quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Maar goed dat ze een tweede ring op de Veste hebben gezet. Met dat Engelse voetbal schieten ze anders al die ballen bij Cinestar naar binnen
quote:'Sir Bobby raadde mij Twente aan'
ENSCHEDE - Steve McLaren heeft verheugd gereageerd op zijn aanstelling als nieuwe trainer van FC Twente. ,,Niemand minder dan Sir Bobby Robson zei me dat dit een mooie uitdaging voor mij zou zijn.
Ook vertelde hij dat FC Twente een fantastische en warme club is en dat ik het hier absoluut naar mijn zin zou hebben", aldus McLaren op de website van FC Twente.
,,Ik ben verheugd met de mogelijkheid die ik krijg om de nieuwe trainer van FC Twente te worden", aldus de Engelsman die zeer te spreken over de manier waarop de Tukkers hem benaderden. ,,Het viel me op vanaf de eerste ontmoeting met voorzitter Joop Munsterman en de mensen van de club dat ze erg behulpzaam en meewerkend waren."
,,Het is een spannende tijd voor de club, ze zijn zeer succesvol geweest onder leiding van Fred Rutten en ik kan niet wachten om de spelers en technische staf te ontmoeten en te beginnen. Het is een grote uitdaging voor mij om met FC Twente in de Eredivisie en Champions League uit te komen en ik heb het idee dat we allemaal met een positief gevoel starten aan het seizoen."
,,Tegen de supporters, waarover ik al veel gehoord heb, wil ik zeggen dat we er alles aan zullen doen de club verder te brengen en mooie tijden te bezorgen. Ik vind het erg mooi om weer werkzaam te zijn in een clubmanagement, een functie die mij enorm aanstaat. Ik kijk uit naar deze nieuwe uitdaging", aldus McLaren.
AD
Goed toch...zo krijgt Twente meer internationale aanzien. En verhogen ze de kans om talentvolle buitenlandse spelers aan te trekken dan wanneer ze een willekeurige Nederlandse coach hadden aangetrokken. Ik ageer ook tegen de mentaliteit dat alleen Nederlandse coaches Nederlandse clubs moeten coachen...natuurlijk blijft Nederland zo internationaal achter de feiten lopen als je zo denkt. Ik denk dat grote buitenlandse coaches in de NL competitie ook grotere sponsors aantrekt, betere spelers aantrekt...en uiteindelijk ervoor zorgt dat de hele competitie er beter van wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het maar vaag.. Hoe komen ze erop?.
Ik hoop het niet want dan komt Trezeguet zeker niet naar Heracles toe.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Pritt het volgende:
Heracles polst Domenech?
Waarom zouden buitenlandse talenten sneller komen als McClaren trainer is ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goed toch...zo krijgt Twente meer internationale aanzien. En verhogen ze de kans om talentvolle buitenlandse spelers aan te trekken dan wanneer ze een willekeurige Nederlandse coach hadden aangetrokken. Ik ageer ook tegen de mentaliteit dat alleen Nederlandse coaches Nederlandse clubs moeten coachen...natuurlijk blijft Nederland zo internationaal achter de feiten lopen als je zo denkt. Ik denk dat grote buitenlandse coaches in de NL competitie ook grotere sponsors aantrekt, betere spelers aantrekt...en uiteindelijk ervoor zorgt dat de hele competitie er beter van wordt.
Net zoals Artur Jorge toen bij Vitesse.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef venomsnake het volgende:
Mjah, misschien halen ze er wat extra sponsor geld mee op. Maar ik heb nu niet het idee dat het zo'n geweldige coach is. Volgens mij wordt het een grote flop.
Waarschijnlijk moeten ze zich zeker plaatsen voor Champions League anders is ie niet te betalen, maar goed hij moet het team dan ook zo ver krijgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat voor gigantisch salaris Twente hem gaat betalen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan komt Trezeguet zeker niet naar Heracles toe.
Ik zat al te kijken van 'huh, er stonden toch aanhalingstekens'. Erg verrassend. Volgend jaar een topbezetting in de Eredivisie met veel trainers met een (redelijk) grote naam (Van Basten, Stevens, Verbeek, Van Gaal, Sollied, McClaren).quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
De aanhalingstekens in de TT kunnen weg, verrassend dit!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zouden buitenlandse talenten sneller komen als McClaren trainer is ?
Alsof die vent zoveel bewezen heeft als trainer…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |