Dan had je 50% van je avatar ook 180 graden verticaal moeten draaien!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
hm, met het oog op het volgnummer had ik een andere TT in gedachten.
Da's te voorspelbaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Garisson72 het volgende:
hm, met het oog op het volgnummer had ik een andere TT in gedachten.
Dat was voor de gelegenheid nog wel het overwegen waard geweest. Maar eilaas.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:20 schreef RickTheGreatest het volgende:
Dan had je 50% van je avatar ook 180 graden verticaal moeten draaien!
Zie het als een "this could be yours"-statement.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:28 schreef Elegy het volgende:
Bovendien is die houding niet single want je hebt er twee personen voor nodig. Dus zo'n TT zou een contradictio in terminis zijn
Nee, dat komt bij de volgende, dan is het de "70 maagden konden van jou zijn" statementquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:04 schreef Garisson72 het volgende:
Zie het als een "this could be yours"-statement.
Ik heb een diesel voor mijn deur staan, maar ik ga elke dag met de trein. Waarom zul je vragen? Wel ik werk midden in het centrum van Den Haag en dat is kwa parkeren niet te doen en ik heb een prachtige OV jaar kaart van de werkgever gekregen. Opzichzelf wel te doen hoor, 2 uur heen, 2 uur terug en ik kan in de trein meestal nog wel wat doen. Beetje lezen, beetje voorwerk doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik weet ni of je de brandstof uit eigen zak betaalt opa, maar van die kosten kan je een aardig hypotheekje aflossen hoor.![]()
Heb je elke dag ook nog 4 uur extra vrije tijd.![]()
nog een goed idee voor je: thuiswerkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Soms heb je van die dagen dat de goede ideeen gewoon zo uit de mouw komen rollen. En ik heb nog wel korte mouwtjes vandaag
Tijd geleden!quote:
Zat net ff te kijken in je topic over je appartement. Wat betaal je aan huur als ik vragen mag?quote:
¤427,50 (zoiets, huur is net een paar cent omhoog gegaan) kaal. Dan komt er nog wel gwl bij. Voor GE betaal ik de Eneco ¤100. Ja, ik kan veel lager, hun schatting was gebaseerd op 4 pers. gezin. Zat eerst op 133 en ga het nog verder naar beneden gooien, 60 moet ik zelfs makkelijk kunnen redden want het enige wat bij mij vaak aanstaat is mijn pc. Verwarming heb ik zelden aan en voor koken gebruik ik niet zoveel gas. Water is goedkoop, paar euro per maand omgerekend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zat net ff te kijken in je topic over je appartement. Wat betaal je aan huur als ik vragen mag?
mooi uitgebreid verhaalquote:
Zeur nietquote:
Zo veel duurder is het in de randstad niet dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
¤427,50 (zoiets, huur is net een paar cent omhoog gegaan) kaal. Dan komt er nog wel gwl bij. Voor GE betaal ik de Eneco ¤100. Ja, ik kan veel lager, hun schatting was gebaseerd op 4 pers. gezin. Zat eerst op 133 en ga het nog verder naar beneden gooien, 60 moet ik zelfs makkelijk kunnen redden want het enige wat bij mij vaak aanstaat is mijn pc. Verwarming heb ik zelden aan en voor koken gebruik ik niet zoveel gas. Water is goedkoop, paar euro per maand omgerekend.
Wat er dan nog bijkomt: Hoogheemraadschapsbelasting, ongeveer 120 per jaar en OZB/vervuilingsbelasting. Dat is ongeveer 350 per jaar. Zo wordt de netto huurprijs per maand toch wel aardig opgetrokken.
Als ik alleen het wonen reken kom ik toch nog op iets van 550/600 uit per maand. Maar ik kan wel gratis parkeren, dat dan weer wel
Nou, dan sla ik toe!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
wacht maar tot het EK begonnen is, dan zul je meer 'mannelijkheid' zien dan je behappen kunt.
Ik vind het gewoon grappig dat je het zo gedetailleerd verteltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |