abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58989486
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Hij zou denk ik wel meer voor elkaar gekregen hebben dan Urzaiz. Maar sowieso moet Ajax het niet hebben van die spelers.
Als je als Ajax zijnde te kennen geeft dat je een nieuwe weg inslaat en af wil van die halfbakken spelers dan zou het een slecht teken zijn als je een contractloze oud-speler oppikt. Vanaf nu moeten het alleen nog maar spelers zijn zoals RayMania net zegt, categorie 21-24 jaar die al wat ervaring hebben opgedaan en grote kans op doorgroeien hebben.

En Urzaiz mocht nooit spelen, dus niet zo gek dat ie dan niks uit kon richten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:42 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58989500
Van Basten is volgend jaar hoofdcoach, die gaat voor m'n gevoel gewoon niet goed door 1 deur met veel jongens uit de generatie 'zwarte kabel'. Dus je hoeft er niet eens over te discussieren of hij het niveau wel of niet aan zou kunnen.
pi_58989562
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef twi het volgende:
Van Basten is volgend jaar hoofdcoach, die gaat voor m'n gevoel gewoon niet goed door 1 deur met veel jongens uit de generatie 'zwarte kabel'. Dus je hoeft er niet eens over te discussieren of hij het niveau wel of niet aan zou kunnen.
pi_58989951
quote:
Zwarte kabel? Als in de zwarte jongens die eerst bij Ajax zaten ofzo?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58989975
quote:
Waarom niet? Is best een interessante discussie.. we gaan de discussie niet stoppen vanwege jouw gevoel
pi_58990072
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zwarte kabel? Als in de zwarte jongens die eerst bij Ajax zaten ofzo?
Davids Seedorf Bogarde Kluivert.
pi_58990118
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Davids Seedorf Bogarde Kluivert.
Ik moet tegenwoordig bij elke ananas-avatar die ik zie 3 keer kijken wie het is Maar het is de echte dit keer
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:46:07 #168
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_58990347
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Waarom niet? Is best een interessante discussie.. we gaan de discussie niet stoppen vanwege jouw gevoel
Is de roep om Kluivert bij velen ook niet op gevoel gebaseerd?
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:48:26 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58990404
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Lijkt me wel, bij lille was het een drama
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:50:00 #170
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58990451
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kap eens met die usericons
Jawel, je keek.
pi_58990466
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Die zag jij natuurlijk regelmatig spelen
pi_58990477
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Moet wel, ik denk namelijk niet dat iemand hem de laatste tijd heeft zien spelen. Ik ook niet trouwens, maar als je bij Lille geen contractverlenging meer krijgt, ben je afgeschreven
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:53:31 #173
139407 jorienvdherik
pi_58990529
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja, want ik volg het Franse voetbal
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:54:30 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58990548
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij heeft seizoenskaarten van 19 clubs, dus pas op met wat je zegt
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58990564
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, want ik volg het Franse voetbal
Nee.
pi_58990654
Voordat we weer ontsporen
quote:
Ajax kiest voor natuurlijk gras

Amsterdam, 29 mei 2008
Met de komst van de nieuwe trainer Marco van Basten zullen enkele zaken rond het eerste elftal veranderen. Zo verdwijnt bijvoorbeeld het kunstgrasveld naast de ArenA. Ajax.nl vroeg algemeen directeur Henri van der Aat naar de beweegredenen voor de terugkeer naar natuurlijk gras.

Waarom wordt het kunstgrasveld naast het stadion verwijderd?
,,Dit is de plek waar de A-selectie dagelijks traint. Tot voor kort lag hier zowel een kunstgrasveld als een natuurlijke grasmat. Het kunstgrasveld werd de afgelopen twee seizoenen niet of nauwelijks gebruikt. Belasting van één trainingsveld blijkt te zwaar. De kwaliteit van dat ene trainingsveld is gedurende het seizoen om die reden hard achteruit gegaan. De A-selectie heeft dus twee velden nodig om op te kunnen trainen. Aangezien de selectie de wedstrijden ín het stadion op natuurlijk gras speelt, heeft de nieuwe technische staf, Marco van Basten, John van ‘t Schip en Rob Witschge, bij de directie van Ajax de wens neergelegd er voor te zorgen dat beide trainingsvelden van echt gras zijn. Om die reden wordt momenteel het Ten Cate Two Stars veld vervangen voor een natuurlijke grasmat.”

Kunnen we uit deze actie concluderen dat Ajax en de ArenA tegen kunstgras zijn?

,,Nee, integendeel. Op jeugdcomplex de Toekomst liggen momenteel twee kunstgrasvelden die intensief worden gebruikt door de diverse elftallen. De verwachting is dat deze op korte termijn worden vervangen door twee nieuwe kunstgrasvelden. Ajax verwacht binnen een paar jaar uitbreiding van het totale complex en daarbij ook van het aantal kunstgrasvelden.”

Waarom is er dan niet voor gekozen de mat in de ArenA te vervangen door kunstgras en zo ook het trainingsveld te kunnen behouden?

,,Daar zijn meerdere redenen voor. Op voorspraak van de technische staf besloot de clubleiding van Ajax de huidige situatie ongewijzigd te laten. De ArenA heeft daarnaast ook nog een belangrijke vraag uitstaan naar de leveranciers van kunstgras, namelijk hoe dit veld valt te combineren met de diverse andere activiteiten die jaarlijks in de ArenA plaatsvinden zoals evenementen en concerten. Jaarlijks wordt bekeken wat het beste is voor Ajax; natuurlijk gras of kunstgras. Mede om die reden worden de internationale, technologische ontwikkelingen op het gebied van kunstgras door Ajax nauwlettend in de gaten gehouden.”

Wat is er met het veld gebeurd dat eerder deze week verwijderd is?
,,Dit veld kon niet worden hergebruikt. Het wordt om die reden afgevoerd en gerecycled.”
pi_58990661
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ach iedereen weet dat hij een grote schoonmaak heeft gehouden en het niet kan vinden met d ejongens uit de kabel. Is geen geheim al willen sommigen net doen of dat dat er niets mee te maken heeft.

Kluivert kan nog zo goed zijn ( wat ie nu niet is) maar toch zal die e rnooit komen met Marco aan het roer. Hetzelfde verhaal als Seedorf bij Oranje. DIe man is gewoon supergoed en wordt als een voetballer van VVV behandeld. Dat je zegt dat een of andere dikzak van Vitesse hoger in de pikorde zit dan Seedorf dan heb je gewoon afgunst tegen die man. Seedorf is gewoon top.. voetbalt al jaren aan de top en is belangrijk voor iedere club waar die gespeeld heeft. Bij AC milan is hij gewoon basis speler en niet voor niets. Waarom werd hij pas bij Oranje gehaald toen de publieke opinie zich richte tegen het besluit van van Basten?
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:01:36 #178
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58990710
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:58 schreef Breach het volgende:
Voordat we weer ontsporen
[..]
Ik weet niet hoeveel sterren kunstgras er nu bij ons ligt, maar wij krijgen een nieuw matje. Ik had persoonlijk graag ook kunstgras in de ArenA gezien, maar dan komen we weer bij een heul andere discussie die al vele malen gevoerd is.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58990756
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Duh , Als Ajax mij belt zeg ik ook ja.
Ik heb vorig jaar nee gezegd tegen (een functie bij) Ajax
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:05:10 #180
139407 jorienvdherik
pi_58990796
quote: