abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215931

Van Shoo - 05 November 1999 @ 20:18. (11)

--------------------------------------------------------------------------------

Hoog tijd voor een nieuwe topic ! Eerst nog even de laatste bijdrage uit de vorige:
Van Maja - 05 November 1999 @ 20:09. (65)
------------------------------------------------------------------------

Anouk zegt dat ze Abba-teens ook wel leuk vindt en in de disco vindt het ze ook wel leuk om te gabberen
C en A zingen nu het liedje van shania twain; ze kunnen alleen niet op de naam en zangeres van het liedje komen. Anouk vindt het liedje van City to City ook wel leuk. Ze moeten van Willem nu weer meehelpen "praten en werken zeg ik altijd maar": Willem

En dan van ondergetekende niet veel aanvulling.
Karin heeft honger, M lag opbed, B op de bank. Ruud pakt na al die muziekpraat zn gitaar en gaat I'm a train spelen, volgens Bart van Albert Hammond. Helaas lijkt niemand de tekst te kennen.
Karin wist nog wel dat de meiden het over Shania Twain hadden...via d'r kinderen ??

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 5 november 1999 @ 20:30:00 #3
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_215933
Oops...dat was ik ;-)

Naja...2 zielen enzo...gaan we toch gewoon hier door !

Blij dat ik 'n ADO rij !
pi_215934
En tijdens het diner hebben ze het over SEX.
Ruuds favoriete onderwerp! Quote van Ruud : Vrouwen kunnen beter zonder sex als mannen...
Zonder tepelpiercing of rugtattoo kom je ook een heel eind.

pi_215935
quote:
op 11-05-1999 om 08:30 PM schreef Shoo het volgende:
Oops...dat was ik ;-)

Sorry Shoo, dat was geheel mijn fout. Ik wordt een beetje blasé, denk ik.

Welkom overigens!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_215936
En tijdens het natafelen hangt na het gepraat over sex nu iedereen aan de lippen van Bart die verhaalt over Serviers, Kroaten, etc. Hij heeft daar vorig jaar nl. 3 maanden gezeten met de VN. Zijn verhalen klinken goed en weldoordacht.

Zijn er nog overigens meer mensen aan het kijken? Het is hier zo stil!

vrijdag 5 november 1999 @ 21:19:00 #7
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_215937
Ok:
(GW=Geluid valt weg)

Ze hebben het over stellingen?
Willem komt met nog een bestelling. Ah, BEstellingen
GW
K: Willem had het erover dat wij ze uit moesten dagen voor de weekopdracht. We hebben minstens 10.000 pepernoten nodig, misschien 20.000. We moeten ook zakjes maken. Sluitelhangers..
GW
K: We kunnen wel de foto maken, en ik dacht misschien kunnen er ook plakplaatjes van BB in.
M: is het niet leuk om bv. eh bepaalde doelen eh..
R: kinderen van minder bedeelden of zo
K: via de kinderbescherming, of LDH, die hebben adressen en zo
W: ja, ja
K: we willen vrijdag om vier uur …. dan kunnen we klaar zijn. In principe dat ze het dan laten brengen of zo.
R: ...waar worden pepernoten van gemaakt?
W: speculaas
B: en boter
....
K: driehonderd keer een half uur (het gaat over het bakken van pepernoten)
R: en je krijgt ook een goed gevoel, heh, als je dat doet
W: heeft het erover dat het een collectors item wordt
A: ja, en wat voor de gedichtjes
K: nee voor de ...
M: sinterklaaszakjes
K: dat kunnen zij dan wel verzinnen
K: en dan doen we het via Leger Des Heils, en zo
A: ziekenhuizen, kan ook allemaal
GW!
En ja hoor: hop, kamera 1 t/m 3 op de tuin, vier laat een lege tafel zien, geluid is pleitte..
Oh nee, te vroeg gegild, nu laat kamera 4 ook al de tuin zien. Te laat jongens, de weekopdracht is alweer bekend

Murphy

[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 05 November 1999).]

vrijdag 5 november 1999 @ 21:35:00 #8
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_215938
A klaagt over kou
M lacht hard, B lacht mee (ze zijn het erg eens vandaag)
A: jezus, het regent pijpestelen
R: kan die deur niet open?
A: Hee Ruud . . . ik wil effe een sigaretje roken
W: ….
A: nou, dan ga ik wel hier bij het raam staan
C: he, ik zie jullie, hoe kan dat! Ik zie Maurice heel blij doen. Hoe kan dat?
(ze kijkt richting kamera)

Willem trapt een balletje in de keuken/kamer met Ruud. De twee smoezen onderling wat
De twee newbies staan voor een raam te roken
GW
W: .. en dan haal ik je op uit Groningen (tegen Ruud)
R: Bibi derbij
GW
R+W staan nog steeds balletje te trappen.
R ben je wel eens in Nighttown geweest, cyrill?
C: jaaaa, zeker!
GW
C je hebt verschillende ruimtes
A en verschillende muziek ook, ja
….
(het gaat geloof ik opeens over drugs)
C hoe was je reaktie?
R ik werd verliefd op iedereen
C ja ik weet het niet
R je moet het niet altijd doen, maar
C ik denk dat ik daar niet tegen kan
C heeft het over een wazige film (Vegas?) die ze pas gezien heeft
R en 's avonds ging ik met mn vriendin in bed liggen, en eh da's zo raar heh. Je moet het een keer meemaken gewoon.
C ik bdoel, ik heb er zolang tussen gezeten, er komen altijd leipe verhalen uti
A bij iedereen is er een andere reaktie natuurlijk
….
A ja, dat is ook mijn ervaring
GW
R als je depressief bent of zo
C ik had een jongen gezien
R precies als alcohol
A als je gaat drinken als je depri bent, dan wordt je gewoon nog depressiever
C een jongen die ik ken, ik weet niet wat die had genomen, die ging gewoon keihard, …
GW
Maurice en Bart zijn ergens mee bezig:
M weet je wat et is: je kan er net niet achter met die schroevendraaier
B <mompel>
B ja, dit is een dikke, volgens mij
B hier heb je nog meer schroeven, he?
M ja, maar…
<hoop gemompel over schroeven tussen Bart een Maurice>
(Het valt me op, dat Bart en Maurice het de laatste tijd erg vaak met elkaar eens zijn)

Murphy

vrijdag 5 november 1999 @ 23:07:00 #9
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_215939
Keek net naar de streams. Willem, Karin en Maurice zaten te praten in de huiskamer toen iemand kwam vertellen dat iemand (ik geloof Anouk) ziek geworden was. In de aflevering van vandaag was ze al erg aan het hoesten. ben benieuwd...alweer een uitvalster?????? Meteen ging alles op testbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Bientje (Datum 05 November 1999).]

Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_215940
Ik zag alleen Ruud op de grond zitten met Cyrille en tussen zich in een doos (waarschijnlijk van de tarotkaarten). Toen ging alles op testbeeld
  vrijdag 5 november 1999 @ 23:07:00 #11
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_215941
omstreeks 23:00 :

Ruud en C zaten te kletsen:

Ruud: "jah, zo hadden we zaterdag dat ze de intercom open hadden laten staan en toen hoorde we"

<KNAL, BEELD OP REGENBOOG>

10 seconde later, Ruud weer verder aan het praten...

Geeeeeeeeeeeeeeeeez.. operation cover-our-screwups-up..

Wat een eikols bij V.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_215942
Ruud en Cyrille zijn aan het praten, ze hebben het borduurwerk van BB teruggekregen, mooi ingelijst. Ruud probeert het aan de muur te hangen.

De flip-flop-regisseur zit er weer, want om de 30 seconden krijgen we de tuin weer in beeld. Het waait zo te horen ook aardig in Almere.

W,B,R,C zitten bij de gele banken te kletsen, over kleding, oa over een leren jack van Willem

Ik kan niet goed zien waar de andere 3 zijn. Als A inderdaad ziek is, zal Mouries wel weer EmoMan spelen

vrijdag 5 november 1999 @ 23:25:00 #13
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_215943
Ja, het ging over Anouk. 23.25 karin loopt weg "om te gaan kijken hoe het met anouk is"
Maurice en Anouk al een half uur niet in beeld
Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_215944
Ruud en Cyrille waren diverse rek-technieken aan het bespreken, Cyrille vanuit haar dansachtergrond.

Willem en Bart stonden op het punt te gaan tafeltennissen.

*TESTBEELD* op alle kanalen. D'r was zo te zien niet echt een aanleiding voor.

Na paar minuten op 3 kamera's beeld terug, maar allemaal op Ruud en Cyrille gericht. Ruud die nu een gele bank heeft veroverd en er helemaal onderuitgezakt op ligt. Cyrille op haar favoriete stoel.

C : auto kapot, geen geld voor nieuwe, niet voor gespaard. Samen met vader naar 2de hands auto zoeken. In Breda en alle dorpen in de wijde omtrek. Heb nu Fordje, Sierra van '90, tweedehandsje
R : godverdikkie zeg.
C (tegen M) : lekker gedoucht?
M : ja
..
C: helemaal alleen zijn, jezelf bezig houden, vind ik heel moeilijk
R : helemaal op jezelf teruggeworpen
C : niets te beleven, liep ik daar rond, voelde ik me niet thuis.
R : M'n eerste grote liefde, heb ik nog een kaart van gekregen. Liep op niks uit. Ben toen alleen op vakantie gegaan naar Spanje. Eerste 2 dagen alleen overdag weg geweest, 's avonds boekje lezen op kamer. Had geen zelfvertrouwen meer. 3e avond zei ik, wat ben je ook een klootzak, gewoon naar een cafe gaan. Binnen 10 minuten kwamen er 3 gasten bij me zitten, heb ik toen zo'n lol mee gehad de volgende 3 weken. Ik heb toen zo'n zelfvertrouwen gekregen. Soms moet je jezelf tegenkomen.
..
C : in je vertrouwde omgeving, iedereen kent je, iedereen weet hoe je bent, daar voel je je zeker.
..
R : ik ga soms alleen op vakantie, als je alleen bent, ben je toch niet alleen, er komen altijd mensen op je af
..
R : ze kunnen me overal op de wereld neerzetten, ik voel me er thuis.

pi_215945
Willem vertelt in kort aan R + C hoe het met Anouk is:

Ze is misselijk, en goed ziek. Ze heeft lopen kotsen en ligt nu op bed. D'r zijn twee mensen bij haar, moeten Karin en Maurice zijn, aangezien de overige vier aan het kletsen dan wel pingpongen zijn.

pi_215946
Op dit moment is er buiten vuurwerk. En zo te horen heel dichtbij.

Bewoners reageren heel enthousiast. Op een afstand is ook gejuich te horen.

pi_215947
Hebben we iets gemist ?
Alle streams op testbeeld
Van alles is weer waardeloos

pi_215948
Na vuurwerk, dat ongeveer 10 seconden duurde:

B + w aan pingpongen, Bart wint.

C aan kokkerellen.

Om onverklaarbare reden 15 minuten of zo testbeeld.

Nu R, B, C bij gele bank. Ruud op gitaar, C zingt. Ze heeft een goede stem. Zij en Ruud trekken veel samen op.

pi_215949
Weer beeld.
De "kermismuziekanten" R+C spelen Proud Mary
Van alles is weer waardeloos

pi_215950
quote:
op 11-05-1999 om 09:19 PM schreef MrMurphy het volgende:

Te laat jongens, de weekopdracht is alweer bekend

Murphy

Goed gehoord, Murphy!
Van de BB-site:

De bewoners mogen zelf een uitdaging verzinnen als weekopdracht. Met de feestdagen voor de deur hebben ze hier geen lange bedenktijd voor nodig. Ze willen pepernoten bakken. In totaal tienduizend stuks. Die stoppen ze in duizend zakjes met nog wat snoepgoed, plakplaatjes en een foto-sleutelhanger met het Big Brother-logo en natuurlijk een groepsfoto. De bewoners zullen ieder 165 gedichtjes maken, die ook bij het lekkers gestopt kunnen worden. Karin: “Het is ontzettend veel werk, maar het is te doen.” Cyrille: “We zijn in ieder geval heel leuk bezig met elkaar.” Bart wil er een militaire operatie van maken. Met echte militaire kleding en tenten kan de opdracht in de tuin worden voltooid. De bewoners willen dat de zakjes naar een goed doel gaan, zoals het Ronald McDonald-huis of het Leger des Heils. De groep is overtuigd dat het lukt, en wil 50 procent inzetten. Maandag horen ze of het idee voor de opdracht wordt goedgekeurd.

pi_215951
R+C+B nog steeds aan het zingen, o.a.
Bright eyes.
Bright eyes,
Burning like fire.
Bright eyes,
How can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
Bright eyes. (Art Gartfunkel)

Daarna Merry Christmas and a Happy New Year,
En vervolgens Bona Sera signorita..

Wel grappig om te zien hoe C. zingt, leest tekst uit Ruuds klapper, maar kijkt tijdens het zingen "de zaal" in. Kennelijk een stukje beroepsdeformatie.

Inmiddels is ook W erbij gekomen.

pi_215952
C kan echt wel goed zingen poe poe.
Heb haar vandaag ook op radio 3 gehoord met een nieuw eerste plaatje van haar,dit plaatje word eerdaags op de markt uitgebracht en ze weet zelf nog niet dat dit gebeurt.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_215953
Wich,

Wat is jouw beroepsdeformatie??? Of werk je niet. Ooit van spontaniteit gehoord.

pi_215954
Je zou kunnen zeggen dat Cyrille aan klanten binding doet. Het zingen met de drie boys zo als dat nu plaats vindt, maakt de kans dat zij door 1 van deze drie genomineerd wordt, een stuk kleiner.
pi_215955
R, B en C praten nu over G. Baker en vervolgens over Gene Edwards (?) C. zingt af en toe een stukje van de betreffende nummers.
pi_215956
Hartstikke bedankt tot zover, helaas met kabelfoon (=mijn provider) is het onmogelijk streams te bekijken zo traag.. Maar waar blijft de rest van de verslagen?
Vooral waar blijft Jaybee? Zit toch niet in de kroeg..moet wel z'n verplichtingen na komen: Verslag van BB in de nachtelijke uurtjes.
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
  zaterdag 6 november 1999 @ 04:27:00 #27
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_215957
Stream 1 de tuin, hoera
Stream 2 het wasrekje
Stream 3 het huis (vanuit de tuin)
stream 4 het overbekende ladekastje

Oftewel welterusten, als er nog iemand wakker wordt valt er weer wat te vertellen, maar waarschijnlijk pas in de (vroege of late) ochtend weer verder. Het is tenslotte weekend.

Groove is in the Heart
pi_215958
8.47 u
Live regenbui in de tuin
Binnen een boeiend zicht op het bankstel dat er steeds doorleefder begint uit te zien

In beide gevallen geen kip te bekennen

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]

pi_215959
En ik denk ook dat we niet moeten vergeten de tafel op stream 3 te vermelden
pi_215960
10.30 karin ontwaakt, tandpoetsen plassen enzo
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_215961
11.08
Karin is nog steeds als enige wakker. Ze heeft inmiddels de ontbijttafel gedekt en is bezig met het brood. Ze loopt nu uit beeld, misschien de anderen roepen ?
Anouk nu ook wakker, nog niet in beeld, maar ik hoor haar praten.
Karin gaat alleen zitten eten.
pi_215962
11.11 u

Karin heeft koffie gezet en begin te ontbijten.

11.13 u Ze is weer opgestaan en schrijft iets op de muur, vlak onder de camera. Voor het eerst dat ik die (nu ook meedraaiende en beelden leverende) camera in beeld zie. Ik kan niet lezen wat ze heeft opgeschreven: iets in het Engels ? .... any ....

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]

pi_215963
11.25
Wat hoor ik toch? Het lijkt wel of er iemand aan het zagen is.
Karin smeert boterhammen voor de anderen. Ontbijt op bed ?
pi_215964
11.30
Ruud is ook wakker. Loopt in onderbroek en t-shirt. Gaat de vissen voeren.
Karin loopt de mannenslaapkamer in.
11.35
Karin nog steeds in mannenslaapkamer, Ruud daar ook weer heen.
Nu niemand meer te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 06 November 1999).]

pi_215965
Daat geluid wat je hoort is de regen en wind.
Karin heeft ontbijt gemaakt voor de mannen. Ruud is wakker en geeft de vissen eten. Kijkt es even naar buiten en gaat de slaapkamer weer in.Gesprek in slaapkamer niet goed te verstaan.

pi_215966
C&A (is toch voordelig} nu ook wakker weinig actie. Twee streams op tuin.

pi_215967
er komt wat aktie in huis.

A en M hebben al aan de wastafel gestaan.
A ziet er redelijk uit. dronk een glas melk. Niet heel erg ziek dus.
Alleen W en B nog niet gesignaleerd.

Nu weer 3x tuin en het kastje

zaterdag 6 november 1999 @ 12:09:00 #38
242 Pinball
Electric Monk
pi_215968
Ik wil even alle posters in deze topic bedanken voor hun moeite!

Mooi dat ook de minder bedeelden (o.a. ik dus) zo op de hoogte kunnen blijven

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 6 november 1999 @ 13:33:00 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_215969
ik heb een paar probleempjes met de strwams maar zijn ze nu brandwonden aan het bekijken.. ik hoorde soiets van heet water enzo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_215970
Ik heb ook een hele tijd niks gezien. Anouk 'r linkerhand is ingepakt door Karin. Op zich leek er niks mee aan de hand te zijn maar een brandwond zou heel goed kunnen ja.
Ze heeft 800 mg Ibuprofen gekregen. Dan gaat de pijn wel weg waarschijnlijk

C is net gemasseerd door R en ze vond het helemaal geweldig. "Ruud je bent een topper"
Dus Ruud heeft ook niks te vrezen van C met de nominaties.

Sluit

pi_215971
Wel een brekebeentje die Anouk. Gisteren ziek, nu een hand in het verband. Zou ze onbewust weg willen? Daarnet stond voor de spiegel haar gezicht en oksels te wassen. Bu zie je alleen het kastje in de badkamer nog.

De anderen zijn druk bezig in de keuken, maar waarmee kan ik niet zeggen.

pi_215972
Ik begrijp dat men nu verder is gegaan met een nieuwe titel voor de beschrijving voor de dagstreams, ik heb een tijdje geen streams bekeken want de kabel lag er uit en via isdn vond ik het te traag. Gelukkig doet ales het weer, alleen nu werkt of mijn BBspy niet meer, heb ergens iets gelezen over veranderingen, of de kanalen zijn gewoon echt niet beschikbaar nu. Ik heb er al last van vanaf 13.50, ligt het aan mijn BBspy dat ik niets zie of ziet de rest ook niets. Gaarna reacties want ik wil graag meehelpen met de beschrijvingen en waardeer de teksten van de rest!!

Alleen de titel van de topic vind ik niet handig, de datum vermelden is duidelijker, maar goed we doen het er maar mee.

fake a dream
pi_215973
Heb ondertussen gezien dat anderen wel beeld hebben, ben dus nu bezig met het wijzigen, reacties: laat maar...
fake a dream
pi_215974
Iedereen zit aan de eettafel / tafeltennistafel. Ook A met haar hand in het verband. R wil vanavond voor 1 of 2 uur muziekapparatuur lenen zodat C een danscursus kan geven. C heeft R al volledig ingepakt.
B zit weer topless aan tafel (is het daar nou zo warm?).

pi_215975
streams 1 en 2: gekloot met camera's die andere camera in beeld heeft.

stream 3 en 4: de bende van 7 zit aan de keukentafel en hebben het over koetjes en kalfjes.

Ruud vertelt over de suikerfabriek. Hij heeft een keer een egel op de lopende band gehad.
die moet tussen de suikerbieten hebben gezeten. Suikerbieten worden eerst in een wasmachine gewassen en daar heeft de egel ook tussen gezeten. De zeepbellen kwamen nog uit de neus van het arme beestje. Ze hebben het uiteindelijk naar een kinderboerderij gebracht. En het leefde nog lang en gelukkig.

pi_215976
quote:
op 11-06-1999 om 03:37 PM schreef Berry van den Bebber het volgende:
B zit weer topless aan tafel (is het daar nou zo warm?).

Bianca heeft hier het volgende over gezegd:

Het ’geheim’ van de ontblote bovenlijven ontrafeld: een kapotte thermostaat zorgt ervoor dat het dagelijks 26 graden in huis is. http://www.rd.nl/bigbrother/#

pi_215977
16.26 stream 2: in de regen zijn buiten Willem en Ruud aan het voetballen
Pezen kan ook een hobby zijn
pi_215978
16.36 een lege huiskamer en een lege herenslaapkamer
Regelmatig geswitcht naar de tuin waar ze nog steeds aan het voetballen zijn. Karin staat zich voor de spiegel op te maken, het lijkt of Cyrille de keukenkastjes aan het schoonmaken is.
Pezen kan ook een hobby zijn
pi_215979
Ha, ha, ha. Bart is weer in de contramine en Ruud wil indruk maken op Seriel (van de BB-site)

Bart heeft de halve middag in zijn bed gelegen terwijl de andere bewoners dachten dat hij de slaapkamer van de mannen aan het schoonmaken was. Ruud neemt zich voor, als hij uit het BB-huis komt, wat meer aan zijn kleding te doen. Hij wil zich wat beter kleden en zijn haar laten groeien. Ook de conditie vergeet hij niet. Even later lopen Willem en Ruud rondjes in de stromende regen.

pi_215980
17.55
4 blauwe schermen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')