Spamhoerrrrquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was wel handig om vandaag en morgen om te draaien ja.
Vanochtend naar de huisarts, als ik daarna naar kantoor was gegaan, was ik om een uur of 11 pas aangekomen of zo...quote:
doe maar bungelen bitchquote:
heb je weinig aan volgens mijquote:Op donderdag 29 mei 200817:22 schreef JortK het volgende:
Ik hang me pik uit als een luifel [afbeelding]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.quote:Op donderdag 29 mei 200817:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend naar de huisarts, als ik daarna naar kantoor was gegaan, was ik om een uur of 11 pas aangekomen of zo... [afbeelding]
Ja, daarom heb ik uiteindelijk dus omgewisseld!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.
wat hij zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.
gewisseld? tijdens je doktersbezoek werken en na 11-en fokken?quote:Op donderdag 29 mei 200817:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik uiteindelijk dus omgewisseld!
Zoiets ja!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewisseld? tijdens je doktersbezoek werken en na 11-en fokken?
ik laat mijn pik hangen als een luifel, kerkquote:
Dan pakt mijnheer pastoor je bij je vlaggenstok en knoopt hem aan het touw van de kerklok... gij heiden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik laat mijn pik hangen als een luifel, kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |