Die moet ik ook wel hebben.quote:
om ze te stelen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef muzas het volgende:
Als ik er 1 op een hoedenplank zie, ram ik de ruiten kapot!
Helpies, helpies, helpiesquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef UncleSam het volgende:
Ja met een Welpie, Welpie, Welpie, winnen wij dit wereldcelpie, ja we worden kampioen!
Wereldcelpie.
inspelen op de tokio hotel ragequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Wat moet je met die poppetjes die onder stroom hebben gestaan, getuige dat haar?
AH, veel te duur geworden weer
Rot toch op met je welpies Albert Heijn!quote:Ben zo zojuist ff aan het boodschappen doen bij de Apple Heijn voor wat ontbrekende spullen die de Turkse toko niet heeft,stuit je op een heel rek met die pluizige Oranje welpies. Niet alleen zijn ze oerlelijk maar ook belachelijk duur en ze blokkeren tevens je aandacht naar hetgeen je zocht.
Klacht? AH dat je met prularia probeert wijs te maken dat welpies leuk zijn en de nieuwste hit op marketing gebied terwijl het een soort veredelde mini-loekie's de leeuw is. Gelukkig ontbreekt zoiets debiels in elke Turkse toko.
Dubbel topic dus. Ff samenvoegen ofzo hè, jij als moderatort.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Rot toch op met je welpies Albert Heijn!
Kk dope en dat voor nope.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef beverton het volgende:
die pet is kk dope
Standaard bij autisten dat ze door kleine dingen al onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Brandweerwagenladder het volgende:
Welpie's vindt anders keigaaf! het is echt wel grappig hehe
Wanneer heb ik recht op een Welpie?quote:
min. 360.000.015 euro: alle Welpies (en 15 euro voor nop uitgegeven)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wanneer heb ik recht op een Welpie?
Voor elke 15 euro (incl. BTW) aan boodschappen bij Albert Heijn ontvangt u een Welpie. Let er dus wel goed op dat het merk bier dat u inslaat niet al te goedkoop is.
Omdat de tafel van 15 niet standaard tot het onderwijspakket hoort, hierbij enige hulp.
Dat dus.quote:
Vroeger had ik van die trolletjes-poppetjes, die hadden ook van dat haar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Ze zien er wel erg scheetig uit. Maar ik vind de Wuppies leuker, nostalgie enzo.
Ja als je er 3 hebt gespaard kun je zo,n grote leeuw kopen en ik geloof met 4het petje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar er zit wel een spaarstaart aan!!!
Zo waar. Maar ja, geniale marketingstrategieën winnen het altijd bij de mensen om zulke troep te verkopen. Mark my fucking words: Volgend jaar liggen alle vrijmarkten vol met Welpiesquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef Rotonde het volgende:
De voetbalgekte begint weer los te barsten en daarbij kun je helaas geen winkel meer binnenlopen zonder je door een berg oranje rotzooi heen te moeten worstelen. Albert Heijn doet weer vrolijk mee met deze onzin en probeert 2 jaar na de Wuppies een nieuwe hype te creëren: de Welpies.
[ afbeelding ]
Nou kom ik graag bij de Albert Heijn, het is mijn favoriete supermarkt, maar ik ben toch altijd weer teleurgesteld dat ze deze onzin aan je opdringen. En echt origineel is het ook al niet meer. Maar er zijn vast weer genoeg paupers die helemaal losgaan met hun Welpies.
Welpies
oranje troep
voetbal
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:19 schreef UncleSam het volgende:
Ja met een Welpie, Welpie, Welpie, winnen wij dit wereldcelpie, ja we worden kampioen!
Wereldcelpie.
Mijn moeder spaart ook àlles wat je in supermarkten kunt sparen, ik zal d'r waarschuwenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het enge is dat ik ze waarschijnlijk zou sparen, ALS ik ooit boodschappen zou doen in zo'n AH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./\oo/\
Forum Opties Forumhop: Hop naar: