Min of meer wel ja; GPA is de grond in geboord en ze zijn de grootste alliance in CN.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:50 schreef GasTurbine het volgende:
Wie is nu eigenlijk de uberpartij? Heeft de NPO eindelijk zijn wereldheerschappij?
Ik denk ik gooi hem ff in de repeatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
* wie wil mijn nation overnemen?
hallo cybernation-spelers!
Ik heb ook een nation, genaamd Rhamos. Enige gegevens:FOK! alliancenumber: 3201 Nation Rank: Ranked #11,197 of 31,122 Nations (36.0%) Total Population: 23,066 Supporters Infrastructure: 2,170.80 Technology: 300.00 Number of Soldiers: 5,600 (8,622) Number of Tanks: 30 Aircraft: 11 Number of Cruise Missiles: 11 8 bonusresources, environment: 4* Banks: 5, Clinics: 1, Factories: 1, Foreign Ministries: 1, Harbors: 1, Labor Camps: 2, Schools: 3, Stadiums: 1, Universities: 2,
Verder, check: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=168614
Een stabiel landje dus, wat nog nooit oorlog heeft gevoerd. Ik heb simpelweg alleen maar infra en tech gekocht, en daar waar kon improvements. Verder geen hol gedaan met mijn nation.
Reden waarom ik hem in de aanbieding doe, is omdat ik over 3 weken voor 4 maanden naar de dolomieten ga, en daar zit ik maar beperkt op internet. En ach, zoals ik al zei, ik doe er toch geen hol mee. Snapte geen hol van techjumps, oorlogje voeren enz. Me ook nooit echt inverdiept. Geen zin. Maar wel braaf dagelijks taxes en bills gedaan.
Dus wie biedt?
Hmm. Ik geef toch de voorkeur aan mijn eigen Desconistan; maar als je nog tech kwijtwilt dan....quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:22 schreef BrandX het volgende:
* BrandX Land for sale, free of charge![ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
je mag hem hebben, ik moet stoppen omdat ik 4 maanden in het buitenland benquote:
Ik heb al een landjequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
je mag hem hebben, ik moet stoppen omdat ik 4 maanden in het buitenland ben
Dus als je hem wil, zeg het maar, dan krijg je m'n wachtwoord. Die kan je dan weer aanpassen voor jezelf.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef Terecht het volgende:
Wij heerschen:
http://www.cybernations.net/allAlliances_display.asp
![]()
![]()
![]()
Sanctie is binnen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:33 schreef GasTurbine het volgende:
Als er écht niemand intresse in BrandX' landje heeft, wil ik hem wel overnemen
Oh, GT, Ome Harry doet je messagen over de tradecirkelquote:Cool!
Ik weet niet hoe bekend je bent met cybernations, dus ff wat Info:
Ik heb tot gisteren in een goede tradecirkel gezeten. Die is verbroken door een van de anderen, de 'starter' van deze cirkel is hard op zoek naar een vervanger. Hij zal een berichtje sturen in de cybernations-mailbox van jezelf, dat 'die-en-die' erbij komt. 'die-en-die' zal dan een trade-agreement sturen. Die moet je simpelweg accepteren en klaar.
Tot die tijd zal je bovenin zien in het rood, dat het eigenlijk wat te vol begint te worden in Rhamos. Gewoon negeren, zodra de cirkel weer rond is heb je meer dan genoeg ruimte.
verder is het handig elke dag taxes te halen en elke dag je bills te betalen. Als je dat 2 dagen niet doet betaal je boete. simpelweg zonde van het geld (vind ik dan).
naja, je weet het topic op FOK! te vinden, dus leef je uit.
succes!
greets,
BX
quote:thanks! een fok-tradecircle neem ik aan dan ?anders zouden alliantiemembers voorrang moeten hebben y'know (A)
Waarom?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:20 schreef TheThirdMark het volgende:
En mijn Natie is over 20 dagen ook gedelete![]()
tof!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef GasTurbine het volgende:
Trade cirkel weer compleet.
Denk eens na, knuppelquote:
wat gebeurt er als je 20 dagen na je laatste taxcollect nog steeds neit gecollect hebt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sollie, ik heb echt geen fucking clue
Kap er nog niet mee. Maar weet niet echt meer wat ik er nog mee wil. Dus hou het account nog wel even aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef du_ke het volgende:
Maar thirdmark waarom kap je ermee dan?
Nee, de laatste hype die rondwaard. Wel zoiets als het goed is.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
lunarnogwattes?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef GasTurbine het volgende:
Niet dat gedoe op de maan? Lunarwars.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
lunarnogwattes?
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, de laatste hype die rondwaard. Wel zoiets als het goed is.
quote:
iets met een mene nogwattus?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:46 schreef du_ke het volgende:
Ikariam?
Op je knietjes gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:51 schreef du_ke het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om het verzoek om mijn ban op het alliantieforum op te heffen in te dienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar hier schat; voor 50 tech doe ik alles met je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:11 schreef du_ke het volgende:
zitkussentjes zat op die knieën onderhand aar wie is het sletje waar ik op af moet?
Mijn tech is daar te kostbaar voor.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kom maar hier schat; voor 50 tech doe ik alles met je!
Hmm. Dan moet ik het maar komen raiden.quote:
Oorlogquote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef Timmehhh het volgende:
Gast waarom heb je nou gedelete? Er komt net een spannende tijd aan. Je kon mooi in de war meevechten, waarmee je kan bewezen dat je toch echt bij FOK hoort
Snuffel maar eens rond op OWPquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef Ruiseart het volgende:
Nu komt er opeens wel een oorlog?Ik heb maanden op een war zitten wachten om er met een big blow uit te gaan. Welke arme alliantie gaat er nu weer ge-gangbanged worden door het Continuum?
Als ik niet zelf gedelete had, was ik over een tweetal weekjes toch wel verwijderd. Mijn economie was zo verneukt in peace mode dat ik m'n bills niet meer kon betalen.
Wat is OWP?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Snuffel maar eens rond op OWP
Open World Forum, w/equote:
Er zijn er maar een paar die t weten met wie we evt gaan lopen warren dusse...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Ruiseart het volgende:
Of je verteld gewoon wie er in oorlog gaan geraken. Ik heb niet eens meer een nation
Uw antwoord: http://forums.cybernations.net/index.php?showtopic=26368quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Tokamak het volgende:
Moa t tekent zich al n beetje, ik ben wel benieuwd wat grote P gaat doen
Mijn voorspelling: óf t loopt allemaal met een sisser af en er gebeurt helemaal niets; óf BLEU slachtoffert een kleine onbeduidende kutalliance die 'het' allemaal veroorzaakt zou hebben en die dan wordt gedogpiled.quote:
Ze willen een dictatorquote:Communist - Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else.They desire a government that exercises total control over its subjects.
(Next Available Change 6/30/2008)
Zo, meteen maar reclame maken, heb dit teruggestuurd. Ik ken de NPO nog niet eens maar ik vind ze nu al kutquote:Welcome! I'd like to invite you to join the New Pacific Order, the strongest alliance in the game. The NPO can offer you protection, advice, and financial aid. No other alliance is as unified and organized, and our members have a sense of pride not found anywhere else in the game. If you are interested in signing up, please register on our offsite forums at http://www.pacificorder.net/forum/index.php
Also, when you go to the link, go to the reception desk in the lobby and sign up in Membership Applications. Also, list your recruiter as Max10virus. Feel free to pm my nation with any questions.
Make sure you put NPO Applicant in your Alliance Affiliation, set your flag to custom 3, and that you aren't in any wars. This will make the masking process much quicker and more efficient.
quote:$%&* offfffff...
Who are you to send me those messages about who I should join? I can take care of that myself... your message looks like a fricking US-commercial, disgusting *pukes*
Ze behandelen me als een schaap.. zij bepalen voor mij dat ik hun moet joinen. Mensen hebben zelf kennis en kunnen zelf zoeken waar ze bij willen... Ik bedenk voor mezelf waar ik heen wil en ga niet als een schaap achter een stel domme oetlullen aanlopen die het allemaal voor mij denken te weten. Zo zit ik niet in elkaar!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zou toch even heeeeeeeeeel snel je excuses maken aan NPO als ik jou was
quote:People can think of themselves.. I'm sure everyone in this game will choose whatever he/she wants. There is NEVER a reason to advertise like this....
The way you bring this message makes me think that your Federation thinks all people are sheeps... sheeps who will follow their great lines and great ideas without thinking... And if there is one thing I hate it is that!
quote:$%&* offfffff...
Who are you to send me those messages about who I should join? I can take care of that myself... your message looks like a fricking US-commercial, disgusting *pukes*
Jammer dan voor ze... ik wens zulke berichten niet te ontvangen. Neem dit, join dit, want wij zijn de beste (en als je niet joined ben je een vijand blabla)...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neen, mijn beste vriend, om DIT bericht:
[..]
die ''US-commercial'' gasten zijn toevallig wel allies van ons
Lekiamhquote:Op maandag 30 juni 2008 12:31 schreef Lekiamh het volgende:
Nee.
Je hebt wel een punt dat men gewoon graag wéér een schaap toe wilt voegen aan de eigen alliantie, maar je kan er ook veel voordeel uit halen hoor.
Startup AID, begeleiding bij het zoeken van een Trade Circle, misschien kun je techdealen?
Al is dat binnen FOK het best geregeld van allemaal natuurlijk, dus is het al overbodig te kijken naar andere allianties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |