Mijn OP is verleden tijd, herinner mij er niet meer aan...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:42 schreef PDD het volgende:
Houdt jij je snavel, jij hebt je kans gehad in de OP.
Andersomquote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef PDD het volgende:Yvonne
Zitten de kinderen al in de bak en is je man al gillend weggelopen?
Iteejer zit nog steeds gevangen in de bak die FOK! heet, lijkt me erg zat...quote:Op zondag 1 juni 2008 22:04 schreef PDD het volgende:
Oh? En Iteejer in de bak?
Heeftie de schuld op zich genomen in het PM-incidentje?
(heel soms kom ik nog eens kijken en dan lees ik halve posts)
Dat lukt niemandquote:Op zondag 1 juni 2008 22:02 schreef PDD het volgende:
Ieuw!!
Zo groot al?
En Brechtje? Is dat nu de Breezerslet van de Fok!meets, of heeft ze je nog niet van die troon weten te stoten?
De oude ploeg baggeraars is dood en de nieuwe ploeg baggeraars hebben we meteen de vuilbak ingegooid, policy is nog wel hetzelfde ongeveer, maar Snakemans heeft er goed de wind onderquote:Op zondag 1 juni 2008 22:10 schreef PDD het volgende:
Whehe, is het nog steeds leuk hier?
Ik zie wel dat er nog steeds hard en veel gehapt wordt. Al lijkt het dat het baggeren wat minder is geworden. Andere policy in ONZ? Of lijkt het alleen zo?
ach word eens ff lekker door een bushokje getyft irritant kutventjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:40 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in een fles, zoek zelf maar uit hoe, tyf nu maar weer op...
relkloonquote:
mischien word het ooit nog eens watquote:Op maandag 2 juni 2008 00:10 schreef PDD het volgende:
Bonkjes, slierkjes, MUUS en bushokjes. Net als vroeger
Welkom in ONZ...quote:Op maandag 2 juni 2008 02:49 schreef -Beer- het volgende:
Bonkjes en sliertjes alsof het versieringen zijn, doe normaal.
Tssk, het is ook geen versiering!quote:Op maandag 2 juni 2008 02:49 schreef -Beer- het volgende:
Bonkjes en sliertjes alsof het versieringen zijn, doe normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |