Tijdens move your ass even naar kevin@3fm.nl mailenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, als iedereen naar de Luxor gaat voor dat feestje, dan zit het nu al láng vol
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ben al lid en dan kan je alleen aan kaarten komen met zo'n 'Zeg ons waarom JIJ kaarten moet krijgen!!'-actie
?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijds move your ass even naar kevin@3fm.nl mailen
Oeh, tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die kan regelen dat je kaartjes krijgt ook al ben je lid.
Hallo kevin , ik ben ...... op fok ......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, tof! Wat moet ik dan precies in dat mailtje zetten? Ik luister nooit naat 3FM
700 extra leden erweer bij de magische grens van 140 is nu echt dichtbij.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef w8jij17 het volgende:
En weer 1.000 leden in 1 dag.
Edit: WOW! 22:54... 700 (!) leden erbij
Dat zijn dus mensen geweest die naar '3 op reis' hebben gekeken en het wervingsfilmpje achterafquote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef w8jij17 het volgende:
En weer 1.000 leden in 1 dag.
Edit: WOW! 22:54... 700 (!) leden erbij
Aha, dat wist ik niet. Ik kijk ook bijna geen tv meer. Ik begin steeds meer te geloven dat het einddoel royaal behaald zal worden. Ik gok zelfs een weekje eerder. Maar goed, misschien wordt het nog ontzettend spannend.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn dus mensen geweest die naar '3 op reis' hebben gekeken en het wervingsfilmpje achteraf
En terecht, want het was weer een goede aflevering
Ben je verzekerd van entree, als je lid wordt op die site?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, als iedereen naar de Luxor gaat voor dat feestje, dan zit het nu al láng vol
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ben al lid en dan kan je alleen aan kaarten komen met zo'n 'Zeg ons waarom JIJ kaarten moet krijgen!!'-actie
Het mooie is dat ze die tussengrens volgens mij pas vrijdag hoeven te behalen. Ze lopen dus mooi een paar dagen voor op de planning. Jammer dat ik de openingspost niet meer kan editen, anders had ik daar nog even een mooie tekst neergezet.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff collega opdracht gegeven om lid te worden. Hij is 139.083, als de teller helemaal klopt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze die tussengrens volgens mij pas vrijdag hoeven te behalen. Ze lopen dus mooi een paar dagen voor op de planning. Jammer dat ik de openingspost niet meer kan editen, anders had ik daar nog even een mooie tekst neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |