Nee maar wel oei dat was me een loei van Johan Cruijffquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:31 schreef slaveloos het volgende:
ben benieuwd naar de single van hullekie dullekie
heb je die thuis liggen tong?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar wel oei dat was me een loei van Johan Cruijff
Ik heb geen pick up meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
briljante single
draai je hem nog wel s?
quote:Regeneratie
Een opmerkelijk feit aan deis zijn mogelijkheid tot regeneratie: de
herstelt zich zonder littekenweefsel te vormen. Hij kan zelfs vernielde ledematen herstellen en in sommige gevallen nog belangrijkere lichaamsdelen. Er is beschreven dat zelfs de minder vitale delen van hun hersenen volledig kunnen herstellen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Mobster273 het volgende:
ik weet hem wel, maar heb geen zin om een nieuwe vraag te stellen want moet zo weg...
ik zal een hint geven aangezien Burnett het niet doet: het is een azteeks aandoende naam
quote:De(Ambystoma mexicanum), in de volksmond ook wel Mexicaanse wandelvis (In het Latijn betekent ambulare wandelen), is mits volledig ontwikkeld een landbewonende molsalamander, maar de meeste wilde exemplaren blijven aquatiel. De naam
komt uit het Azteekse Nahuatl, in het Spaans heet hij ajolote
.
peasant +1quote:
en jawel, het is Paracelsusquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef BenjaminFranklin het volgende:
de vader van toxicologie is Paracelscus dacht ik, alleen geen idee of hij die uitspraak heeft gedaan. Je leert nog eens wat van discovery kijken!
Burnett+1quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef Burnett het volgende:
lange rochade
Gecheckt en het is goed. SlamD+1quote:
ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:16 schreef SlamD het volgende:
Veelvraat?
ja Hoor.quote:
quote:
Yep !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:21 schreef tomtomaat het volgende:
Sharon Stone?
Tong +1quote:
quote:
Mijn excuses. De vraag zat al in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:04 schreef qonmann het volgende:
nog meer voetbal ,.beetje varieren mensen ..is voor iedereen veel leuker
Je bent te goed + 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |