heb je weinig aan volgens mijquote:Op donderdag 29 mei 200817:22 schreef JortK het volgende:
Ik hang me pik uit als een luifel [afbeelding]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.quote:Op donderdag 29 mei 200817:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend naar de huisarts, als ik daarna naar kantoor was gegaan, was ik om een uur of 11 pas aangekomen of zo... [afbeelding]
Ja, daarom heb ik uiteindelijk dus omgewisseld!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.
wat hij zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.
gewisseld? tijdens je doktersbezoek werken en na 11-en fokken?quote:Op donderdag 29 mei 200817:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik uiteindelijk dus omgewisseld!
Zoiets ja!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewisseld? tijdens je doktersbezoek werken en na 11-en fokken?
ik laat mijn pik hangen als een luifel, kerkquote:
Dan pakt mijnheer pastoor je bij je vlaggenstok en knoopt hem aan het touw van de kerklok... gij heiden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik laat mijn pik hangen als een luifel, kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |