iedere keer moet ik eraan denken nog een foto te maken van de grafiti die hier ergens staat met je naam... nog niets van gekomenquote:
ja moet je een keer doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedere keer moet ik eraan denken nog een foto te maken van de grafiti die hier ergens staat met je naam... nog niets van gekomen
lekker belangrijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krijg je spijt van, zo'n domme uitstraling naast je.
en soms rijdt ik erlangs en bedenk ik me dat ik moet stoppen...maar dat kan dan niet meer, want dan ben ik er al dik voorbijquote:Op donderdag 29 mei 200816:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja moet je een keer doen [afbeelding]
voor mijn collectie [afbeelding]
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en soms rijdt ik erlangs en bedenk ik me dat ik moet stoppen...maar dat kan dan niet meer, want dan ben ik er al dik voorbij
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al de hele dag... moregn daarentegen een vrije dag op kantoor.
jij liever dan ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al de hele dag... moregn daarentegen een vrijdag op kantoor.
Ambtenaarquote:
ik ben al 3 uur thuisquote:
nee, eigenlijk niet, zie ook mijn reacties in het topic.quote:
en gelukkig trap ik dan nog net niet hard op de remquote:Op donderdag 29 mei 200816:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me [afbeelding]
wel jammer, dat jij het nu net niet zietquote:
morgen zit ik ook niet op kantoorquote:Op donderdag 29 mei 200816:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al de hele dag... morgen daarentegen een vrijdag op kantoor.
wat?quote:
En morgen je vrije dag op kantoorquote:
Goed bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |