Oorlogquote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef Timmehhh het volgende:
Gast waarom heb je nou gedelete? Er komt net een spannende tijd aan. Je kon mooi in de war meevechten, waarmee je kan bewezen dat je toch echt bij FOK hoort
Snuffel maar eens rond op OWPquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef Ruiseart het volgende:
Nu komt er opeens wel een oorlog?Ik heb maanden op een war zitten wachten om er met een big blow uit te gaan. Welke arme alliantie gaat er nu weer ge-gangbanged worden door het Continuum?
Als ik niet zelf gedelete had, was ik over een tweetal weekjes toch wel verwijderd. Mijn economie was zo verneukt in peace mode dat ik m'n bills niet meer kon betalen.
Wat is OWP?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Snuffel maar eens rond op OWP
Open World Forum, w/equote:
Er zijn er maar een paar die t weten met wie we evt gaan lopen warren dusse...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Ruiseart het volgende:
Of je verteld gewoon wie er in oorlog gaan geraken. Ik heb niet eens meer een nation
Uw antwoord: http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=26368quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Tokamak het volgende:
Moa t tekent zich al n beetje, ik ben wel benieuwd wat grote P gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |