Mijn moeder werkt heul niet bij de Halfordsquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:01 schreef MASD het volgende:
Vraag je moeder lief om ze af te doen.
Ik heb de OP dan ook niet gelezen, maar ik verplaatste de TT naar een omgeving waar een maagd in zijn zolderkamertje verhalen verzint.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt heul niet bij de Halfords
BOHOHOHOHOHOHOHOHOH !quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb de OP dan ook niet gelezen, maar ik verplaatste de TT naar een omgeving waar een maagd in zijn zolderkamertje verhalen verzint.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BOHOHOHOHOHOHOHOHOH !
Nu moet ik knielend in een hoekje met de handen voor mijn ogen uithuilen. Wel 3 uur lang![]()
![]()
![]()
Moderators nemen ze tegenwoordig ook niet meer aan op competenties he ? Achja. Dit is je enige kans om als VMBO'er een HBO'er op de korrel te nemen. In het dagelijks leven krijg jij bevelen van mensen zoals ik (mensen met verstand, souplesse, leiderskills). Op het www is het makkelijk om je als domme debiel op te werken tot een "leidinggevende".
Veel plezier met je blauwe kleurtje heJammer dat je hiervoor geen centen krijgt, blijft het toch moeilijk rondkomen met een minimumloon, toch ?
xxx
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb de OP dan ook niet gelezen, maar ik verplaatste de TT naar een omgeving waar een maagd in zijn zolderkamertje verhalen verzint.
Pwnage!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:14 schreef Civilian het volgende:
Als jij zoveel verstand zou hebben.. Wat zoek je dan bij Halfords?
Oh god, sinds wanneer mis ík het verstand?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BOHOHOHOHOHOHOHOHOH !
Nu moet ik knielend in een hoekje met de handen voor mijn ogen uithuilen. Wel 3 uur lang![]()
![]()
![]()
Moderators nemen ze tegenwoordig ook niet meer aan op competenties he ? Achja. Dit is je enige kans om als VMBO'er een HBO'er op de korrel te nemen. In het dagelijks leven krijg jij bevelen van mensen zoals ik (mensen met verstand, souplesse, leiderskills). Op het www is het makkelijk om je als domme debiel op te werken tot een "leidinggevende".
Veel plezier met je blauwe kleurtje heJammer dat je hiervoor geen centen krijgt, blijft het toch moeilijk rondkomen met een minimumloon, toch ?
xxx
Sinds dat je vrijwillig een onbetaalde slaaf bent voor Dannyquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Oh god, sinds wanneer mis ík het verstand?
Je bent uberPWND en moet je met een wedervraag verdedigen. Jammer dat ik gelijk heb hequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Oh god, sinds wanneer mis ík het verstand?
Vind je het zelf niet uiterst triest om je op het internet voor te doen als ultieme superheld? kom op, ik ben niet degene die elke dag een verhaaltje verzint alleen maar om interessant over te komen op het KLB plebs.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent uberPWND en moet je met een wedervraag verdedigen. Jammer dat ik gelijk heb he-1 voor jou +1 voor mij.
Maar goed. Zoals een VMBO'er in het dagelijks leven discussie voert door te schelden, probeer jij het op het internet met een wedervraag. Ik wil deze best voor je beantwoorden:
Je kan je op een forum gemakkelijk dommer voor doen dan dat je bent. Slimmer voordoen is echter een stuk lastiger. Ik maak wat mee en ik schrijf dingen op een gemakkelijk te begrijpen manier op. Ondanks het vele geflame worden mijn topics wel altijd gelezen, omdat ik zo af en toe een glimlach op iemands gezicht tover. Dat maakt me blij. Eigenlijk ben ik een geboren komiek in de huid van een "zakenman". Misschien moet je dat eens leren waarderen. Ik krijg niet voor niets PM's met complimenten van users die het waarderen wat ik schrijf.
Mag ik je eens een tip geven: Wanneer je op Fok inlogt, trek die zure kop die je in het dagelijks leven waarschijnlijk hebt eens recht, en begin eens met wat meer vrolijkheid in je posts.
Ps. ik hou toch nog wel een beetje van je.
xxx Bossie
Check!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Moderators nemen ze tegenwoordig ook niet meer aan op competenties he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |