Dat kun je denk ik ook niet vergelijken: die andere 2 zijn duidelijk boeken bestemd voor school. Dit is een sprookjesboek waaruit heksen en tovenaars aan hun kinderen voorlezenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanmiddag de Bloomsbury versie binnengekregen. Strakjes nog even een stukje lezen, ben benieuwd! Wel jammer dat hij neit hetzelfde formaat heeft als die andere 2 extra boekjes. Maar ja, die had ik toch als box gekocht, dus deze zou er hoe dan ook niet bijpassen.
De eerste vijf vond ik ook beduidend beter ja. Deel zes was overduidelijk een soort tussenfilm als overgang naar het laatste boek, volgens mij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik blijf 6 de slechtste film tot nu toe vinden.
Snap niet dat ze daarmee accoord is gegaan.
Maar goed.
Daar heb ik nog geen mening over kunnen vormenquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:08 schreef Steve het volgende:
Dat is het boek ook een beetje he, een tussenboek. Vond ik tenminste.
Niet daarom.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste vijf vond ik ook beduidend beter ja. Deel zes was overduidelijk een soort tussenfilm als overgang naar het laatste boek, volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet daarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral 1 en 3 inderdaad. 1 was belachelijk, 3 was belangrijk.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel vreemd, maar nu kunnen ze bij de laatste film wel meer uitpakken denk ik.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb het ook wel eens in het topic over de film gezegd, maar 1 vind ik filmtechnisch best begrijpelijk. Ze wilden gewoon nietVind ik een bs reden eerlijk gezegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wel vreemd, maar nu kunnen ze bij de laatste film wel meer uitpakken denk ik.
Er is geen reden voor die belachelijke beslissing te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind ik een bs reden eerlijk gezegt.
Er is geen reden voor die belachelijke beslissing te vinden.Toch denk ik dat dat de reden is. Maar ik vind het ook niks, ik heb veel liever dat ze de boeken tot op de letter naleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |