. Alle domeinen die ik er geregistreerd heb staan in iedergeval niet op mijn eigen naam.
Maar is het domein dus van de hoster en NIET van jouquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige hosters hebben dat vaak al standaard, staan gewoon de gegevens van de hoster zelf in de Whois.
Dat klopt. Maar zijn ze niet verplicht om je de transferkey te geven als je daarom vraagt? Als je dit hebt kun je het domein altijd verhuizen en eventueel op je eigen naam zetten. Sowieso kun je een domein niet 'bezitten'quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar is het domein dus van de hoster en NIET van jou
Dan moet jij de voorwaarden eerst eens goed lezen voordat jij een domein registreertquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef deepart het volgende:
Slaat nergens op..
Naar wie gaat eigenlijk al dat geld? Wie krijgt alle inkomste over de domein registraties?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zijn ze niet verplicht om je de transferkey te geven als je daarom vraagt? Als je dit hebt kun je het domein altijd verhuizen en eventueel op je eigen naam zetten. Sowieso kun je een domein niet 'bezitten'
Daar maakt de koningin meer vliegtuig-uitjes vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Naar wie gaat eigenlijk al dat geld? Wie krijgt alle inkomste over de domein registraties?
Lijkt me hetzelfde als de maan toe eigenen en mensen een stukje verkopen.. Het blijft oneerlijk
Een sharepoint omgeving is veel mooier.quote:
un wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een sharepoint omgeving is veel mooier.
totdat je een keer per ongeluk een domein naam hebt geregistreerd die je voor tonnen kan verkopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
Lekker boeiend. Dat liever dan dat iedereen even fijn op kan zoeken wie ik ben en waar ik woon. Dat zou mij er anders van weerhouden om een moslim-haat site op te zetten.![]()
Een sharepoint omgeving.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |