Jah en neequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
ROFL
![]()
Mooiste post ooit! Weet jij wel wat er afspeelt in de het universum?!
Ghehe, toch wel knap dat ze met deze 'hoogstaande' techniek nog zover zijn gekomenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
Aliens gebruiken blijkbaar popnagels.
Geen wonder dat die krengen om de haverklap uit de lucht donderen.
Effe serieus he, maar hoe denk jij dat ruimteschepen eruit zien? Gegoten? Magnetische verbindingen? Organisch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:32 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, toch wel knap dat ze met deze 'hoogstaande' techniek nog zover zijn gekomen
Naadloos.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Effe serieus he, maar hoe denk jij dat ruimteschepen eruit zien? Gegoten? Magnetische verbindingen? Organisch?
Dan nog heb je een geraamte natuurlijk, je kan er wel een dekking overheen gooien of het dopen in een bad plastic voor een naadloze leuke look, maar je hebt sowieso een geraamte nodig.quote:
Denken wij.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan nog heb je een geraamte natuurlijk, je kan er wel een dekking overheen gooien of het dopen in een bad plastic voor een naadloze leuke look, maar je hebt sowieso een geraamte nodig.
Het is heel grappig wat je hier zegt en je zou wel'ns heel erg gelijk kunnen hebben!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denken wij.....
En zelfs daar kan je je wat anders bij voorstellen zoals een krachtveld die de integriteit van het vaartuig behoudt. Maar misschien werkt het wel compleet anders. Het is heel moeilijk om 'out of the box' te denken.
Oh, dat zeker, maar nu wordt er dus vanuit gegaan dat nuts and bolts per definitie al niet gebruikt zouden kunnen worden en dát is ook niet correct.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denken wij.....
En zelfs daar kan je je wat anders bij voorstellen zoals een krachtveld die de integriteit van het vaartuig behoudt. Maar misschien werkt het wel compleet anders. Het is heel moeilijk om 'out of the box' te denken.
Nee, dat zeg ik... klinknagels zijn superieur aan lassen. Logisch dus dat ze een stevig schip klinken voor als het forcefield uitvalt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar nu wordt er dus vanuit gegaan dat nuts and bolts per definitie al niet gebruikt zouden kunnen worden en dát is ook niet correct..
Aan de andere kant is in de SciFi de basis voor succesvolle ruimtevaart lichte schepen....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef popolon het volgende:
Zo te zien haden de Focke Wulf en de Spitfire een nog beter frame.
Een alien Mcyfer, of hoe je het ook spellen moge.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
Het zijn waarlijk bijzondere opperwezens als ze met zulke troep lichtjaren ver kunnen reizen.
Het volgende luchtschip is waarschijnlijk gefabriceerd uit twee veiligheidsspelden, ducttape, een vernuftige bout gebaseerd op het onzekerheidsprincipe en een oude hoed.
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik... klinknagels zijn superieur aan lassen. Logisch dus dat ze een stevig schip klinken voor als het forcefield uitvalt.
Sinds die aliens Meki op Fok zien posten geloven ze niet meer in intelligent leven op deze planeetquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:07 schreef Slappy het volgende:
Sinds ik Meki op Fok heb zien posten geloof ik in Aliens.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Sinds die aliens Meki op Fok zien posten geloven ze niet meer in intelligent leven op deze planeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |