Gewoon 3 maanden eerder een versnipperaar kopen voor takken enz.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Botten vermalen is een goed idee, maar waar haal je zo snel de geschikte middelen voor? Ik zou het zo 123 niet weten. Daarom begraven (desnoods in een andere provincie dan waarin de moord heeft plaats gevonden)
Thuis heb ik geen varkens maar heb wel op zaterdagen in een varkensstal gewerkt. midden in de nacht heeft niemand door dat er iemand in de varkensstal loopt en die beesten stukjes mens zit te voeren. En als je het lijk in stukken van een paar kilo hakt hebben de varkens het voor 7 uur s'ochtends wel op.
Als je iemand in het water wil dumpen kan je het beste idd niet iemand met een honkbalknuppel voor zn kop slaan, want dat kan je zo uit skelet opmakenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom niet iemand wurgen of wat dan ook, en daarna het lijk meesterlijk verstoppen? als je het in beton giet, of onder water met gewichten eraan verstopt is het zo weg. zeker als je dit in een baggersloot doet, of op zee/een diep meer waar niet gedoken wordt. natuurlijk je eigen kleren etc verbranden.
Ja. Alweer!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef Trashcanman het volgende:
Dus jij krijgt een strap-on door je strot gedouwd?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:53 schreef roooosje het volgende:
Bij overspel hak ik de penis van mijn liefje eraf en duw dat ding zo ver zijn strot in, dat ie er in stikt.
Wat een interessante twist aan het verhaal zou zijn en een mooi script voor een film: Honda1990 is een seriemoordenaar en vermoordt de FOK!kers op de manier die ze zelf in dit topic beschreven hebben.![]()
Met echte moorden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
Hum we kunnen ook een FOK!moordspel gaan beginnen...![]()
Oke, wil je voor mij dan MouzurX doen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
Hum we kunnen ook een FOK!moordspel gaan beginnen...![]()
Ik had niet verwacht dat een mod zo'n topickaper kon zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Tmaatje het volgende:
hier zit misschien wel een nieuw topic in...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:21 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat een mod zo'n topickaper kon zijn
Wij zijn misdadige mods, Honda, wij mogen dat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:21 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat een mod zo'n topickaper kon zijn
Dan mag het nog, dit topic was serieus bedoelt je gaat hier toch geen spelletje mee spelen zoals een moordspelquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
daarom hier ook alleen de ideeen hoe en de rest in een ander topic...
Toch vreemd dat dat lichaam nooit is gevonden, ach de zee is groot en het lichaam kan alle kanten opquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Tmaatje het volgende:
een andere effectieve methode is de Joran vd S methode; je laat het slachtoffer veel drinken, dan nog wat drugs aan bieden en na overlijden als de sodemieter in de zee gooien...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:07 schreef honda1990 het volgende:
Iedereen heeft er waarschijnlijk wel eens over nagedacht, (voor mij dan)natuurlijk niet om het te proberen of uit te voeren, maar als je wel eens kijkt naar misdaadprogramma's kan ik me niet voorstellen dat er niemand is die er wel eens aan heeft gedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef naar de 10 Geboden en die zegt o.a.: GIJ ZULT NIET DODEN!![]()
![]()
Van hém had ik deze reactie verwachtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:21 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ik leef naar de 10 Geboden en die zegt o.a.: GIJ ZULT NIET DODEN!![]()
Je kan ook gewoon gif op de postzegels smeren, moet je wel zeker weten dat diegene er wel aan liktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef Tmaatje het volgende:
uitzoeken wat het favoriete boek is van het slachtoffer; dat boeken pikken en aan de onderkant van de bladzijden gif smeren. Vervolgens het boek terugleggen.
OK je moet geduld hebben....
Nee want je hebt maar een of twee psotzegels nodig dan is de dosis niet groot genoeg...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gif op de postzegels smeren, moet je wel zeker weten dat diegene er wel aan likt
Verpest m;n idee nou nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:13 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee want je hebt maar een of twee psotzegels nodig dan is de dosis niet groot genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |