Hebben zij een Club Acht? Niet gezien dit jaarquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik sprak trouwens iemand van Orca en hij vertelde me dat zij gaan starten met de vier die tweede werden op de OOCUZ, aangevuld met vier man van de Club Acht (oudere jaars dus). Beetje jammerlijk. Die oudere jaars zijn altijd compo-roeiers geweest omdat ze nooit een klasserende wedstrijd hebben gestart, maar het blijft sneu.
Dus Orca heeft een ervaren boot, Skoll een ervaren boot, Okeanos een complete lente boot.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hebben zij een Club Acht? Niet gezien dit jaar
-edit- In Valenciennes waren ze er natuurlijk bij![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, tijdsschema voor de ARGO sprint is bekend. Wanneer moet iedereen starten?
Wij
18:09 E1
Nummers 1, 2 en snelste 3e naar finale
18:12 E2
Nummers 1, 2 en snelste 3e naar finale
20:24 F1
Dus één van de twee heats en dan eventueel finale, met 7 inschrijvingen moeten we dat toch wel kunnen halen.
Was idd een Club 4.. Maar heb ik van 'die lange' van 'Puur Mannelijk'quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:25 schreef Bellah het volgende:
In de Orca talentenacht zitten 6 eerstejaars C4 roeiers (waarvan 4 van dat ploegje dat tweede werd op de OOCUZ) en twee tweedejaars die dit jaar in de clubvier zaten en dus glad hebben geroeid.. dus. Weet niet met wie jij praat, Thomas, maar das dus niet waar.
en Orca heeft geen heren clubacht, in Valenciennes was dat de clubvier aangevuld met vrijwilligers.
ik ga zondag mijn eerste wedstrijdwedstrijd kijken.. hahaha.
week of 4?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:57 schreef ArendBarend het volgende:
Hoelang zijn jullie eigenlijk al bezig met trainen met de talenten8 enzo?
Ja, oke, wij dus ook zoiets, maar ik hoorde allemaal rare verhalen dat andere verenigingen dus al veel langer dan wij bezig warenquote:
Maximaal 2 ervaren roeiers inderdaad. Die boot van Asopos roeide inderdaad wel redelijk, maar mijn b-boot kon hen nog voorblijven tot we wat materiaalpech kregen... Maak je maar klaar voor de A-boot!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef nanana het volgende:
ik dacht dat er maar max 2 of 3 ouderejaars comporoeiers in mochten zitten.....tenminste dat hoorde ik van iemand bij ons. wij hadden 6 eerstejaars, die kwamen sowieso in de challenge8 en voor de ouderejaars was er een selectie om te kijken wie die andere 2 plekjes mochten vullen!
overigens uiteindelijk een leuk bootje geworden, afgelopen weekend hebben ze blik getrokken in het donerv8+ veld!!!!
Maximaal 2 ervaren roeiers inderdaad. Die boot van Asopos roeide inderdaad wel redelijk, maar mijn b-boot kon hen nog voorblijven tot we wat materiaalpech kregen... Maak je maar klaar voor de A-boot!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:47 schreef nanana het volgende:
ik dacht dat er maar max 2 of 3 ouderejaars comporoeiers in mochten zitten.....tenminste dat hoorde ik van iemand bij ons. wij hadden 6 eerstejaars, die kwamen sowieso in de challenge8 en voor de ouderejaars was er een selectie om te kijken wie die andere 2 plekjes mochten vullen!
overigens uiteindelijk een leuk bootje geworden, afgelopen weekend hebben ze blik getrokken in het donerv8+ veld!!!!
Wij (Phocas) zijn nu 7 weken bezig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, oke, wij dus ook zoiets, maar ik hoorde allemaal rare verhalen dat andere verenigingen dus al veel langer dan wij bezig waren
Ja, en de dag erna gebeld worden door de betreffende kamprechter dat hij die beslissing niet weer zou maken. Beetje rare zaak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
En wel buitengesloten worden in het Honerv8+ veld tijdens de Orca slot
Beetje wel ja, als we niet hadden gesnoekt, voetenborden eruit getrapt hadden en riggers niet in het water hadden liggen hadden we die tijd ook moeten kunnen halen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:35 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Ja, en de dag erna gebeld worden door de betreffende kamprechter dat hij die beslissing niet weer zou maken. Beetje rare zaak.
goed materiaal daar bij okeanosquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Beetje wel ja, als we niet hadden gesnoekt, voetenborden eruit getrapt hadden en riggers niet in het water hadden liggen hadden we die tijd ook moeten kunnen halen.
Wie weet vrijdag
Nou één telt het wel mee wat voor roeier je er in hebt zitten en dat was er niet één van het kaliber ik controleer mijn eigen spullen even. Daarnaast was het voetenbord gewoon niet vast genoeg gezet. Vandaag alles gesteld, even wat sprintjes gedaan. Morgen moeten we toch wel in 1:38 over de baan kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:56 schreef Pluizel het volgende:
[..]
goed materiaal daar bij okeanos
of is het meer gebeurd in de zin van "als ik dat schroefje heel vast draai krijg ik hem straks niet meer los"?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Nummers 1, 2 en 3 naar finale 003 Argo 004 Skoll 005 Gyas 006 Triton 1812 E2 Nummers 1, 2 en 3 naar finale 003 Okeanos 004 Skadi 005 Proteus-Eretes 006 Phocas |
Wij richten ons op 1:34quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou één telt het wel mee wat voor roeier je er in hebt zitten en dat was er niet één van het kaliber ik controleer mijn eigen spullen even. Daarnaast was het voetenbord gewoon niet vast genoeg gezet. Vandaag alles gesteld, even wat sprintjes gedaan. Morgen moeten we toch wel in 1:38 over de baan kunnen
Er worden geen finale's gevaren, als wint in je heat heb je een blik!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:11 schreef ArendBarend het volgende:
Alleen de slechtste valt af de eerste heat, en 1:38 moet ons ook wel lukken,
finale, here we come
Aardige loting.. Ik denk dat wij vooral tegenstand kunnen verwachten van Skoll en Skadi.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neuh met de Argo is er wel een finale.
NSRF niet. Loting zondag.
Starttijden/Lotingen/Uitslagen van 172 Htal 8+ Heren talenten acht met stuurman
zoals verwerkt op 00:22:40 04/07/08
1448 E1
Heats
002 Laga
003 Proteus
004 Euros
005 Triton
006 Skøll
007 Skadi
1454 E2
Heats
003 Njord
004 Gyas
005 Saurus
006 Okeanos
007 Vidar
1500 E3
Heats
003 Phocas
004 Orca
005 Thêta
006 Nereus
007 Argo
Achja, laatste zul je niet worden, aangezien Saurus ook in jullie heat startquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
En Okeanos natuurlijk.
Ik ben eerder benieuwd naar vandaag, jij enig idee naast Phocas die wel een rappe boot hebben naar de andere?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Achja, laatste zul je niet worden, aangezien Saurus ook in jullie heat start
Zondag lig je naast onsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:25 schreef immortalsean het volgende:
ik roei trouwens mee in de Euros Talenten 8.
dus dan kom ik jullie denk ik nog wel tegen...
afgelopen trainingen nummer 3 (stuurboord boeg)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zondag lig je naast ons.. Welke positie zit je?
Ik zit ook op 3quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
afgelopen trainingen nummer 3 (stuurboord boeg)
maar we hebben na de één na laatste training een bakboorder vervangen door een stuurboorder ... dus kan zijn dat ik opschuif naar een bakboord positie.
Wij hebben blik getrokken in het Talenten Achten veld in een tijd van 1:26quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
MOOIE MUTS
Wij uiteindelijk 1:35 geroeid, helaas geen finale omdat er iemand uit onze heat niet op is komen dagen. En dus een andere regel van kracht ging. Maar met 7 Lenteleden vind ik dat helemaal niet slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |